Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkdaşlar 2012 Focus 3 aracım var. İmzamda yazılı olan araç.
Aracı teslim alalı henüz 1 sene bile olmadı. Ön koltuk kafalıklarına ait nikelajlı demir çubukların görürnen kısımlarında matlaşma oldu. Koltuk içlerinde kalan, görünmeyen kısımlardaki metal çubuklar gayet güzel ve parlak durumda. Ancak görünür durumdaki kısımlar matlaştı.
Yaklaşık 1 ay önce servise gittim. Problemi kabul ettiler. Fotoları çekip otosandan onay beklediler. Otosan değişimi kabul etmedi. İlk olarak würth'ün bir ilacı ile düzeltme yapmayı deneyeceklerini belirttiler. Kızsamda ve düzeleceğine hiç inanmasam da mecburen kabul ettim. Uygulama bitti ve güzel görünüyordu.
Fakat bir ayı bulmadı ki yine matlaşma oldu. Yine servise gittim. Yine değişim onayı gelmediğini ve tekrar ilaçlı uygulama yapılması gerektiği bilgisini verdiler.
Bende müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan şikayetimi belirttim. Değişimin neden yapılmadığını, ilaçlı uygulamanın çok kısa ömrü olduğunu söyledim. Müşteri hizmetleri temsilcisi yine aynı uygulamanın olması gerektiğini ve değişim yapılamadığını, belki yeni uygulamadan sonra değişim onayının gelebileceğini belirtti.
Ne yapabilirim. Şikayetlerimizi Müşteri Temsilcilerine yapıp birşey elde edemiyorsak kime gidebiliriz.
Fikirlerinizi veya tecrübelerinizi yazabilirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler...
Soru
Murat Arık
Arkdaşlar 2012 Focus 3 aracım var. İmzamda yazılı olan araç.
Aracı teslim alalı henüz 1 sene bile olmadı. Ön koltuk kafalıklarına ait nikelajlı demir çubukların görürnen kısımlarında matlaşma oldu. Koltuk içlerinde kalan, görünmeyen kısımlardaki metal çubuklar gayet güzel ve parlak durumda. Ancak görünür durumdaki kısımlar matlaştı.
Yaklaşık 1 ay önce servise gittim. Problemi kabul ettiler. Fotoları çekip otosandan onay beklediler. Otosan değişimi kabul etmedi. İlk olarak würth'ün bir ilacı ile düzeltme yapmayı deneyeceklerini belirttiler. Kızsamda ve düzeleceğine hiç inanmasam da mecburen kabul ettim. Uygulama bitti ve güzel görünüyordu.
Fakat bir ayı bulmadı ki yine matlaşma oldu. Yine servise gittim. Yine değişim onayı gelmediğini ve tekrar ilaçlı uygulama yapılması gerektiği bilgisini verdiler.
Bende müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan şikayetimi belirttim. Değişimin neden yapılmadığını, ilaçlı uygulamanın çok kısa ömrü olduğunu söyledim. Müşteri hizmetleri temsilcisi yine aynı uygulamanın olması gerektiğini ve değişim yapılamadığını, belki yeni uygulamadan sonra değişim onayının gelebileceğini belirtti.
Ne yapabilirim. Şikayetlerimizi Müşteri Temsilcilerine yapıp birşey elde edemiyorsak kime gidebiliriz.
Fikirlerinizi veya tecrübelerinizi yazabilirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler...
Murat Arık tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
7
4
3
3
Popular Days
Tem 30
11
Ara 2
5
Ekm 31
4
Ksm 12
3
Top Posters For This Question
Murat Arık 7 posts
Yılmaz Tunç 4 posts
Yakup Ç. A. 3 posts
Bekir Keskin 3 posts
Popular Days
Tem 30 2013
11 posts
Ara 2 2013
5 posts
Ekm 31 2013
4 posts
Ksm 12 2013
3 posts
Popular Posts
Yakup Ç. A.
Önemli olan şey şu; değişim yapıldığında yine olacak mı ? Eğer marka üretici firma ile değişiklik yapmazsa sonuç alamayız. Tavsiyem makyaj'a kadar beklemek. Kolay Gelsin
Murat Arık
Benim totalde 4 kez serviste parlatma işlemi yapıldı. Otosan bu uygulamaya daha ne kadar direnecek merak ediyorum. Hoş çok da umurlarında olduğunu sanmıyorum. Değişimi onaylamıyorlar. Yapılan işlem so
Ümit Vaysaloğlu
Degisseler bile cok gecmeden eski hallerine geri donecekleri icin bence otosanin yaptigi mantikli. Aslinda yapilmasi gereken o metallerin hammaddesinin degistirilmesi. Onu da ford yapacak. Otosand
Posted Images
Bu soruda 34 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap