Cem Boneval Oluşturma zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 3, 2013 Başka bir konuda DSG kadar hızlı vites geçirebildiğim iması üzerine görüşlerimi paylaşmayı ve de izlenimlerinizi almayı düşündüm. Özetle ben EB'ta kullanılan Durashift B6 şanzımandan memnunum. İlk iki viteste tork/güç kısıtlaması olsa da gerek vites aralıkları, gerekse geçiş niteliği ve vites yol uzunluğu gibi kriterlerde çok başarılı buldum. Hızlı kullanım için uygun olmadığını düşünmüştüm başlarda ancak şu son Demre - Finike sürüşünde ne kadar hızlı vites değiştirilebildiğine ben de şaşırdım. Tabii 6'dan 3'e gibi atlamalı değişimlerde biraz dikkat etmek gerekiyor ve süre göreceli uzuyorsa da genel anlamda göreceli uzun vites yoluna rağmen çok verimli ve hızlı değişebiliyor. Ayrıca şu sıralarda vites değişimlerinin yarıdan fazlasını debriyajsız yapıyor olduğumu fark ettim, tabii akıcı rahat trafikte, sıkıştırmadan sürerken. Sizin izlenimleriniz nasıl? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 6. vitesten - 4. vitese atayım derken ; 2 ye attığım oldu , bu yüzden 6. dan 4. vitese atarken daha çok dikkat etmem gerektiği için hızlı geçiremiyorum ... bu yüzden 6-5-4 yapıyorum ... bir ayarını tutturamadım ... mountune 'da satılan quick shift ile nasıl olur acaba ? http://www.mountunestore.com/Product/Billet-Quick-shift başka bir problemde , benim arabadan inip eşimin fiestayı kullanırken 6. vitese atıyorum diye geri vitese takacam birgün'de bakalım nezaman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 En sık yaptigim seylerden biri 6 dan 4 e dusmek. Akan trafikte yavaslamam gerektiginde ilk olarak bunu yapiyorum. Sonra gerekirse 3 sonrasi fren. Daha hic hatali gecis yapmadi(m) sukur. Neredeyse tamamen etkisiz ilk 2 vitesten sonra hersey guzel benim icin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 1 - 2 dışında bende memnunum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 1 ve 2 den memnun olmayanlar motorlarını da yazsın bari belki ilerde eb alırlar profil değişir mazaalah Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Sayıları bilmiyorum ama memnunum.. Sağolsun beni rakamlarla uğraştırmıyor Powershift.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 motor 1.0 eb..ben memnunum. 1. viteste iken 2 ye takmak için çok çabuk geçişi yapmak gerekiyor..1. viteste biraz daha hızlanmasını isterdim. çünkü kırmızı ışıkta kalkarken arkamdan gelenler bana çok yaklaşıyor ben 2 ye takarken. geçişler pamuk gibi. birde vites topuzunun yeri hafif hatalı... 5 den 6 ya takarken dikkat etmek gerekiyor yanlışlıkla 4 e takılabilir. bileğimden avuç içimi sağa gelecek şekilde vitesi geriye çekip, 6 ya takıyorum.. üstten tutup aşağı takarsam haliyle kendisi 4 e hareket ediyor..topuz a sahip olmak gerekiyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 başka bir problemde , benim arabadan inip eşimin fiestayı kullanırken 6. vitese atıyorum diye geri vitese takacam birgün'de bakalım nezaman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 başka bir problemde , benim arabadan inip eşimin fiestayı kullanırken 6. vitese atıyorum diye geri vitese takacam birgün'de bakalım nezaman ben iki defa amcamın arabada (getz) 4 den 6 ya atayım diye geri vitese hafiften geçirmeye çalışırken bir cartlamayla vitesi bırakmam bir oldu... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Yalnız 1 den memnun değilim, ya çok yavaş kalıyor, ya da az gaz verdiğinde olması gerektiğinden fazla hızlanıyor. Bunun TDCİ motorun az gaz yiyememe özelliğinden ! olduğunu düşünsemde bunun dışındaki viteslerden çok memnunum. Özellile 2 vites gaz vermeden gitmesi, her istediğim vitesten (mantık çerçevesinde) her istediğim vitese geçebilmesi güzel. Sadece bir iki kez tamamen kendi hatamdan dolayı kalkışlarda vitesten attı. (tam olarak vitese takamamışım, geri vitesti galiba. Tabi aslında sorunun sorulma amacı ile bizim yazdıklarımız ne kadar uyumlu bilemiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 İyi işte gidiyor EB'de ki Durashift B6 tdci'dakilerden farklı mı? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Özen Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Daha önce kullandığım Focus 2 ye göre Focus 3 şanzıman oranları kısa tutulmuş (6. vitese yer açmışlar ).bazen 3. vites te giderken sanki 2. vitesteymişim hissi veriyor.tabi gün içerisinde farklı araçlar kullandığım için (ford transit,seat ıbıza,pejo bipper) focusuma binip yol almaya başlayınca ara sıra hangi vitesteyim yaa ben diyorum.kısa bir sürüşten sonra alışıyorum duruma.yalnız şu 1. ve 2. viteste yoğun dur kalklarda hoplama zıplama olayı beni sinir ediyor.yazılım sorunumu artık her neyse ben servise derdimi anlatamadım.sanırım bu sorun 1.6 dizellerde var.daha önce konusu açılmıştı ama çare bulan varmı bilmiyorum. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 İyi işte gidiyor EB'de ki Durashift B6 tdci'dakilerden farklı mı? Aynı ama dişli ve aks oranları farklı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercan Altunbaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Sınıfındaki en iyi manuel şanzuman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 getz kaç model? 2006 modeli var bende şirket aracı olarak kullanıyorum.. geri vites 1'in solunda.. kasa değişirken şanzuman da mı değişmiş? ilginç.. 2003 galiba..emin değilim..ama geri vites dördün sağında... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap