Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Haydi Gelin Aracımıza Jant Seçelim - Focus 3


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

ya durun kirlide olsa inip çekicem bir foto , bence çok büyükte durmadı ...  konfor olarak hiçbirşey hissetmedim desem yalan olmaz  ...  zaten 215 genişliği olan bir lastiğin %55 olan yanak kalınlığı

 

ile , 235 genişliği olan bir lastiğin %40  olan yanak kalınlığı arasında çok büyük bir konfor farkı oluşmaz ...  zaten bu yüzden geniş takmaya özen gösterim ... 225 40 18 taksaydım ozaman konfor

 

 veya 235 35 18 olsaydı ozaman dan dun gezerdim ...  birde bu konfor olayı lastiğin kalitesi ile hamuru ile doğru orantılı ...  

 

bana göre   :+1: 

 

1 performans etkilemesi ( ne yalan söyleyeyim , çıtırdan da olsa hissediliyor )

 

2 yakıt sarfiyatı artması ( daha deneme aşamasındayım ) 

 

şimdide aşağı iniyorum foto çekemeye ...   

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

zaten 215 genişliği olan bir lastiğin %55 olan yanak kalınlığı   ile , 235 genişliği olan bir lastiğin %40  olan yanak kalınlığı arasında çok büyük bir konfor farkı oluşmaz ...  zaten bu yüzden geniş takmaya özen gösterim ... 225 40 18 taksaydım ozaman konfor    veya 235 35 18 olsaydı ozaman dan dun gezerdim

 

Ne alaka, aslolan yanak genişliği değil mi, elastik olan ve darbe aldığında bunu yumuşatan lastik yanağı değil mi?

215/55 118 mm

235/40 94 mm

225/40 90 mm yanak genişliği

Lastik hamurunun etkisi engebenin türene göre değişir, 1-2 cm'lik minik engellerde hamur farkı hissetirmeyebilir, ancak mesela hız kasislerinde 40 yanak ile seyir 215/55 lastiğe 40 psi hava basarak gezmek gibi olur.

Rahatsız eder etmez o kişiden kişiye değişir, ama 45 yanak lastikle Fiesta'nın tüm jantlarının eğri büğru olduğu yollarda gezen birisi olarak bana "amaç dışı kullanım" hissi veriyor.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne alaka

 

tamam abi bende onu diyorum

 

215 'in % 55  118 mm

 

235'in %40  94 mm

 

24 mm bir kayıp söz konusu , buda ancak santiye tarzı yollarda hissedilir bir fark yaratır , ben genel olarak otoban kullandığım için bana farketmiyor , zaten inşaatlarda çalışan biri olsam , gider kuga alırım  :)

 

 

 

 

Cem abi ben size , eski 215 55 16 lastiklerime göre , çok büyük hissedilir bir konfor kaybım olmadı desemde , sizin kendi deneyimlerinizden dolayı bunu size anlatamam .

 

yani sizi buna inandıramam , ancak birgün istanbula yolunuz düşerse bindiğiniz vakit belki inanabilirsiniz ...

 

''yay'' takarak konforumu zaten 100/50 kaybettim  ,   şimdi 10 mm lastik yanak genişliğinden kaybettiğim en fazla 100/7 , BANA GÖRE !!!  

 

benim totomun hissettiği bu :zha:  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bana göre değil 19 , 20 inch bile kaldırır , karoseri çok büyük bu arabanın 

58317175.jpg

imaj kötü ama idare edelim , yıkatınca kendini daha iyi gösterir

 

Çok iyi olmuş yaaa, on numara olmuş on. Güle güle kullanın. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.