Alperen G. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Otomatiği sevmedim gitti ya... Sevemedim kara gözlüm seni doyunca diyorsun.. Otomatik sevilmez mi ya? Otomatik candır.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kürşat Demirci Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 1'den 2'ye atarken araba kullanmaktan soğuyorum adeta. Silkeliyor, silkelemesin diye diğer viteslere göre ayağımı debriyajdan çok daha fazla yavaş çekmek durumunda kalıyorum. Ya da ayağımı debriyajdan çekmeden gaza fazla yükleniyorum, bu da fazla yakıt tüketimi demek. Yakıt tüketimini bir nebze de olsa tolere edebilirim ama her 1-2 geçişinde bu "Silkelemesin, ayağımı yavaş çekeyim" durumunu yaşamak insanı strese sokuyor. 15.000km bakımı yaklaştı, gidince test ettireceğim sorun var mı yok mu diye. Ne babam, ne de ben alışabildik şu 1-2 geçişine. Diğer vites geçişlerinden oldukça memnunum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Evet çook rahat hani fırsatını bulursam hemen dizelide otm. Çevireceğim... 1'den 2'ye atarken araba kullanmaktan soğuyorum adeta. Silkeliyor, silkelemesin diye diğer viteslere göre ayağımı debriyajdan çok daha fazla yavaş çekmek durumunda kalıyorum. Ya da ayağımı debriyajdan çekmeden gaza fazla yükleniyorum, bu da fazla yakıt tüketimi demek. Yakıt tüketimini bir nebze de olsa tolere edebilirim ama her 1-2 geçişinde bu "Silkelemesin, ayağımı yavaş çekeyim" durumunu yaşamak insanı strese sokuyor. 15.000km bakımı yaklaştı, gidince test ettireceğim sorun var mı yok mu diye. Ne babam, ne de ben alışabildik şu 1-2 geçişine. Diğer vites geçişlerinden oldukça memnunum. Kürşat güncelleme ile bu sıkıntıdan kurtulan arkadaşlar var... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Metin Aybars Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 ben de 1 ve 2 viteslerde çok zorlanıyordum. 2. vites dişli oranı biraz fazla gibi geliyo. 1. vitesde 20km/h hıza çıkmadan 2'ye atınca zorlanıyor motor. 1. vitesde hızlanmak da zulüm gibi oluyor. Ayrıca silkelemesin diye debriyajı yavaş bırakıyorum, bu durumda özellikle rampalarda sıkıntı yaratıyor. bunun yanında şöyle de bir güzellik var, 2. viteste 90'a çıkıp direk 6'yada geçebiliyorum kendimce çare olarak TCS of durumda kullanıyorum sürekli. böyleyken sanki daha iyi gibi. yine de 180 bg bir arabanın kalkışı daha hızlı olmalıydı bence. bu arada TCS of iken otomatik park sistemi devreye girmiyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kürşat Demirci Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 (düzenlendi) Kürşat güncelleme ile bu sıkıntıdan kurtulan arkadaşlar var... Evet Bekir abi, okuduğum kadarıyla bu sorun dizellerde yaşanıyor ve güncelleme ile çözenler olmuş. Birkaç ay önce servis 1.0 ecoboost için yeni yazılım olmadığını söylemişti. Ayaküstü bir konuşma olduğu için teste bırakamamıştım ama bu seferki gidişimde hem yazılımı tekrar soracağım, hem de test ettireceğim aracı. Umarım çözülür. Temmuz 3, 2013 Kürşat Demirci tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 ben de 1 ve 2 viteslerde çok zorlanıyordum. 2. vites dişli oranı biraz fazla gibi geliyo. 1. vitesde 20km/h hıza çıkmadan 2'ye atınca zorlanıyor motor. 1. vitesde hızlanmak da zulüm gibi oluyor. Ayrıca silkelemesin diye debriyajı yavaş bırakıyorum, bu durumda özellikle rampalarda sıkıntı yaratıyor. bunun yanında şöyle de bir güzellik var, 2. viteste 90'a çıkıp direk 6'yada geçebiliyorum Ben hiç böyle şeyler yaşamadım, boşa mı harcıyorum acaba hayatımı??? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yılmaz Tunç Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Manuel 6 ileri geçişleri okadar rahat ve keyifliki ancak başka araç kullandığınızda kıymetini anlıyorsunuz. Kardeşimde 2012 Polo 1.6 TDI manuel var. Geçişler bizimkine göre nasıl kemikli ve rahatsız edici anlatamam. Oysa bizimki mıknatıs varmış gibi hafif itmeniz yetiyor ve kendisi yolunu buluyor. Sadece 1 den 2 ye geçiş aralığı biraz daha uzun olsa mükümmel olurdu. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Bizim viteslerin pamuk gibi geçtiğini ne zaman anladim? Golf kullaninca Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Manuel 6 ileri geçişleri okadar rahat ve keyifliki ancak başka araç kullandığınızda kıymetini anlıyorsunuz. Kardeşimde 2012 Polo 1.6 TDI manuel var. Geçişler bizimkine göre nasıl kemikli ve rahatsız edici anlatamam. Oysa bizimki mıknatıs varmış gibi hafif itmeniz yetiyor ve kendisi yolunu buluyor. Sadece 1 den 2 ye geçiş aralığı biraz daha uzun olsa mükümmel olurdu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 eb 1.6 kullandığım manuel araçların içinde en iyisi diyebilirim, gerek yumuşaklığı gerekse yolunu bulması konusunda, (2. sırada nissan sunny gelir), ben 1.6 eb baştan beri gelen 1 ve 2. viteslerdeki yavaşlığı da doğrusu çok yaşamıyorum, bence yavaş değil ama diğer viteslere göre belki öyle geliyor gibi olabilir, 3. 4. vitesten sonra zaten vites değiştirmeye gerek kalmıyor, en az kullandığım vites de zaten 5. vites, hızlanırken de yavaşlarken de, by-pass ediyorum kolaylık oluyor, doğrusu otomatik vites deneyimim hiç yok şu ana kadar çok ihtiyaç da hissetmedim İstanbul trafiğinde olsam belki iyi olurdu ama, vites değişikliklerini hissettiren bir otomatiktense, manueli tercih ederim, sadece, arkadaşın dsg jetta dizel aracına binince, heves ettim doğrusu çünkü dsg çok başarılı, şu anda kronik arızaları dsg tercihi yapmamda oldukça düşündürür beni, powershift in bu konudaki namını bilemiyorum henüz........ Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Metin Aybars Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Ben hiç böyle şeyler yaşamadım, boşa mı harcıyorum acaba hayatımı??? sprintbooster iyi gelmiştir belki.. tabi o zamanda 6.2 yakıt ortalamasını yakalayamazsınız.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Bizim viteslerin pamuk gibi geçtiğini ne zaman anladim? Golf kullaninca + debriyajın rahatlığını da jetta kullanınca anlamıştım bende Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 3, 2013 (düzenlendi) 1'den 2'ye atarken araba kullanmaktan soğuyorum adeta. Silkeliyor, silkelemesin diye diğer viteslere göre ayağımı debriyajdan çok daha fazla yavaş çekmek durumunda kalıyorum. Ya da ayağımı debriyajdan çekmeden gaza fazla yükleniyorum, bu da fazla yakıt tüketimi demek. Yakıt tüketimini bir nebze de olsa tolere edebilirim ama her 1-2 geçişinde bu "Silkelemesin, ayağımı yavaş çekeyim" durumunu yaşamak insanı strese sokuyor. 15.000km bakımı yaklaştı, gidince test ettireceğim sorun var mı yok mu diye. Ne babam, ne de ben alışabildik şu 1-2 geçişine. Diğer vites geçişlerinden oldukça memnunum. 1 de iken(2 ye geçerken), 2000 deviri geçer geçmez makul yavaşlıkta debriyaja basınca silkme olmuyor..silkme aslında bizim hatamız.. 2500 civarı veya üzerinde vites atarsanız ki gaza biraz fazla basın hemen o devire çıkıyor 1 de, debriyaja basınca boşa çıkan ekipmandan araba ileri atak yapıp silkeleme oluyor.. Temmuz 3, 2013 Mehmet Demir tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2013 Bu arada laf şanzımandan açılmışken şu günlerde PowerShift Volvo 1.6 tdci S60 kullanıyorum, araç 13.000 Km de ve pek rahatsız etmeyecek düzeyde kararsız davranıp silkeleme yapabiliyor... İlk izlenimlerim PowerShift 'te alışılan otomatik şanzımanlara göre fena değil ve başarılı denilebilir ama benim diye söylemiyorum cidden DSG daha başarılı gözüküyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2013 sprintbooster iyi gelmiştir belki.. tabi o zamanda 6.2 yakıt ortalamasını yakalayamazsınız.. Sprintbooster takmadan önce de yaşamıyordum. Ayırca aygıt düğme ile devre dışı bırakılabiliyor. Benim için ve bence çok özel şartlar olmadığı sürece herkeş için 6.2 hayal, ne kadar efendi kullanırsam kullanayım o düzeye inemedim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap