Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2013 Yeni Mazda 3 Tüm Detaylı Açıklama Motor Ve Fotoğrafları Burada


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Mazdaclubtr ye yazdığım mesajı buraya aynen kopyalıyorum:

 

Ben bugün Damlada Mazda 3 ile ufak bir test yaptım.araba kırmızı sedan 18 jantlı power donanım (bunun üstüne sadece sense paket alabiliyorsun ki  içinde adaptif far, şerit uyarısı, uzun far kontrolü ve adaptif cruise var)

 

Önce olumsuzluklar: 
- Bence bunların elinde araba falan yok. Elde stok riskine girmiyorlar. Şu an talep topluyorlar araba haziran gibi gelecek  .Çünkü özellikle hep fiyat sabitlersek haziranı bekler misin vs gibi sorular sordular. Kaç talep gelirse o kadar araba getirecekler bence.HB test aracı 15 nisanda gelecekmiş.  
- Artık yalan söylemeyi bırakmalılar. Ben gene eşdeğer golf daha ucuz sayılabilir diyecek oldum. bunun rakipleri passatmış volvo s60mış onlar da passat 80 den volvo 90dan başlıyormuş. oldu dedim biz de salaktık. Hey Allahım ya..Bunu yaparak sadece ezik marka olursun ve anca müşteri kaçırırsın.  
- Test aracı kırmızı A/T sedan. Performans iyi değil hiç iyi değil. 1.2 turbo golf DSG ile bir test yapın çıkın bir de 1.5 A/T ile. Belki düz vitesi yeterlidir. otomatiğin performansı  yetersiz bence . Tabii onların test güzergahında 3e bile çıkamıyor araba belki üst devirlerde yüksek hızlarda  iyidir. 
- aracın malzeme kalitesi hiç de öyle mükemmel falan değil,  japonlara göre çok çok ileri ama segmentinin premiumu seviyesinde falan değil. Ben daha iyi bekliyordum. Mesela golfte focusta ön kapı pervazı çok kaliteli arka pervaz orta karar. bunda ikisi de orta kararın azcık üstü. sanki focustan golften kalitesiz izlenimi veriyor. halbuki onlar gibi yap önü kaliteli arkayı kalitesiz yap ortalamada maliyeti aynı olsun wink.gif 
- şu orta ekranın içe girmemesi ı kötü olmuş. Ekran da biraz dandik ucuz görünüyor. Çözünürlüğü kötü değil gayet iyi ama çerçevesi basit duruyor. Kullanımı zor ve zahmetli. Başka bir şey yaparken mesela radyo kanalı değiştirmek için sağa çekip öyle değiştirmek gerekiyor. Yoksa kaza yapabilirsiniz. 
- HUD kapalı sandım . açıkmış. görmek için bayağı eğilmek gerekiyor. Resmen küvette yatıyor gibi kullanırsanız  görürsünüz. ben belfıtıklı olduğum için dik oturdum ve maalesef HUD i kapalı gördüm..
- Bagaj zemini açınca tam kapanmadı biraz dandik. 
- Direksiyon simidi azcık daha kalın olabilirdi. Böyle biraz dandik his bırakıyor. 
- en kötüsüne gelelim. arka kapı açılımı çok ama çok dar. arka koltuğa girip çıkışta acaip zorlandım. (172 boy 105 kg) . Çocuk koltuğu kullanacaklar hiç düşünmesin başka arabaya baksın. oraya çocuk koltuğu koyarsanız çocuğu o koltuğa oturtamazsın. Satıcı hala isofix diyo bilmem ne diyor. Bu araba bence sedan da olsa Hb de olsa, kesinkes tek kapı olmalıydı, bir şey farketmezdi.Çok daha spor dururdu.   

Beğendiklerim: 
- TASARIM MÜKEMMEL..Öyle böyle değil resimler falan yetersiz. 100 üzerinden 100 sedan harika..
- Donanım gayet iyi. Bol seviye olması güzel ama maliyeti bu artırıyorsa hiç gerek yok 2 veya 3 donanım yeterdi.Fakat milletimizde sunroof , arka kamera ve xenon obsesyonu olduğu için onlara yetmeyebilir. Bence gayet iyi..
- sessizlik iyi. tabii yüksek hızlara çıkamadım. 
- düşük hızda tümseklerde süspansiyon çok konforlu. zaten mazdadan yol tutuş sorunu beklemiyorum. 
- bagaj genişliği iyi

Sonuç olarak bence fiyat biraz pahalı. 5-10 TL daha ucuz olmalıydı. Ancak dediğim gibi bence talep topluyorlar. Satılırsa sorun yok  devam ederler, satılmazsa zararına satmaktansa daha az adetli getireceklerdir veya getirmeyeceklerdir.. 
Ancak o tasarım ve donanım yeter,  bence  iyi satar. 

Bence küçük hacim turbo olsa çok daha iyi olurdu. 1500 devirde maksimum torku almak şehiriçinde daha çok işe yarıyor çünkü..

arka kapıda arkada yukarı doğru hafif bir kelebek varmış gibi kapı sacı yükseliyor. Skoda octaviada da benzer bir yükselti var  ama mazdanınki çok şık gerçekten çok şık. gülümsetti beni ve mutlu etti o küçük tasarım oyunu. kapı açılımı küçük ama tasarım mükemmel.

 

Mazda-3_Sedan_2014_photo_3b.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doktor amca ne beni bekledi ne de bizi görmeye yarın geliyor..Alacağı olsun ne diyim :D (ne alabilir bilemiyorum tabi :kıhkıh: )

yavv kusura bakma ben seni ankarada sanıyorum. yarın da gelmem mümkün değil çünkü bilmemne sınavı  bizim hatun girecek (dil sınavı ÜDS falan gibi birşey) öğleden sonra da annemlere gitmek zorundayım. çünkü onlar hafta içi  yazlığa geçecek yarın birlikte geçireceğimiz son gün olacak..

 

 bugün zaten başıma geleni sorma jazzla gidecektim. akü bitmiş 2 saat onla uğraştım 2 saat geç gittim senle anlaşsak gelemeyecek mahcup olacaktım. 

ayrıca dediğin gibi 200 m ileri 200 m geri test sürüşü mü olur öyle. 

15 nisanı bekleyelim mersere Hb gelince kesin beraber gidelim :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yavv kusura bakma ben seni ankarada sanıyorum. yarın da gelmem mümkün değil çünkü bilmemne sınavı  bizim hatun girecek (dil sınavı ÜDS falan gibi birşey) öğleden sonra da annemlere gitmek zorundayım. çünkü onlar hafta içi  yazlığa geçecek yarın birlikte geçireceğimiz son gün olacak..

 

 bugün zaten başıma geleni sorma jazzla gidecektim. akü bitmiş 2 saat onla uğraştım 2 saat geç gittim senle anlaşsak gelemeyecek mahcup olacaktım. 

ayrıca dediğin gibi 200 m ileri 200 m geri test sürüşü mü olur öyle. 

15 nisanı bekleyelim mersere Hb gelince kesin beraber gidelim :)

 

Zaten öyleydim o yüzden dün ses etmedim :D 

 

Diğerine öyle yaparız hemde video çekeceğiz deriz o zaman uzatırlar elbet yada ben önceden genel müd'e yazayım bi..

 

Geçmiş olsun jazz'a da :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 yıl sonra...

Kim tutar Mazda seni :)

 

Mazda Motor Corporation introduced SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, its brand-new range of vehicle motion control technology, after the first system in the line-up made its global debut today. G-Vectoring Control (GVC) was launched on the 2017 Mazda 3, which went on sale this morning at dealers in Japan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.