Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

2. Vites 1000 Devir Yokuşta Yük+Klima Çekiş Sorunu


Sinan Yalçınkaya

Soru

Normalde başka bir araç için yazsam kafa mı buluyorsun dersiniz ancak 109 bg focus olunca yazmaya cesaret edebiliyorum.

 

Arkadaşlar, 2. viteste 1000 devirde aracın gaz tepkisinde sorun var. Özellikle yokuşta neredeyse hiç tepki vermiyor. Düz yolda da eski performansı yakalayamıyorum. İlk defa dikkatimi araç tam dolu (5 kişi) yokuşta ve klima açıkken gaza bastığımda hiç tepki vermeyince anladım. Hatırladığım kadarıyla eskiden olsa fırlardı... 

 

Sizce bu bir sorun mu?

 

Not: Kendi ustama götürmek için bakımı biraz geçirdim (yaklaşık 1 yıl oldu, bu yıl az kilometre yaptığım için 14.000 km -normalde 10.000 de yaptırıyorum-)

 

Bilgiler:

KM: 158.000

Son Bakım: 144.000 - Ağustos 2012

Model: 2007 - 109 bg

Sinan Yalçınkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

dün benim arabada 4 yetişkindik, (350 kg ı bulmuşuzdur) klima açık..dışarısı 37 derece..arabanın tüketim değeri düz yolda 1 lt arttı, ortalaması 0.2 arttı..

yokuşun dikliği önemli burada..1-2 kişi deki gibi gitmiyor benzinlide..

 

iyi gitmesi için yakıttan ödün verip devirlendirmek lazım arabayı.

 

eski aracımla bartın-karabük arasında 1. le çıktığım rampalar oldu..5 yetişkin full bagaj-klima açık

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Tesedüfen konuyu gördüm. Güncelleme yapayım belki ilerde aynı sorunu yaşayan birileri çıkar. O sorun bir ay içerisinde kendi kendine düzelmişti. Zamanında shell den katkılı yakıt almıştım, sorun ondan sonra meydana gelmişti. İlk başta yakıt kalitesinden şüphelendim aracımdan numune alıp shell'in labaratuarında incellettirdim. Denetimi yapan arkadaş katkılı yakıtların kromu çözerek motorda geçici bir süreliğine böyle sorunları yapabileceğini (tekleme) söyledi. Bir iki depo sonra dediği gibi sorun geçti. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.