Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 1.0 EB ile 1.6 EB nin şanzıman oranları vs aynı mı? ''vs'' neyi içeriyor ? vites oranlarını sitemizde aratsanız bulurdunuz ama bir kere daha ekleyelim.. 1.0 EB Durashift 6 ileri Manuel şanzuman'a sahiptir, oranları; 1.vites 3.727 2.vites 2.048 3.vites 1.357 4.vites 1.032 5.vites 0.821 6.vites 0.690 Geri vites 3.82 Son Dişli 4.07 1.6 EB'de TEK FARK son dişli oranıdır: 3.824 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 ''vs'' neyi içeriyor ? vites oranlarını sitemizde aratsanız bulurdunuz ama bir kere daha ekleyelim.. 1.0 EB Durashift 6 ileri Manuel şanzuman'a sahiptir, oranları; 1.vites 3.727 2.vites 2.048 3.vites 1.357 4.vites 1.032 5.vites 0.821 6.vites 0.690 Geri vites 3.82 Son Dişli 4.07 1.6 EB'de TEK FARK son dişli oranıdır: 3.824 teşekkür ederim, "vs" den kasıt aslında varsa şanzımanla ilgili başka bir ayrıntı diye yazdım, sorumun cevabını vermişsiniz zaten. Aslında merak ettiğim, 1.0 ve 1.6 EB aynı viteste aynı devirde gittikleri takdirde 1.6 nın hızının daha yüksek olup olmayacağıydı. Cevabınıza göre 1.6 nın hızı daha yüksekte oluyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Vural C. Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 F3 95 4k kullanicisiyim 1-2 gecisi sikintili ama yazilimla geciyor diyorlar yarin goturecegim. 6. Vites bence gereksiz ekonomi yapamiyorsun. Devirlenmiyor ve top speed te birsey degismiyor. 5. Vites beni doyuruyor 6 olmasaymista olurmus diyorum. Sadece 6. Viteste 3000 devirde 160 km surat sesi azaltiyor ve daha konfor sagliyor. Fakat 5 de 110 ile gitmek 6 da 110 ile gitmekten daha ekonomik... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Fakat 5 de 110 ile gitmek 6 da 110 ile gitmekten daha ekonomik... kim diyor bunu imkansız birşey bu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Vural C. Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 kim diyor bunu imkansız birşey bu. Ben diyorum... deniyorum... ve gozumle goruyorum... 6. Viteside gereksiz goruyorum 5 de 200 yapan arac 6 da 220 yapiyor. Sizcede oyle degilmi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Ben diyorum... deniyorum... ve gozumle goruyorum... 6. Viteside gereksiz goruyorum 5 de 200 yapan arac 6 da 220 yapiyor. Sizcede oyle degilmi? 6. Vites ekonomi amaçlıdır. Size gereksiz bana gereklidir. Sizin son dediğiniz şeye imkansız dedim ben şu son yazdığınıza değil dikkat edelim de buna Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2013 Ben 6. Vitesin ekonomisinin farkına varıyorum. Anlık tüketimde bile 100 ile giderken 0.7 litre/100 kilomertre farkı oluyor tüketimde. 110km/s hızda 2000 devir ile gitmek çok mutlu ediyor beni. Sollamalarda gaza bastığımda maximum tork devirlerinde olduğu için çok güzel tepki alıyorum. Otobanda 130 km/s hıza sabitleyince 1700 devir 7 vites olsa fena mı olurdu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Bende 6 dan memnun olanlardanım.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Fakat 5 de 110 ile gitmek 6 da 110 ile gitmekten daha ekonomik... Böyle kesin açıklamalar yapmadan biraz daha anlık tüketim değerlerini incelemenizi öneririm. 110 km/h hızda yaklaşık devir 5.viteste 2400, 6.viteste 2000 dd olur, bu değerler lastik aşınma durumu ve hız göstergesi sapma oranına göre küçük değişiklikler gösterebilir. Yani %15-20 daha düşük devirle gidersiniz ve düşük devir daima düşük tüketim ve ekonomi demektir. İvmelenme performansı elbette 5'te daha iyidir, ama biz sanırım ekonomiden bahsediyoruz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Bildigim kadarıyla genellikle sondan bir önceki vites max hız vitesi son viteste ekonomi vitesidir bunu biryerlerde okumuştum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum. Ben uzun yolda 5. Vitesi neredeyse kullanmıyorum 6. Vitesten son derece memnunum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Bildigim kadarıyla genellikle sondan bir önceki vites max hız vitesi son viteste ekonomi vitesidir bunu biryerlerde okumuştum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum. Şart değil ama genelde rüzgar direnci çok arttığından son vitesin, ki bu durumda 6, uzun aktarma oranı nedeniyle motorun torku bulunduğu devirde aracı son hıza çıkarmaya yetmeyebiliyor. Bu nedenle son hız denemesini 5.viteste yapmak gerekebiliyor. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Şart değil ama genelde rüzgar direnci çok arttığından son vitesin, ki bu durumda 6, uzun aktarma oranı nedeniyle motorun torku bulunduğu devirde aracı son hıza çıkarmaya yetmeyebiliyor. Bu nedenle son hız denemesini 5.viteste yapmak gerekebiliyor. Aynı mantıkla 5 ileri bir araçta son hız 4. Viteste denenir diye okumuştum abi yıllar once. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 https://docs.zoho.com/sheet/published.do?rid=b0tmj95e4da791dbf4b08a649a9f1c66be25e Aracın son hızını ve izin verilen maksimum devrini biliyorsan hangi viteslerde son hıza çıktığını bulabilirsin... Şu başlık için hazırlamıştım: Ayrıca viitese göre tüketim grafiği de burada: 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak B. Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 (düzenlendi) EB de yokuş çıkarken 100-110 km de Yaklaşık %5 eğimde 5nci vites 6 dan daha az yakıyor cruze klima açık iken. Bayramdaki 1500km lik testim sonucu. Ağustos 17, 2013 Burak B. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2013 EB de yokuş çıkarken 100-110 km de Yaklaşık %5 eğimde 5nci vites 6 dan daha az yakıyor cruze klima açık iken. Bayramdaki 1500km lik testim sonucu. Olabilir de olmayabilir de, eğim sabit değil, gaz tepkisi aynı değil, tek değer değil çok sayıda değer geçiyor ekrandan ortalamalarını almak mümkün değil. Değişkenlerin çok olduğu bir ortamda amatörce gözlemleri bilimsel veri olarak kullanmak hatalı olur. Hata oranını azaltarak bakmak lazım, düz yol, sabit rüzgar veya rüzgarsız, trafik engeli yok, en az 2-3 dakika stabilizasyon için zaman var vb. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap