Enes Duman Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Dsg bu konuda çok daha başarılı.. Ps atmosferik motorla kombine ediliyor. Bu da bir etkendir bence. Mesela 2.0 Eb veya Tdci nasıl? Dsg bu konuda çok daha başarılı.. Ps atmosferik motorla kombine ediliyor. Bu da bir etkendir bence. Mesela 2.0 Eb veya Tdci nasıl? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Evet ama şimdi şuan dediğin motorlara kombine edilmiş değil hem olmuş olsa turbo motorun istediği hızlarda vites geçişlerini ne derece yapabilir powershift? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Duman Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Evet ama şimdi şuan dediğin motorlara kombine edilmiş değil hem olmuş olsa turbo motorun istediği hızlarda vites geçişlerini ne derece yapabilir powershift? Bunu daha önce turbo motorlu Ps kullananlara sormamız gerek. Dsg li arabaya hiç binmediğim için birşey diyemiyorum. Kullanma olanağım yaşım itibariyle zaten yok. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Evet ama şimdi şuan dediğin motorlara kombine edilmiş değil hem olmuş olsa turbo motorun istediği hızlarda vites geçişlerini ne derece yapabilir powershift? Sitemizde ilgili fiesta başlığında örneğini görmüştük turbo ile daha verimli 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Vites geçişlerindeki hız farkı o kadar belirgin değil, ancak geçiş zamanlamaları önemli, sürüş karakterini göre ne zaman yükseltecek ne zaman düşürecek, gaz tepkimesine göre bir veya iki kademe atlayacak vb. sürüş verimliliğini arttıran özellikler DSG'de biraz daha başarılı gerçekten. Yani şanzımanla daha az kavga ediyorsunuz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Duman Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2013 Vites geçişlerindeki hız farkı o kadar belirgin değil, ancak geçiş zamanlamaları önemli, sürüş karakterini göre ne zaman yükseltecek ne zaman düşürecek, gaz tepkimesine göre bir veya iki kademe atlayacak vb. sürüş verimliliğini arttıran özellikler DSG'de biraz daha başarılı gerçekten. Yani şanzımanla daha az kavga ediyorsunuz. Easytronic Corsa'dan inip Ps Focus'a bindiğim o hissi hiçbir şeye değişmem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap