Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus Mk 3 2012 Port Bagaj (Tavan Üstü Bagaj)


Sercan Birlik

Önerilen Mesajlar

Ürün Focus 3 için üretilmiştir tam uygun.

 

Bagaj Hacmi 450 Lt.

Bağlantı kolları tam uyumlu. boşluk eksik vs yok.

Bağlantı ayak kilitleri.

Bagaj için çift kilit ve önde bulunan emniyet kilidi.

 

 

523460_10151613088709541_594311587_n.jpg

 

996922_10151786146367313_1744769062_n.jp

 

969811_10151613067064541_1109724015_n.jp

Sercan Birlik tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

nerden aldınız kaça aldınız...lazım olursa bilgi olsun bize...

 

 

http://www.aestuning.com.tr  adresinden iletişime geçmeniz daha faydalı olur

Sercan Birlik tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayırlı olsun. Bu tarz şeyler genelde sw araçlarda güzel duruyor. Virajlarda sıkıntı oluyor mu?

 

virajlarda ve yüksek süratte hiç bir şey olmuyor. 

 

 

Güzelmiş, üretici tavan yükünün en fazla 75 kg olmasını şart koşuoyr, o kadar ağırlığı taşır mı izlenim olarak?

 

3 valiz taşıma kapasitesi var yani 90 Kg taşıyabiliyor zorlanmadan

 

 

Hayırlı olsun, kullanım sonrası izlenimlerini bekliyoruz....

 

kulanım gerçkeleştikten sonra burada izlenimler yazılacaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzun yolda kullanıldı:

Aracın performansında bir düşüş olmayip tam tersine aerodinamikte artış göstermiştir. Ancak virajlarda aracın aleyhine biraz etkisi bulunmaktadır. Yakıtın değişmediği izlenimine varılmıştır.. Yüksek hızda denenmiştir. . .

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzun yolda kullanıldı:Aracın performansında bir düşüş olmayip tam tersine aerodinamikte artış göstermiştir. Ancak virajlarda aracın aleyhine biraz etkisi bulunmaktadır. Yakıtın değişmediği izlenimine varılmıştır.. Yüksek hızda denenmiştir. . .

Aerodinamide artış olmaz, yüzey genişliyor, ama olumsuz etkilenmez, ya da hissedilir bir etkilenme olmaz o ayrı.

Yakıt tüketimine olumsuz etkisi olsa bile bu genel yük artışı, yol ve kullanım şartlarından kaynaklanan değişikliğin içinde erir gider.

Tavana asılmış 75 kg (Ford'un öngördüğü maksimum değer) haliyle virajlarda kaportanın biraz daha fazla yatmasına neden olur, ama zaten tavana kadar yüklü bir araçla kimsenin viraj delisi olacağını zannetmem.

Bir de yan rüzgarlardan etkilenmeyi arttırabilir ki bu da çok sık rastlanan bir durum değil.

Özetle bagaj yetmiyorsa iyi bir alternatif.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

senede bir defa tatile gidip ''focusun bagajı ne o öyle kutu gibi'' diye aracı eleştiri yağmuruna tutanlar için güzel bir cevap olmuş zannımca..Montajını merak ediyordum cevap vermişsiniz.Şık bir duruşu var ayrıca.Güle güle kullanın

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

senede bir defa tatile gidip ''focusun bagajı ne o öyle kutu gibi'' diye aracı eleştiri yağmuruna tutanlar için güzel bir cevap olmuş zannımca..Montajını merak ediyordum cevap vermişsiniz.Şık bir duruşu var ayrıca.Güle güle kullanın

Böyle diyenler genelde Octavia tarzı araçlara binenler. Bagaj için tipini kaydırmışlar arabanın. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.