Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Vw Golf Vii (7) Tdi Highline Manuel Test - Sürüş İzlenimi - Detaylı İnceleme


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Her  ikisini de kullanan ve hatta golf 7 yi 4 ay bekleyip sonra kaporasını alıp focus 3 alan biri olarak söyleyim her iki aracın da birbirlerine üstünlük kurduğu yönler var tabi ki golf bir derece üstte gibi duruyor ancak şunu söylemek isterim ki golf  güzel araç ancak arkadaşımda golf 7 var onun aracı kullanıp daha sonra benim focus a binince görüyorum ki focusun ön konsol uzunluğu ve sizi saran iç mekan kesinlikle güven duygusunu ve aracın sürücüsüyle bütünleştirdiğini uyandırıyor, hele o kapının ağırlığı tam bir güvenlik aracında gibi hissettiriyor ancak sessizlik ve malzeme kalitesi olarak golf focustan tan iyi  şunu da belirtiyim ki  çok çok farkta yok aralarında tamamen zevk meselesi, bana soracak olursanız sıralama yaparak c segmentinde araç almaya kalksam golf, focus,astra, jetta,i30 diyebilirim yine de focus lider firmalara bu kasası ile çok yaklaştı bence

doğru değil mi arkadaşlar 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her  ikisini de kullanan ve hatta golf 7 yi 4 ay bekleyip sonra kaporasını alıp focus 3 alan biri olarak söyleyim her iki aracın da birbirlerine üstünlük kurduğu yönler var tabi ki golf bir derece üstte gibi duruyor ancak şunu söylemek isterim ki golf  güzel araç ancak arkadaşımda golf 7 var onun aracı kullanıp daha sonra benim focus a binince görüyorum ki focusun ön konsol uzunluğu ve sizi saran iç mekan kesinlikle güven duygusunu ve aracın sürücüsüyle bütünleştirdiğini uyandırıyor, hele o kapının ağırlığı tam bir güvenlik aracında gibi hissettiriyor ancak sessizlik ve malzeme kalitesi olarak golf focustan tan iyi  şunu da belirtiyim ki  çok çok farkta yok aralarında tamamen zevk meselesi, bana soracak olursanız sıralama yaparak c segmentinde araç almaya kalksam golf, focus,astra, jetta,i30 diyebilirim yine de focus lider firmalara bu kasası ile çok yaklaştı bence

doğru değil mi arkadaşlar 

 

Focus ilk çıktığından beri liderliğe oynuyor.Ezberi bozan model oldu bunu herkes bilir. Şimdi yaklaşmaları normal her sınıfın bir limiti var. Artık seçim kriterleri değişiyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Test edilen araçlarda

 

Golf comfort 1.4 act dsg:  63.500

Focus hb 1.0 titanium + smart: 51.500

 

Uzun yolda 2 silindirin 0.2 lt :D az yakması normal ecoboost şehiriçi daha iyi diğerinden ama dsg ile kıyas biraz kötü oluyor :) Neyse canım adamların amacı kanıtlamak olmuş doğru ise kanıtlamış :)

Focus farlarına bakılırsa X paket, bu da liste fiyatını Smart paketle 59.800 yapar, ben en üst donanımlarını yazmıştım. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben tatildeydim konuyu görmemişim.. Şİmdi gördüm :) 

 

Araç çok güzel güle güle kullanılsın, tekeri düz bassın. Ben de 1.2 tsi comfort düz vitesle 2000kmlik bir tatil/tur  yaptım. Toplamda 3000 km oldum. Hatta Aydın'a İzmir'e gelince arayacağım diye söz vermiştim ama sözümde durmamış oldum :( Tekrar bütün kalbimle özür dilerim. Hatta öyle ki belki alırız diye bir eve bakmaya gittik biz satış ofisindeyken aynı saatte Aydın da o sitede havuz başında imiş :( :(   Kötü kader  

 

Neyse tüketim için rakam yüksek görünse de sürülen yolu bilmiyoruz . Belki o sürüşe normaldir. Ben 1.2 den çok memnunum şu an 3000 km ortalamam 5.8 litre . Cmax dizel ile aynı yolu 6.5-6.6 ile gitmiştim. 

 

Golf hep dediğim gibi düz vites benzinli ve alt donanımda çok makul onun dışında fiyat ve alternatifler artıyor. 

Siyah bence yeni golfe çok yakışıyor ama iç döşeme kum beji olmalıydı. 

Highline daki 5.8 sistemin benimkinden ciddi farkları var. Birincisi yakınlık sesnsörü var elini basmana gerek yok. 2. si videoda görüldüğü gibi radyo ikonlarını yerleştirebiliyorsunuz.

 

LED stoplar gerçekten çok yakışıyor (bence en çok siyaha) ama alışta 900 TL sonradan taktırırsan 1400 TL ne oluyoruz yavvv.

 

Ben bağımlı arka süspansiyondan çok memnunum . Köy yollarına da girdim. Bozuk izmir çeşme karayolunda(otoyol değil) yasal sınırda 90-100 civarı yollarda yüzümü kara çıkarmadı. 

Dizel benzinliden biraz ağırsa ve 17 jantlarla biraz daha sert gelebilir belki ama ben 1.2 den memnunum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 hafta sonra...

bende dün bir golf testi yaptım, sanırım ilk defa bir golf kullandım. kullandığım araç konudakine ek olarak DSG idi.

Öncelikle DSGyi artık daha çok beğendim 1.2 motordaki kadar sarsmıyor ve daha kararlı çalışıyor

(bu arada ayrıca belirteyim Q3 2.0da ise resmen CVT gibi çalışıyor)

 

yakıtını özellikle sormuştum karşılaştırma açısından ama unuttum, kısaca az yakıyor diyelim.(yanlış hatılramıyorsam acıbadem-tuzla arası kullanılan araçta 4.9 du)

 

araca binince gerçekten kaliteli ve şık bir araca bindiğinizi hissettiriyor. focusunda golf kadar kaliteli olduğunu düşünüyorum ama his olarak çok daha farklı. focusun beni sarmasına çok alışmışım golfle pek bütünleşemedim.

 

fren ve yol tutuş konusunda yakupa katılıyorum son derece başarılı. torsiyon testinide yüksek bir tümsekten yan geçerek yaptım o konudada hiç bir sıkıntı yok araçta, bilmesem bunun arkada bağımsız süspansiyon yokmu dedirtecek bir durum yaşamadım. focusa göre başarız olan tek yönü direksiyon hissi ki oda kimilerine göre, sonuçta konfor için böyle bir yol izlenmiş.

 

ön park sensörlerinin yavaşlayınca önde bir engel varsa otomatik olarak devreye girmeside hoşuma gitti, focusta olmamasına kızıyorum. detaylar detaylar...

 

bu arada golftede dönüş farı olarak sis yakmaktan vazgeçmişler, focus gibi far içinde ayrı bir reflektör var halojen ampul kullanılmış.

 

bugun tekrar araç alacak olsam otomatiğini alabilirsem golf alırdım manuel olacaksa yine focus alırdım sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

bu arada golftede dönüş farı olarak sis yakmaktan vazgeçmişler, focus gibi far içinde ayrı bir reflektör var halojen ampul kullanılmış.

 

 

Hayır vazgeçme durumu yok. Bixenon+ULEDli golflerde xenonlar adaptif, ASW gözleri gibi dönüp duruyor farlar . Ledsiz bixenonlularda bir tane statik köşe lambası var.

Benimki gibi işçi sınıfı specli xenonsuz golflerde bunların hiçbiri yok.Sadece dönüş farı özellikli sis farı var.

Yalnız sis farı 45 km ye kadar dönüş farı olarak çalışıyor.  

 

Not1) ASW: attention seeking whore 

Not2) Adaptif xenonluların focustan kaldırılmasına ford bayiileri. AB dahilinde xenonların adaptif olması yasaklandı karşıdan gelenin gözünü alıyor diye bahanelendirmemiş miydi? Eee golfte var...AB kuralları VWye işlemiyor mu yoksa Otosan bizi yiyor mu? 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayır vazgeçme durumu yok. Bixenon+ULEDli golflerde xenonlar adaptif, ASW gözleri gibi dönüp duruyor farlar . Ledsiz bixenonlularda bir tane statik köşe lambası var.

Benimki gibi işçi sınıfı specli xenonsuz golflerde bunların hiçbiri yok.Sadece dönüş farı özellikli sis farı var.

Yalnız sis farı 45 km ye kadar dönüş farı olarak çalışıyor.  

 

Not1) ASW: attention seeking whore 

Not2) Adaptif xenonluların focustan kaldırılmasına ford bayiileri. AB dahilinde xenonların adaptif olması yasaklandı karşıdan gelenin gözünü alıyor diye bahanelendirmemiş miydi? Eee golfte var...AB kuralları VWye işlemiyor mu yoksa Otosan bizi yiyor mu? 

bu kadar detayını bilmiyordum :)

not1 iyiymiş :)

not2 deki sorunun net :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.