Ömer Efe ONUR Oluşturma zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 15, 2011 aracin ikinci sahibiyim ilk sahibi her 20 de bakimlarini aksatmadan yapmis (yag degisimi,hava filtresi,klima vb.) su anda aracim 119 binde. bu triger kayisi degnilen olay( ki degismesi masrafli ve zahmetli oldugunu duydum) engin bilgilerinize dayanaraktan ne zaman degistirmem gerekli ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Hiç değişmemiş mi Triger? Hiç değişmemiş ise 120 bin bakımında değiştir. Değişmişse kaç km. de değişmiş? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Servisde bakım periyodunda göre 90.000 de değişmesi gerekir. Normal bakımlarıda 15,000 de bir. Ama geçenlerde yurtdışından bi arkadaş orada 120.000 de değşitini felan söylemişti forumda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Servisde bakım periyodunda göre 90.000 de değişmesi gerekir. Normal bakımlarıda 15,000 de bir. Ama geçenlerde yurtdışından bi arkadaş orada 120.000 de değşitini felan söylemişti forumda. Ben 90 da değiştirmedim, 100 binde değiştiricem nasipse. Evet ilk gelen Focusların kitapçığında da 120 yazıyor sonradan 90 yaptılar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 100 bini geçirmek risk. Zaten bende değiştiricem Yarın kısmet olursa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Normalde trigerler 250 binlerde değişiyor Ama ülkemizde yiyorlar bizi Saygılar 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Ben 45 binde triger kopardım boss 60 binde değişmesi gerek diyorlardı Ülkemizde bizi yemiyorlar. Araçların bazı parçaların değişim sürelerini km değil çalışma saatine göre hesaplıyorlar. Kontrol menüsünden bak motorun çalışma saatine.Aynı kmde olan avrupada kullanılmış focusun 2 katı oluır Yaptığın dur kalk trafikler falan filan Bunlar km yapmasada kayışın v.b parçaların ömründen yiyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Abi nasıl bakıcaz bu motorun çalışma süresine gauge menüsünden mi hangi seçenek acaba bilgilendirirmisin ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Ben 45 binde triger kopardım boss 60 binde değişmesi gerek diyorlardı Ülkemizde bizi yemiyorlar. Araçların bazı parçaların değişim sürelerini km değil çalışma saatine göre hesaplıyorlar. Kontrol menüsünden bak motorun çalışma saatine.Aynı kmde olan avrupada kullanılmış focusun 2 katı oluır Yaptığın dur kalk trafikler falan filan Bunlar km yapmasada kayışın v.b parçaların ömründen yiyor Kardeşim senin zıttı örneklerinde mevcut...Ben focus motorlarından bahsettim.. Listeyi yazdırma bana şimdi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Efe ONUR Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 siz simdi böyle deyince ya. bi on dakka önce burdaki ford bayiine mail yolladim bu sorum uzerine. yilda ne kadar km yaptigimi sordu (malum bu arac yeni ama genelde 8-10 bin) yapiyorum diye anlattim.150 -160 binde degistirelim diye bi cevap geldi. farkindayim turkiyedeki sistemin burda islemedigini ticari kaygi olmaksizin bu cevabi aldigima eminim bayiiden.ziira turkiyede ki bi bayiiye sormus olsaydim. "hemen" gel degismesi gerekiyor diye bi cavap alacagimi dusunuyorum. selamlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Doğru demişler hocam...Erken değişmeyin boşuna buyrun size avrupa listesini sunuyorum Focus 2004 1,4 L / 1,6 L Duratec 16V - her 160.000 kilometre ya da her 8 yıl 2.5L Duratec-ST - Her 200.000 km veya her 10 yılda bir 1,6 L / 2,0 L Duratorq TDCI - model yılı 2006 yılına kadar, her 240.000 km veya her 10 yılda bir 1,6 L / 2,0 L Duratorq TDCI - model yılı 2006 yılından itibaren her 200.000 km veya her 10 yılda bir 1.8 lt Duratorq TDCI - her 160.000 kilometre ya da her 8 yıl Focus 1999 1,4 L / 1,6 L Zetec-SE - Her 160.000 km veya her 10 yılda bir 1.8 L / 2,0 L Zetec-E her 160.000 km veya her 10 yılda bir 2.0L Duratec RS - her 160.000 km veya her 10 yılda bir 1.8L Endura DI - 15.000 km ara ile araba her 150.000 km veya her 10 yılda KD 1.8L Endura DI - 20.000 km ara ile araba her 160.000 km veya her 10 yılda KD 1,8 L TDCI Endura - araba 15.000 km ara ile her 150.000 km veya her 10 yılda KD 1,8 L TDCI Endura - 20.000 km ara ile araba her 160.000 km veya her 10 yılda KD Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Almanyadan teyzemler geldi 99 model sw passat tdi ile. Servise gittik Klimada sorun vardı. Trigerden bahsettiler biraz adam 40 binde bir değişmesi gerekiyor değiştirelim hemen dedi. Araç 300 bin km de motorunda tek toz yok tertemiz. Eniştem gerek yok almanyadaki servis 100 bin daha gideri var demiş. Ustada pek yanaşmadı öyle deyince ben anlamadım bu türklerdeki soyma hevesini fırsat kolluyorlar resmen . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Abi nasıl bakıcaz bu motorun çalışma süresine gauge menüsünden mi hangi seçenek acaba bilgilendirirmisin ? gauge menüden bakabilirsin kardeşim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Almanyadan teyzemler geldi 99 model sw passat tdi ile. Servise gittik Klimada sorun vardı. Trigerden bahsettiler biraz adam 40 binde bir değişmesi gerekiyor değiştirelim hemen dedi. Araç 300 bin km de motorunda tek toz yok tertemiz. Eniştem gerek yok almanyadaki servis 100 bin daha gideri var demiş. Ustada pek yanaşmadı öyle deyince ben anlamadım bu türklerdeki soyma hevesini fırsat kolluyorlar resmen . Aynı model passat aynı km de Türkiyede aynı temizlikte olurmu peki ? Türkiyedeki sistem doğrudur kardeşim bi sıkıntı yok işleyişte. Türkiyede araçlar avrupadan çok çok daha fazla yük altında çalışıyorlar.. Daha hor kullanılıyorlar. Ben kendi arabamın trigeri için 100 bini geçirmem.. O riski göze alamam 300 lira masraf için... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kenan iyetin Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2011 aracı yeni almış iseniz riske etmeyin derim normalde bizim ustalara bakarsak süre olarak 5 yıl km 90000 diyolar ücret olarak triger seti 75 tl 2 tanede gergi bilyası çıkıyo 30 35 tl arası bilyalar tutar 150 tl işçilik alıyolar hepsi bu ankara için konuşuyorum tecih sizindir saygılar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap