Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Powershift Yazılım Güncellemesi Sonrası


Alparslan Kaplan

Soru

Merhaba

 

Aracımda yazılım güncellemesi yapılmıştı artık vites değişimlerini 2500 d/d da yapıyor

önceden kesinlikle 2500 e gelmeden vites değiştiriyordu. (Sanırım 2000 d/d idi)

 

Bunun avantajı ve dezavantajlarından bahsedersek

 

Avantaj düşük hızlardaki vuruntu ortadan kalktı rampa bir yerde kalkış yapıyorsanız artık bayılmıyor (daha önceden 2000 devirde vites yükselttiği için rampalarda bayılma ve vuruntu yapıyordu hatta stop edecek gibi oluyordu)

 

Dezavantajları ise sanırım biraz yakıtı etkiler gibi geliyor.

 

Powershift kullanıcıları buraya karşılaştıkları değişiklikleri yazarlarsa paylaşım açısından iyi olur.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 5 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

ps lerde eco mod, spor mod gibi bir şey yok mu? eskiden 2000 ken şimdi 2500 istiyorsa bu spor mod gibi bir şey olmuş. eğer bu tür seçim varsa düz yollarda eco yu, inişli çıkışlı bölgelerde spro mod u seçseniz güncellemeye gerek kalmaz belki.

 

arkadaştaki 1.2 tsi dsg de var..eco da 1800 lerde vites atıp 1400 lerde sürülüyor, sporda 3000 i buluyor vites atması..

 

bizim manuel araçta bile 2000 devirde tırmanırken mesela 5 le 6 ya at diye ok çıkıyor ama atmıyorum emin olamadığımdan..( düşecek 1400 devire , toparlayıp 6 da çıkar mı???  )... ama sistem bunu değerlendiriyordur ama stabil mi bilmiyorum, şöyleki bazen tırmanırken vites at oku çıkmaz düze gelince çekiş iyileştiğinden vites yükselt ok u çıkıyor, demek ki sistemin öngörüsü var ama ideal mi tartışılr.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

o zaman 1. vites dişlisinde oynama yapmalılar madem ağır araçlarda titreme sorunu oluşuyor, bunu devir yükselterek yapmak dediğiniz gibi yakıta yansır.

vw 7 ileri yaptıysa sen dişli oranlarını birbirine yakın tutarak 8 yap, meseleyi aş..bu kadar basit aslında. onlarda düşünürler ve geliştirirler ama lakin nedense ve özellikle otomotiv sektöründe ilk alanlar sıkıntı yaşıyor. bakalım bizim 1.0 ne getirip götürecek, şimdilik tsi lerden daha başarılı sanırım sorunsuzluk anlamında ilk çıkışları ile kıyaslarsak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aynı sorunlar bende de vardı. Şanzıman komple değişim ile sona eren bir süreç sonunda, 20000 km deki arabam, hiç memnun etmeyecek bir hale dönüştü ne yazık ki. Yazılım sonrası ilk kalkışlar biraz atak oldu belki, ama yokuşlardaki bayılmalar aynen devam. S-manuel e de alsam yokuşta bayılıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aynı sorunlar bende de vardı. Şanzıman komple değişim ile sona eren bir süreç sonunda, 20000 km deki arabam, hiç memnun etmeyecek bir hale dönüştü ne yazık ki. Yazılım sonrası ilk kalkışlar biraz atak oldu belki, ama yokuşlardaki bayılmalar aynen devam. S-manuel e de alsam yokuşta bayılıyor.

Bu yokuşlardaki bayılmaların yazılımla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Bu motorun torku ile alakalı bir durum olsa gerek.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.