Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Tahrik Mili Için Servise Çağırdılar (Aks Mili)


Ahmet N.

Soru

Öncelikle herkese Merhabalar. Nisan ayından beri ben de focus sahibiyim. Arasıra niye ecoboost almadım diye hayıflanmam dışında memnunum. 

 

Asıl konuya gelince geçenlerde otosandan aradılar sol tahrik mili için servise çağırdılar. Aranızda başka çağrılan veya sıkıntı yaşayan varmı?

 

Ben geri vites geçişi (bazen geri vitese geçmiş gibi oluyor ama geçmemiş oluyor kalkmaya çalıştığında alttan boşa dönen dişli sesi geliyor bazen de vitesten atıyor. Tabi dikkat edersem olmuyor bunlar. Senkromeçsiz olmasından diyolar da sonuçta olmaması gereken bişey ya da senkromeç tak .)  ve ön yolcu tarafında geçen ve çok ısınan boru (o ne büyük bir tasarım aptallığı öyle ya onu ordan geçirme ya da geçirdiysen izole et) dışında sorun olarak bişey farketmedim.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Lifte kaldırıp bir etiket okuyacak ve ona göre gelip gelmeyeceginize katar vereceklerdi. Ciddiyetsizlik diz boyu. Otosan'a şikayet edin. Ya servisler müşteriyi onemseyecek ya da hepten kaybedecek. Hakkımızı arayalım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Lifte kaldırıp bir etiket okuyacak ve ona göre gelip gelmeyeceginize katar vereceklerdi. Ciddiyetsizlik diz boyu. Otosan'a şikayet edin. Ya servisler müşteriyi onemseyecek ya da hepten kaybedecek. Hakkımızı arayalım.

 

Satıcı olayında kimsenin ekmeğiyle oynamayalım diye öyle birşey yapmadım ama  biraz önce yukarıdaki mesajı şikayet olarak otosan a attıım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Satıcı olayında kimsenin ekmeğiyle oynamayalım diye öyle birşey yapmadım ama  biraz önce yukarıdaki mesajı şikayet olarak otosan a attıım.

Ekmeğiyle oynatmak istemeyen insan müşteri velinimetimdir der. Otokoçta bu malesef. Müşterileri çok fazla, buna aşırı güven duyuyorlar. Benimde benzer şekilde sonuçlanan birkaç olayım oldu otokoçta.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Az önce 2 defa 0216 444 33 00 numaradan aramışlar. Otokoçun numarasıymış. Fark etmemişim gelen aramayı. Acaba aynı şeyden ötürü mü arıyorlar diye düşünüyorum. Merak ettim, bir arayayım.

 

%30 boya koruma indirimi yapmak için aramışlar. Ülen ben de bir şey zannettim. Korumasınlar benim boyamı. Çarpmalara karşı koruyor mu o koruma? :)

 

Edit: Görüşme detayı

Murat U. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

          Arkadaşlar geçen hafta sol aks mili kontrolü için hem Ford Otosan dan hem de Kayseri Ünal servisten aradılar. Kontrol için gittiğimde parça değişecek denildi. Sipariş verildi ve gelmiş yarın gideceğim. Sebebi nedir söylemiyorlar ancak genel bir çağrı sanırım. Çünkü aynı sorunla ilgili çağrılan başka araçlarda vardı. İnşallah tekrar problem çıkarmaz bana gerçi şu an belirgin bir rahatsızlık vermiyor.

             Birde forumda gezinirken geri vites problemi olan bazı arkadaşlar olduğunu gördüm aynı sorunu bende yaşıyorum. Acaba debriyaja tam basılmadığından mı yoksa herkeste aynı problem var mı. Servise yarın bir söyleyeyim bakıyım ben bunu.

Servisten sonra ayrıntıları paylaşırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

          Arkadaşlar geçen hafta sol aks mili kontrolü için hem Ford Otosan dan hem de Kayseri Ünal servisten aradılar. Kontrol için gittiğimde parça değişecek denildi. Sipariş verildi ve gelmiş yarın gideceğim. Sebebi nedir söylemiyorlar ancak genel bir çağrı sanırım. Çünkü aynı sorunla ilgili çağrılan başka araçlarda vardı. İnşallah tekrar problem çıkarmaz bana gerçi şu an belirgin bir rahatsızlık vermiyor.

             Birde forumda gezinirken geri vites problemi olan bazı arkadaşlar olduğunu gördüm aynı sorunu bende yaşıyorum. Acaba debriyaja tam basılmadığından mı yoksa herkeste aynı problem var mı. Servise yarın bir söyleyeyim bakıyım ben bunu.

Servisten sonra ayrıntıları paylaşırım.

 

Merhaba ilgili mevcut başlığa taşıdım iletinizi. ilk sorduğunuz soruların cevabını bu başıkta bulacaksınız...

 

Diğer problemlerinizi rastladığınız başlıklarda dile getirmeniz konu dağılmaması adına iyi olacaktır.

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben de hafta sonu gittim servise . Üretim tarihi itibariyle herhangi bir şey yapmaya gerek yoktur tarzında bir şey yazmışlar servis kağıdına. Cem Bey'in de dediği gibi belli bir serideki araçlarda parçayı değiştiriyorlar.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ask milinin hatalı yada arızalı olduğunu nasıl anlarız ?

Anlayamazsınız, yani arıza potansiyeli olup olmadığını anlayamazsınız, sadece dişlileri sıyırırsa araba yerinde kalkmaz.

Kaldı ki söz konusu arızalı miller iB5 şanzımanlı 1.6 TiVCT motorlu modellerin bir kısmı için geçerli, yani sizin endişe etmeniz gerek yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Anlayamazsınız, yani arıza potansiyeli olup olmadığını anlayamazsınız, sadece dişlileri sıyırırsa araba yerinde kalkmaz.

Kaldı ki söz konusu arızalı miller iB5 şanzımanlı 1.6 TiVCT motorlu modellerin bir kısmı için geçerli, yani sizin endişe etmeniz gerek yok. 

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.