Mehmet Demir Oluşturma zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ağustos 27, 2013 (düzenlendi) 6 ağustos günü başladığımız tatili 25 ağustos ta bitirerek konya ya döndük. güzargah konya-karabük, karabük-zonguldak, zonguldak-yalıkavak(bodrum), yalıkavak-konya şeklindeydi. ş.içi lerle beraber 2407 km yol yaptım. araçta eşim ve ben le beraber 2 çocuk vardı, zaman zaman bu değişti. ilerde açıklarım. bagajda ise 3 valiz, bir çanta ve ıvır zıvır. öncelikle yollar gayet güzeldi, ilk aracımı duble yollara ve taş vuruklarına kurban verdikten sonra focus umun başına böyle birşey gelmemesi çok sevindirici oldu benim için. focus a gelince, 1.0 motorun performansından çok memnun kaldım. çoğu zaman 6. vites son hız limitine yakın değerlere sabitleyerek yoluma devam ettim. sadece 3 tırmanışta 5. vitese düşürmek zorunda kaldım. onuda şöyle izah edeyim. konyadan karabük e giderken, ankara ya kadar 2 yetişkin, 2 çocuk vardı. ankara da bacanağı aldık, iftarımızı yaptık, karabük e yola çıktık. ankaraya kadar yavaşlamam gereken yerler hariç hep 115 km hızla bölünmüş yollarda hız sabitleyci (hs) ile gittim. indi çıktı araba, tepe bayır bana mısın demedi. 90 kg lık bacanağı bir de valizini aldık, gerede ye yaklaşırken ki tırmanışların 3 ünde araç 5 e düşür diye ok çıktı. tabi burada hız hs ile 120.. tüketim 17 litrelerde, hız 120 den 110 a düşünce, yb 5 e düşür diye ok çıkardı. 5 e düşürünce araç 110 km gibi hızlarla bu 3 yeri tırmandı. hiç 4 e düşürmek zorunda kalmadım. bayramda 2 gün karabük te kaldıktan sonra, zonguldak a kayınbiladerin yanına gittik. karabük-zonguldak arası iniş gibi görünsede (rakım 250 den 0 a), oldukça iniş çıkışlı ve virajlı yollara sahiptir. 103 km lik bu kısa yolu 1.5 saatte gidebildik. aracımızın bence en iyi test edildiği yol zonguldak-yalıkavak yolculuğu idi. sonuçta 0 dan 0 a gidildi, 1000 metrelerin üzerine tırmanıldı, inildi. ortalama hız 88, klima yolun %90 ı kapalı, sabah 9 dan sonra açıldı; tüketim 6.2... 2 yetişkin, 3 çocuk = 300 kg + 3 valiz, 1 çantalık full bagaj..akşam saat 22:30 gibi yola çıktık, 3 moladan sonra sabah 11 de vardık. 12.5 saat.. google maps ten 3 güzargah çıkıyor ama ben afyon yolunu tercih ettim bölünmüş geniş yollarından dolayı; 964 km(maps e göre 12s 39 dk, ben bu süreyi 3 mola ile yaptım) bölünmüş yollarda hs 115 e, otobanda 125 e sabitledim. 6. vites 2750 devir 125 km/s hız.. bu arada güzargahı bilenler denizli-muğla-yatağan-milas arasının ne kadar inişli çıkışlı ve virajlı olduğunu bilir. bu yollarda kısmen düz olsaydı tüketim daha da düşerdi.... yeniçağ-ankara arasında otoban var, bacanak ve valizi inip, benim 50 kg lık oğlum araca binince, daha önce vites düşürdüğüm yollarda bu sefer araç 6. vitesle tırmandı.tabi burada 125 km hız ve 2750 devirinde önemi vardır. belki aynı yolu 6. vites 2000 devir 95 km hızla çıkamaz. güzargah ve tüketim: konya - karabük (1000 den 250 metre ye): 470 km, ort. hız: 83, tük: 6.4 ..%50 klima açık. karabük - zonguldak : 103 km, ort. hız: 75, tük: 7.5 ..klima açık. zonguldak - yalıkavak : 964 km, ort. hız: 88, tük: 6.2 ..%10 klima açık yalıkavak - konya (0 dan 1000 metre ye): 650 km, ort. hız: 83, tük: 7.2 ..klima açık benzin: 797 tl / 2407 km (220 km ş.içi) : 33.1 krş / 4.96 : 6,7 lt tüm tatil ortalaması klima 1-1.3 litre gibi fazla yaktırıyor focus 3 ile ilgili birşeyler yazmak gerekirse; araba yüklü iken virajlardaki yol tutuşu mükemmel, ama boşken arkayı gezdirmeye meğilli bunu daha önceki mesajlarda yazmıştık(tabi buna sebep aslında, virajların hız limitlerinin üzerinde dönmeye çalışmamız). konfor b sınıfı olan eski aracıma göre çok çok iyi, diğer C lere binmeden kıyaslamak istemem. titaniumdaki bel desteğine ihtiyacım vardı ama. araç ağırlığını yolda, gerek görsel gerekse sürerken hissettiriyor. görsel derken dönüşte biladerle geldik o arkamda iken dikiz aynasından bakınca focus 3 ün ne kadar oturaklı bir araba olduğu izlenimine hemen kapılıyorsunuz.basık, yere yapışan ve kaslı bir duruşu var. sürüşte ise en çok 160 a çıktım araç hafifleyip kontrolü kaybettirecek hissi vermiyor. oldukça stabil. direksiyonu hissiz diyenleri anlamak zor. yüksek hızlarda direksiyon kolay olarak 10 derecelik sağ-sol a dönebiliyor, sonrasında yeterli derecede sert. ben 115-125 lerle giderken düzde beni geçip ilerdeki rampada arkamda kalanlar herhalde gıcık olmuşlardır, birde arabanın 1.0 olduğunu bilseler kudururlardı sanırım . 1.0 motor sessiz, eski asfaltta 90 üstü hızlarda epey yol sesi alıyor. bagaj yeterli benim gibi 5 kişilik aile için bile ama şu bagaj ağzı yüzünden önce sola, sonradan sağa en son ortaya bavul yerleştiriyorsunuz, sanki yap-boz oynuyoruz belki denk gelmedi rüzgar sesi almadım yol boyunca. 0.5 litre daha az yaksaydı mükemmel olurdu. (uzun yolda 5-5.5 litre yaktım diyen arkadaşlar anlaşılan ya basmıyorlar yada içi boş yolculuk yapıyorlar, yada benim araçta sorun var , işin doğrusu dinar-çay arası düm düz ova ve 2 şeritli yol, 95 e sabitleyince hiç 6 litrenin üzerinde bir değer yazmadı, 5 - 5.7 gibiydi ) hgs etiketini sökmeden sarı kağıt bantla ön cam daki siyah gözenekli bölgeye yapıştırdım, sorunsuz okudu. zaten okuma gerçekleşince yeşil lamba yanıyor. sonra söktüm, ruhsatın içine koydum bakalım bir daha kim bilir ne zaman kullanacağım. Ağustos 27, 2013 Mehmet Demir tarafından düzenlendi 15 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Ayrıntılı anlatım için teşekkürler. Tüketim için yeterince fikir veriyor. Hep yazdığım gibi küçük hacimli turbo benzinli motorlarda yük altında tüketim bir hayli attıyor. Sizin de kalabalık gidiyor olmanız ve seçilen hızlar bu tüketimi vermiş. Kuşkusuz daha düşük yük ve hızla altında kalmak mümkün olur ama o da başka bir gezi olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Araç oldukça dolu olduğu için ve hız konusunda da 1 tık yukarıda seyrettiğinizden birazcık fazla yakmış. Bu şartlar altında bence 30 krş yaksa iyi olurdu. 3,1 krş fazla yakmış desek yanlış olmaz galiba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 1.6 ti-vct'den %15 az yakması gerekiyor.Haliyle olmuş gibi daha fazlasını beklemeyin teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 (düzenlendi) 1.6 ti-vct'den %15 az yakması gerekiyor.Haliyle olmuş gibi daha fazlasını beklemeyin teşekkürler eski aracım accent era 1.4 benzinliden ş.içinde 1 litre az yakıyor, uzun yolda da benzer sonuç verdi. aslında makul dediğiniz gibi. üstelik performansı tartışılmaz. diğer aracımla bu kadar çok hız ortalamasına sahip olamamışımdır, çünkü aynı rampaları 3. vites 4000 devirle çıkabiliyordum, hızlı tırmanabilmek için ki bu hız 80-95 arasını geçmez o devirle, bu araçla tırmanırken bile 110 ün altına düşmedim yol müsaitse. Ağustos 27, 2013 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 6 ağustos günü başladığımız tatili 25 ağustos ta bitirerek konya ya döndük. güzargah konya-karabük, karabük-zonguldak, zonguldak-yalıkavak(bodrum), yalıkavak-konya şeklindeydi. ş.içi lerle beraber 2407 km yol yaptım. araçta eşim ve ben le beraber 2 çocuk vardı, zaman zaman bu değişti. ilerde açıklarım. bagajda ise 3 valiz, bir çanta ve ıvır zıvır. öncelikle yollar gayet güzeldi, ilk aracımı duble yollara ve taş vuruklarına kurban verdikten sonra focus umun başına böyle birşey gelmemesi çok sevindirici oldu benim için. focus a gelince, 1.0 motorun performansından çok memnun kaldım. çoğu zaman 6. vites son hız limitine yakın değerlere sabitleyerek yoluma devam ettim. sadece 3 tırmanışta 5. vitese düşürmek zorunda kaldım. onuda şöyle izah edeyim. konyadan karabük e giderken, ankara ya kadar 2 yetişkin, 2 çocuk vardı. ankara da bacanağı aldık, iftarımızı yaptık, karabük e yola çıktık. ankaraya kadar yavaşlamam gereken yerler hariç hep 115 km hızla bölünmüş yollarda hız sabitleyci (hs) ile gittim. indi çıktı araba, tepe bayır bana mısın demedi. 90 kg lık bacanağı bir de valizini aldık, gerede ye yaklaşırken ki tırmanışların 3 ünde araç 5 e düşür diye ok çıktı. tabi burada hız hs ile 120.. tüketim 17 litrelerde, hız 120 den 110 a düşünce, yb 5 e düşür diye ok çıkardı. 5 e düşürünce araç 110 km gibi hızlarla bu 3 yeri tırmandı. hiç 4 e düşürmek zorunda kalmadım. bayramda 2 gün karabük te kaldıktan sonra, zonguldak a kayınbiladerin yanına gittik. karabük-zonguldak arası iniş gibi görünsede (rakım 250 den 0 a), oldukça iniş çıkışlı ve virajlı yollara sahiptir. 103 km lik bu kısa yolu 1.5 saatte gidebildik. aracımızın bence en iyi test edildiği yol zonguldak-yalıkavak yolculuğu idi. sonuçta 0 dan 0 a gidildi, 1000 metrelerin üzerine tırmanıldı, inildi. ortalama hız 88, klima yolun %90 ı kapalı, sabah 9 dan sonra açıldı; tüketim 6.2... 2 yetişkin, 3 çocuk = 300 kg + 3 valiz, 1 çantalık full bagaj..akşam saat 22:30 gibi yola çıktık, 3 moladan sonra sabah 11 de vardık. 12.5 saat.. google maps ten 3 güzargah çıkıyor ama ben afyon yolunu tercih ettim bölünmüş geniş yollarından dolayı; 964 km(maps e göre 12s 39 dk, ben bu süreyi 3 mola ile yaptım) bölünmüş yollarda hs 115 e, otobanda 125 e sabitledim. 6. vites 2750 devir 125 km/s hız.. bu arada güzargahı bilenler denizli-muğla-yatağan-milas arasının ne kadar inişli çıkışlı ve virajlı olduğunu bilir. bu yollarda kısmen düz olsaydı tüketim daha da düşerdi.... yeniçağ-ankara arasında otoban var, bacanak ve valizi inip, benim 50 kg lık oğlum araca binince, daha önce vites düşürdüğüm yollarda bu sefer araç 6. vitesle tırmandı.tabi burada 125 km hız ve 2750 devirinde önemi vardır. belki aynı yolu 6. vites 2000 devir 95 km hızla çıkamaz. güzargah ve tüketim: konya - karabük (1000 den 250 metre ye): 470 km, ort. hız: 83, tük: 6.4 ..%50 klima açık. karabük - zonguldak : 103 km, ort. hız: 75, tük: 7.5 ..klima açık. zonguldak - yalıkavak : 964 km, ort. hız: 88, tük: 6.2 ..%10 klima açık yalıkavak - konya (0 dan 1000 metre ye): 650 km, ort. hız: 83, tük: 7.2 ..klima açık benzin: 797 tl / 2407 km (220 km ş.içi) : 33.1 krş / 4.96 : 6,7 lt tüm tatil ortalaması klima 1-1.3 litre gibi fazla yaktırıyor focus 3 ile ilgili birşeyler yazmak gerekirse; araba yüklü iken virajlardaki yol tutuşu mükemmel, ama boşken arkayı gezdirmeye meğilli bunu daha önceki mesajlarda yazmıştık(tabi buna sebep aslında, virajların hız limitlerinin üzerinde dönmeye çalışmamız). konfor b sınıfı olan eski aracıma göre çok çok iyi, diğer C lere binmeden kıyaslamak istemem. titaniumdaki bel desteğine ihtiyacım vardı ama. araç ağırlığını yolda, gerek görsel gerekse sürerken hissettiriyor. görsel derken dönüşte biladerle geldik o arkamda iken dikiz aynasından bakınca focus 3 ün ne kadar oturaklı bir araba olduğu izlenimine hemen kapılıyorsunuz.basık, yere yapışan ve kaslı bir duruşu var. sürüşte ise en çok 160 a çıktım araç hafifleyip kontrolü kaybettirecek hissi vermiyor. oldukça stabil. direksiyonu hissiz diyenleri anlamak zor. yüksek hızlarda direksiyon kolay olarak 10 derecelik sağ-sol a dönebiliyor, sonrasında yeterli derecede sert. ben 115-125 lerle giderken düzde beni geçip ilerdeki rampada arkamda kalanlar herhalde gıcık olmuşlardır, birde arabanın 1.0 olduğunu bilseler kudururlardı sanırım . 1.0 motor sessiz, eski asfaltta 90 üstü hızlarda epey yol sesi alıyor. bagaj yeterli benim gibi 5 kişilik aile için bile ama şu bagaj ağzı yüzünden önce sola, sonradan sağa en son ortaya bavul yerleştiriyorsunuz, sanki yap-boz oynuyoruz belki denk gelmedi rüzgar sesi almadım yol boyunca. 0.5 litre daha az yaksaydı mükemmel olurdu. (uzun yolda 5-5.5 litre yaktım diyen arkadaşlar anlaşılan ya basmıyorlar yada içi boş yolculuk yapıyorlar, yada benim araçta sorun var , işin doğrusu dinar-çay arası düm düz ova ve 2 şeritli yol, 95 e sabitleyince hiç 6 litrenin üzerinde bir değer yazmadı, 5 - 5.7 gibiydi ) hgs etiketini sökmeden sarı kağıt bantla ön cam daki siyah gözenekli bölgeye yapıştırdım, sorunsuz okudu. zaten okuma gerçekleşince yeşil lamba yanıyor. sonra söktüm, ruhsatın içine koydum bakalım bir daha kim bilir ne zaman kullanacağım. ben klimanın yakıtı 100km de 1-1.3 litre artırdığını kesinlikle zannetmiyorum..Geçenlerde bende Antalya ya gittim Nevşehir-Antalya.Genelde 110-130 arası gittim ara ara 150-160 km ,yüzde 15 de ş.içi yapmışımdır ...Klimam da hep açıktı yazın hiç kapatmam ,zaten.Arabada 5 kişiydik 4 yetişkin 1 çocuk bagaj full doluydu hatta arka ön koltukta bile bişeyler vardı esya olarak. ortalama tüketimim 6.8 di. şimdi klimasız gitsem 5,5 litre mi yakacaktı benim aracım kesinlikle sanmıyorum.5.5 litre yakmam için 110 km yi geçmemem lazım birde araç boş olacak iniş -çıkış olmayacak yolda...Klimasız kullandığım günlerdeki tüketimimi de biliyorum..Nerdeyse aynı değerler yani öyle belirgin bir fark göremedim ben... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 ben klimanın yakıtı 100km de 1-1.3 litre artırdığını kesinlikle zannetmiyorum..Geçenlerde bende Antalya ya gittim Nevşehir-Antalya.Genelde 110-130 arası gittim ara ara 150-160 km ,yüzde 15 de ş.içi yapmışımdır ...Klimam da hep açıktı yazın hiç kapatmam ,zaten.Arabada 5 kişiydik 4 yetişkin 1 çocuk bagaj full doluydu hatta arka ön koltukta bile bişeyler vardı esya olarak. ortalama tüketimim 6.8 di. şimdi klimasız gitsem 5,5 litre mi yakacaktı benim aracım kesinlikle sanmıyorum.5.5 litre yakmam için 110 km yi geçmemem lazım birde araç boş olacak iniş -çıkış olmayacak yolda...Klimasız kullandığım günlerdeki tüketimimi de biliyorum..Nerdeyse aynı değerler yani öyle belirgin bir fark göremedim ben... 0.5 litre şöyle birşey de var onun yerine açacağız cam'da yüksek hızda klima kadar yakıtı arttırır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 hız sabitleyici ile gidince aynı yolu ş.içinde bariz 1 litreden aşağı farketmiyor. 3.5 litre yakarken 4.5 a çıkıyor..bu 1 km lik aynı eğimdeki yol..defalarca denedim..ama genel ortalamada belki 0.5 ile 1 arası etkiliyordur. çünkü inişlerde 0 yakarken klima çalışmaya devam ediyor. yukarıdaki güzargah tüketimleride bir fikir verebilir. yalıkavaktan muğlaya gelene kadar tüketim 8.8 di(sürekli tırmanma ve viraj), denizlide 8.4 e düştü. konya ya geldiğimde 7.2 idi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Faruk Çevik Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2013 Önceki aracım 25 krş yakıyordu 1.0 alırken 30 krş yaksa yete demiştim.Benim aracımın sizin kadar yüklü olması için uzun yıllar var önümde.110 km/h sürati geçmeyi de sevmem.Çünkü hız hevesimi tdcı aracımda almıştım.Sanırım 30 krş civarı bir sarfiyat sağlayabilirim.Ama sizin kullanım şartlarınızda yakıt değerleri ideal düzeyde.Biraz daha az yaksa tasarruf açısından diğer aaçlarla yarışabilirdi.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2013 Uzun mesafe seyehat , düşük hızda biraz zor oluyor. İster istemez hafif hız artışları normal... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2013 12.5 saatte Zonguldak tan yalıkavak a gitmişim. yavaş gitsem az yaksın diye bu sefer uyku gelme riski var. hızlı gidince kaza riski ama bu hız limitlerin üzerine çıkmadı. otobanda 1-2 yerde anlık 140-160 ı gördüm toplasanız 5 dk yı geçmez. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2013 Şu an tatideyim, dönünce fotoğrafları paylaşırım. Van'dan Erzuruma 4,5 litre ortlamayla gittim. Klima kapalıydı ve tek başımaydım 100 km yi pek geçemedim. Erzurum da depoyu doldurduğumda menzil 1132 km gösterdi. Yola devam ettiğimde menzil 1152 ye kadar çıktı. Ama klima açık, tam yüklü ve 120-140 arası hızlarla giresun kırşehir arası 6,7 litreye çıktım. Beliki fikir verir. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhsin Karaarslan Yanıtlama zamanı: Eylül 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 19, 2013 bende Kayseri-Aksaray ve Aksaray -Kayseri arası (bilen bilir biraz iniş çıkışlı bir yoldur) 314 km yolda tek başıma klima kapalı 100 km sabit hızda iken yb ye göre 5.4 L yakıt yaktı. dönüşte depoyu doldurdum hesabıma göre 5.6 L yakmış. depoyu doldurduğumda yb 929 km yol yapabileceğimi yazıyordu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 19, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 19, 2013 (düzenlendi) bende Kayseri-Aksaray ve Aksaray -Kayseri arası (bilen bilir biraz iniş çıkışlı bir yoldur) 314 km yolda tek başıma klima kapalı 100 km sabit hızda iken yb ye göre 5.4 L yakıt yaktı. dönüşte depoyu doldurdum hesabıma göre 5.6 L yakmış. depoyu doldurduğumda yb 929 km yol yapabileceğimi yazıyordu bence klima kapalı iken biraz fazla yakmış..çünkü hız da düşük..ve tek başınasınız. 5 litre ve altı daha makul değer olurdu.. eğer yol çok dolu değilse iniş çıkış bir yere kadar etkiler tüketimi çünkü iki şehrinde rakımı aynıdır sanırım. 1000 metre civarı ve aynı yolu gidip dönmüşsünüz. belkide siz fazla yaktırdınız, arabaya alışamadınız mı? ortalama hızınızıda sıfırlayıp bakabildiniz mi? Eylül 19, 2013 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhsin Karaarslan Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2013 bence klima kapalı iken biraz fazla yakmış..çünkü hız da düşük..ve tek başınasınız. 5 litre ve altı daha makul değer olurdu.. eğer yol çok dolu değilse iniş çıkış bir yere kadar etkiler tüketimi çünkü iki şehrinde rakımı aynıdır sanırım. 1000 metre civarı ve aynı yolu gidip dönmüşsünüz. belkide siz fazla yaktırdınız, arabaya alışamadınız mı? ortalama hızınızıda sıfırlayıp bakabildiniz mi? aracım 4400 km de daha motor tam randımanına varmamış olabilirmi bilmiyorum. sıfırlayıp hıza baktım depoyu tekrar doldururken 70 km/s gösteriyordu. 314 km nin 30-40 km si kayseri şehir içi. hız sabitleyici yokuşlarda sanki aynı hızda tutmak için fazla yakıt harcatıyor sanki. çünkü yokuşlarda yb 9-10 L yi gösteriyordu.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap