Faruk Çevik Oluşturma zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 18, 2013 (düzenlendi) Focus 3 sedanların arkası önüne göre çok kalkık görünüyor.Acaba bunun belirli bir sebebi var mı ?Yoksa sadece şekil amaçlı mı bu şekilde yapılmış ? Temmuz 18, 2013 Faruk Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Bu sadece Focus'a özgü bir durum değil. İki nedeni var: Genel olarak çağdaş tasarım olarak araçlar önden arkaya üçgen bir kama şeklindeler, nedeni de aerodinami, yani hava direncini olabildiğince düşürmek. İşlevsel olarak da arkaya yük bindiğinde aracın düz konumda kalabilmesini sağlamak. Ayeıca bu fotoğrafta optik bir yanılsama var, gerçekte bu kadar belirgin bir fark yok. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Şu Amerika focuslara da bakmayın Sadece Tavsiye Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Büyüksu Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Şu Amerika focuslara da bakmayın Yakup, nedir bu Amerigan düşmanlığı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Yakup, nedir bu Amerigan düşmanlığı Bir çok şeyi farklı ve farkında değiliz Avrupa'nın suyu mu çıktı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Büyüksu Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Focus 3' te, özellikle altyapısında pek bir fark yok diye biliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Volkan Alan Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 American focusları daha kaliteli her açıdan dedi bir arkadaş, sürekli bir ayağı orada, orada uzun süre galericilik yaptı.Aslı var mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Farları farklı biliyorum 1.6 dizelde satılmıyor. Amerikadaki Focusun ön takım aksamını bir kullanıcı fotoğraflayıp paylaşmıştı. Bizdekiler ile aynı direksiyon kutusu bile. İzalasyonu nasıldır bilmiyorum. Ama bizdekilerin arka kosmından çok ses geliyor(sedanlarda). Onlarda öyle olacağını pek düşünmüyorum. Yol sesi sevmezler. Bu arada arka koltuğa 100 kg lık iki insan oturtunca kısa yay takmış gibi yere yapışıyor araba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 ufuk özdemir Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 (düzenlendi) Geçenlerde babamlarla 2 araba onlar arkada ben önde bir turlayalım dedik.Annem senin arabanın arkadan bakınca bütün organları görünüyor dedi. Temmuz 18, 2013 ufuk özdemir tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Büyüksu Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Amerika' da Focus kullandım, büyük motorundan dolayı önü daha ağır geldi, bizdeki dizel gibi. Bunun dışında belirgin bir fark hissetmedim. Kalite konusunda bir fark olacağını da sanmıyorum. Otomotivde, malzeme ve işçilik beklentileri herzaman Avrupa>ABD olmuştur. ABD' deki avrupalılaşan Focus 3' ün genel kalitesi, ABD' li tüketicinin o segmentten beklediğinin üzerinde diyebilirim, ama aynı kalite ölçütü, Avrupa'lı tüketici için ancak yeterli seviyede. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 motor seçenekleri dışında çok ciddi fark olacağını sanmıyorum. tek fark eminim kitapçığı daha kalındır. transit c ler abd ye satılmaya başlanınca kılavuzu burada 200 sf ise oraya giden araçlarda olmuş atıyorum 300 sf ve aracın her yerine uyarı sticker ları yapıştırmışlar, tüketicileri uyarıp, mahkemelerde papaz olmamak için. şuna elleme çarpar, buraya yaklaşma kafanı vurursun arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Faruk Çevik Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 cevaplarınız için teşekkürler.sonuç olarak aoerodinamik ,yol tutuşu ve ağırlık koyunca yere çökmemesi öne çıkıyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2013 arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt.Yok hocam bu tamamen estetik kaygıdandır. Emin olun en bagaj meraklısı kişi bile böyle bir hilkat garibesine yüz vermezdi. Yol tutuşa gelince uzun akstaki ağırlık merkezinin yerleşimi değişse bile süspansiyon özellikleri ile oynanarak gene aynı yol tutuşu sağlanabilir önemli ölçüde. ABD modellerne gelince bizdeki gibi donanım paketleri var, S, SE, Titanium ve ST. Standart motor 2.0 Flex Fuel. En alt donanm bizdeki gibi boş, ama en üst donanım bizim en doludan dolu. Ama en bir dolusunun fiyatı 23 - 24.000 $ civarında. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 ufuk özdemir Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2013 (düzenlendi) Yok hocam bu tamamen estetik kaygıdandır. Emin olun en bagaj meraklısı kişi bile böyle bir hilkat garibesine yüz vermezdi. Yol tutuşa gelince uzun akstaki ağırlık merkezinin yerleşimi değişse bile süspansiyon özellikleri ile oynanarak gene aynı yol tutuşu sağlanabilir önemli ölçüde. ABD modellerne gelince bizdeki gibi donanım paketleri var, S, SE, Titanium ve ST. Standart motor 2.0 Flex Fuel. En alt donanm bizdeki gibi boş, ama en üst donanım bizim en doludan dolu. Ama en bir dolusunun fiyatı 23 - 24.000 $ civarında. Bizim araçlar hilkat garibesi oldu iyi mi? Temmuz 20, 2013 ufuk özdemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Burak EKİCİ Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2013 motor seçenekleri dışında çok ciddi fark olacağını sanmıyorum. tek fark eminim kitapçığı daha kalındır. transit c ler abd ye satılmaya başlanınca kılavuzu burada 200 sf ise oraya giden araçlarda olmuş atıyorum 300 sf ve aracın her yerine uyarı sticker ları yapıştırmışlar, tüketicileri uyarıp, mahkemelerde papaz olmamak için. şuna elleme çarpar, buraya yaklaşma kafanı vurursun arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt. Ben o araçlardan birini Amerikaya gitmeden önce görmüştüm. Çakmak girişinde parmağınızı sokmayınız yazıyordu Onlarca uyarı yazısı vardı ama en çok ona gülmüştüm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Faruk Çevik
Focus 3 sedanların arkası önüne göre çok kalkık görünüyor.Acaba bunun belirli bir sebebi var mı ?Yoksa sadece şekil amaçlı mı bu şekilde yapılmış ?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 14 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap