Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2013 solda hiç yanmıyor ( şoför tarafı ) sağda ise bariz belli yanıyor ( yolcu tarafı ) ve açıkçası ben bu işin mantığını hiçmi hiç anlamadım... Mantığı yok zaten, iki tarafında da yanması lazım. Bende yanıyor! Bence sallamışlar. Ha ille mantık arayacaksak sürücünün dikkatini dağıtmasın diye o taraf yanmıyor diyebilirler. Ben aynı donanım düzeyinde başka bir araçta da yanmadığını görene kadar inanmazdım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 7, 2013 yenilerde vazgeçilmediyse haziranda alınan tit focs ta her iki tarafta yanıyor. bence showroomda sergilenen bir focus ta deneyin ve gösterin onlara. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cüneyt Özgül Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 250 km deki izlenimlerim... Evet halen 250 km deyiz ama daha çok kullandıkça düşünceler netleşiyor... birinci vites inanılmaz zayıf araç kalkıyormu.. duruyormu belli diil 2 ye attığınız andada ayağınızı bir gazdan çekiyorsunuz... bu ara bu kadar uçuk olmasa daha keyifli olurmuş... Halen sedan araca alışamadım... 15-20 yılda ilk olunca oluyor böle sıkıntılar... )) yol tutuşu bana hiç güvenli gelmedi.. Lastiklerim michelin olmasına rağmen ( bence güvenilcek bir marka ) bu kadar kısa kullanımda 2 kere çok ufak arkasını attığına tanık oldum buda beni çok tedirgin etti... bir Opelci olarak bundan daha zor şartlarda opelde böle bir sorunu hiç yaşamadım.. ve lastiğim bu kadar iyi diilken... Bu park sistemine bayıldım... çok güzel valla kendi kendine park edişini heyecanla yaşıyorum ve deniyorum sürekli )) ve telefon olayı oda çok hoş ve inanılmaz hemen alışkanlık yaptı araca biniyorsun direk algılıyor.. araçtan inerken telefonu unutuyorum neredeyse Yakıt tüketimi şuan 6,2 umarım düşer yoksa böle canımı sıkacak 6 vites 80-90 da da verimli kullanabilmek çok güzel.. astramda 120 den önce bu keyifi vermiyordu... Tamamen açık öz eleştirilerimi yapıyorum.. hiç bir markay polemik yaratmak diil amacım tabiki daha önce kullandığım markayla kıyaslıyorum buda normal binmediğim bir markayla kıyaslaymam zaten Direksiyon tepkimeside hoşuma gidiyor udfacık hareketle şerit değiştirebiliyorum buda sevdiğim bir özellikk olmaya başladı şimdilik bu kadar )) 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Aracın lastik havalarını kontrol edin lütfen . 32 psi'a çekin fazla ise Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Levent K. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 yol tutuşu bana hiç güvenli gelmedi. Ben de benzer bir sıkıntı yaşamıştım. Rot ayarına falan da baktırdım sorun gözükmüyordu. Usta, lastik havalarını ön 34 arka 36 yaptı, şu an bir sorun yaşamıyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 birinci vites inanılmaz zayıf araç kalkıyormu.. duruyormu belli diil 2 ye attığınız andada ayağınızı bir gazdan çekiyorsunuz... bu ara bu kadar uçuk olmasa daha keyifli olurmuş... Dizelde düşük devirle kalkarsanız bu sorunu yaşarsınız, biraz daha devirli kalkın, birinci vitesin ne kadar çabuk bittiğine şaşıracaksınız. Yanı hızlı kalkmak istiyorsanız gaza yükleneceksiniz, yok yavaştan aksın diyorsanız böyle devam. yol tutuşu bana hiç güvenli gelmedi.. Bunu zaman zaman duyuyoruz. Birkaç nedeni var: 1. Lastik havaları 40+'larda olabilir gerçekten, düşünce rahatlarsınız 2. Michelin yol tutuş konusunda standartı belirleyen bir lastik değil, lastik nedeniyle beklentileri çok yüksek tutmaya gerek yok 3. Viraj içinde ağırlık değişimine neden olursanız (ayağını gazdan çekmek ve hatta fren yapmak) arkayı bırakma eğilimini hissettiriyor ama genelde arkası gelmiyor ve gelirse de ESP fena toparlıyor. Genelde viraj öncesi yavaşlayıp viirajı gaza basarak dönmek lazım, bu şartlarda TVC'nin de desteği ile çok güzel gidiyor. 4. Direksiyonun kısa turlu ve güçlü tepkili olması nedeniyle ani hareketlerde yol şartlarının gerektirdiğinden fazla kırma durumunda kalınabiliyor alışma sürecinde Sonuç olarak yol tutuşu sınıfındaki hiçbir arabadan kötü değil, en iyisidir diye iddialı konuşmam ama güvenilir değil ifadesini de hak etmiyor (mraka savunması değil durum tespitidir, benim de hiç marka fanatikliğim yoktur, bu nedenle kıyaslamaları tarafsız olarak inceler ve çok önemserim) Yakıt tüketimi şuan 6,2 umarım düşer yoksa böle canımı sıkacak Büyük ölçüde size ve kullanım tarzınıza bağlı, 5-6 arası bir yerlerde dengelenir. şimdilik bu kadar )) Devamını bekliyoruz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cüneyt Özgül Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Söylediklerinize katılıyorum... bende azıcık atınca alıpta beni karşı şeride atacağını düşünmedim.. ama solumdaki aracı atacağını düşündüm ) tedirginlşiğimde bundan kaynaklı.. ford a güvensiz bir marka demedim.. sonuçta 62 bin tl yatırdım )) ama ben açıkçası tedirgin etti bun dan kaynaklı bir güvensizliğim var... birinci vites olayına gelince araç yeni çok zorlamak istemiyorum... belki ondan bu srunu yaşıyorum tavsiyenizi dikkate alacağım... yol tutuşu ise ben yüzde yüz hiç bir araca güvenmem.. temkinliyimdir.. bu 12 inci aracım.. iyi bir sürücüyümdür.. zamanında ankarada gölbaşında impreza ile kalkışlara katılmışlığım vardır... ama yaşadığım olay o kadar yüksek hızda yada bilinçsiz kullanımdan kaynaklı diildi... yeni araç heyecanından lastikleri kontrol etmedim açıkçası umarım sırf havadandır benimde tedirginliğim ve güvensizliğim azalır... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 yeni araç heyecanından lastikleri kontrol etmedim açıkçası umarım sırf havadandır benimde tedirginliğim ve güvensizliğim azalır... Bir bakında sonra konuşalım şimdi faso fiso hepsi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cüneyt Özgül Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Bir bakında sonra konuşalım şimdi faso fiso hepsi Baktım Yakup bey 33 33,5 çokta faso fiso diilmiş valla buda şaşırttı beni Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Baktım Yakup bey 33 33,5 çokta faso fiso diilmiş valla buda şaşırttı beni Şimdi ise hangi pozisyonda nasıl arabayı zorladınız onu söyleyin ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cüneyt Özgül Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Şimdi ise hangi pozisyonda nasıl arabayı zorladınız onu söyleyin ? ankarayı bilirmisiniz bilmem ümitköy köprüsünden aşti yoluna dönüş vardır... 50-60 arası çıkışına yakın ki ne frene ne gaza yüklendim.. burada ufak biri attı.. bir an irkildim arabada ikincisi biraz daha sert bir hareketti önü açık bir virajda gaza yüklendiğimde attı topladı ama gene 80-90 civarı... aynı yolları 2010 model astramla aynı şekilde geçiyorum... ve fabrika lastikleri var goodyear 70 bin km de gerisini siz düşünün... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2013 Benzer hava ve yol koşullarında tekrar geçin o zaman Viraj'da gaza aşırı yüklenirseniz kayıp toplaması normal buarada. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap