Burak Koç Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2014 ort hız neydıgenelde hız sabitleyiciyle,100-110 km. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2014 Önümdeki araçlar her durduğunda 3-5 saniye bile olsa vitesi boşa aldığımda start stop devreye girdi. Güncel start-stop teknolojisinde motor durması verimlilik süresi 10 saniye ve altına kadar indi, sizin bahsettiğiniz gibi sık dur-kalk yaşanan trafikte ayağı debriyaj pedalında tutmak yeterli. Zaten ikide birde debriyaja bas vitesi boşa at, debriyaja bas vitesi tak, gene bas boşa at süreci bunaltacaktır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Oğuz Çevik Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2014 Uzun süre ayağı debriyajda basılı tutmak baskı şemsiye yaylarına zarar verir.Bunun sonucunda özelliğini yitirip ayırmayacaktır balatanız bitmese bile. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2014 Uzun süre ayağı debriyajda basılı tutmak baskı şemsiye yaylarına zarar verir.Bunun sonucunda özelliğini yitirip ayırmayacaktır balatanız bitmese bile. Bu daha çok teorik bilgi, yukarıda bahettiğim kullanım tarzımla, yani yoğun dur-kalk trafikte aralarda debriyajı basılı tutarak, 40 yılda daha hiçbir aracın yaylarına zarar veremedim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 hafta sonu ankara ya gittim geldim.. 2 kişi+koşu bantı toplamda yaklaşık 220 kg yük yani.. deneyeceğim dedim ve hız sabitleyiciyi 2000 devir-93 km/s e ayarlayarak ankaraya gittim..3 saatte.. 2-3 rampada kamyon sollama sırasında verdiğim gaz hariç hep 93 km yi korudum. tüketim: 4,8 dönüşte ise 2500 devir-115 km.. tüketim 5,4.. 2.5 saat sürdü yolculuk...yük sanırım 170 kg dır.. bu konunun başlığındaki mesajımda bile 3 çocuklu 5 kişi+full bagajla rampalarda 5 e düşmediğimi yazmıştım, sadece 1 çocuk yerine bacanak vardı, o varken 2-3 rampada 5 e düşmüştüm.. bu yolculukta ise malumunuz zerre kadar sorun olmadan, en fazla 10 lt tüktim değerleri ile 6.vitesle tırmanışları yaptım.. bu forumdaki kullanıcıların 1.0 yorumlarını okuyupta, hala çeker mi? sorusunu soranlara, biraz fizik okumalarını tavsiye etmek gerek. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 hafta sonu ankara ya gittim geldim.. 2 kişi+koşu bantı toplamda yaklaşık 220 kg yük yani.. deneyeceğim dedim ve hız sabitleyiciyi 2000 devir-93 km/s e ayarlayarak ankaraya gittim..3 saatte.. 2-3 rampada kamyon sollama sırasında verdiğim gaz hariç hep 93 km yi korudum. tüketim: 4,8 dönüşte ise 2500 devir-115 km.. tüketim 5,4.. 2.5 saat sürdü yolculuk...yük sanırım 170 kg dır.. bu konunun başlığındaki mesajımda bile 3 çocuklu 5 kişi+full bagajla rampalarda 5 e düşmediğimi yazmıştım, sadece 1 çocuk yerine bacanak vardı, o varken 2-3 rampada 5 e düşmüştüm.. bu yolculukta ise malumunuz zerre kadar sorun olmadan, en fazla 10 lt tüktim değerleri ile 6.vitesle tırmanışları yaptım.. bu forumdaki kullanıcıların 1.0 yorumlarını okuyupta, hala çeker mi? sorusunu soranlara, biraz fizik okumalarını tavsiye etmek gerek. benim dizelde o kadar yakıyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 15, 2014 4,8 nedir ya. Yakmamis koklamis mubarek. Çekmiyor muhabbetini gecelim artikta bu kucuk motor aslinda pek saglikli degil galiba. Benzini yakamiyor ya... :) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Kaya Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Benim dizel ile taze yolculuk yaptım 4.7 lt ort. yaktı, kabaca 1.0 EB dizel-benzin arasında fiyat farkı kadar fazla yakıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Havalar ısındığından bu yana klimasiz kullandıgım 2 depoda 5.8 ortalama yakaldım. Şehir içi ama ortalama hızım 48 km. Ara ara düzlükler var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 burada sıkıntı ülkemiz yakıt politikası. rafineri çıkışı, dizel benzinden pahalı ama her nedense vergide dizelinki az olduğundan litre fiyatı ucuz. gemilere ötv siz yakıt veriliyor, madem öyle kamyon ve tır larada verilsin, diğerlerine verilmesin. birçok avrupa ülkesinde olduğu gibi fiyatları eşit olsa benzinli satışlarıda artar, euro dizel alıp, benzin ihrac etmeyiz.. madem dizel rafineri çıkışı pahalı, yurtdışından pahalı dizel alınıp, ucuz benzin satmanın mantığını anlamıyorum.. volvoda benzinli dizel arasındaki fark 1-2 bin tl iken diğerleri 7-10 bin tl fark istiyorsa, bu farkı bizim satıcılar mı kazanıyor, yoksa imalatçılar mı? dizel çok satılıyor diye, dizel benzinli arasına bu kadar fark konuyor ve farkın kaynağı, imalatçı firma ise, hem yakıttan, hem otodan çifte kazık yemiş oluyoruz.. yurtdışına bir dünya döviz çıkışı oluyor.. Havalar ısındığından bu yana klimasiz kullandıgım 2 depoda 5.8 ortalama yakaldım. Şehir içi ama ortalama hızım 48 km. Ara ara düzlükler var. 48 bayağı çok, ben 6 tüketiyorum ortalama 34-36 oluyor.. testler ise 19 km ortalama max, 50 km ye çıkılan hızla yapılıyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Hocam tüketicilerin de çok akıllı olduğu söylenemez 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Hocam tüketicilerin de çok akıllı olduğu söylenemez aman ha bu yorumdan bir tatsızlık çıkmasın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 aman ha bu yorumdan bir tatsızlık çıkmasın bişey olmaz canım söz bizim mahalleden dışarı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 16, 2014 (düzenlendi) yeni fiyatlara az önce baktımda, trend-x te 1.0 la dizel arasında 13 bin tl, titanium donanımda 11 bin tl var..75 krş az yakacak diye dizel alınır mı şüpheli bir durum var ortada yılda 15.000 km de kar-zarar süresi min. 10 yıl.. Haziran 16, 2014 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2014 yılda 15.000 km de kar-zarar süresi min. 10 yıl.. Kâr zarar süresini benzinli araba sahiplerinin yanlış hesapladığını düşünüyorum. Çünkü sıfır alırken dizele fazla verilen 10 bin tl arabayı satarken de farklı oluyor. Benzinli titanium donanımlı focus 45 bin tl ediyorsa, aynı model ve aynı temizlikte dizel titanium donanımlı focus 55 bin eder. 55 Bin etmezse 53 bin eder. Yani kar zarar olarak bu şekilde hesaplama yapmanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Ha derseniz 1.0 çok mantıklı bir motor, her türlü avantajı var. Eyvallah. Gerçekten şu an piyasadaki en mantıklı motor. Ancak benim yıllık yaptığım km 20 bin km nin üzerinde olduğu için benim için dizel daha matıklı. Zaten ben arabayı aldığımda da 1.0 EB yoktu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap