Ozan Kar Oluşturma zamanı: Eylül 12, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 12, 2013 (düzenlendi) bir kaç kişinin haberi var, cmax yaşladındığı ve arıza çıkartma potansiyeli yükseldiği için artık yolcu. bugunun sonundaki aklımdaki düşünce "araba almayı hem çok seviyorum hem nefret ediyorum" oldu aklımızdaki tek araç yine cmaxti babam izmirden fiyat almaya başladı bende ankaradan, ama grand cmax ve cmax arasında karar veremedik, ankarada hiç bir bayiide grand cmax yok yeni cmax eskisine göre basık ve dar hissettiriyor(tanıdıkmı geldi ) ama tesadüfen gördüğüm bir makyajlı cmax ile yenisini kıyaslamam sonucu hemen hemen aynı olduğunu gördüm. ama yeni cmaxte arka koltuklar geriye gitmiyor uzun yolda bu şekilde kullanıp epey rahat ediyorduk. neyseki otokoçun önünde bir grand cmax görüp sahibini bekleyerek inceleme fırsatı buldum, koltuklar normal pozisyondayken 1-2 cm daha fazla diz mesafesi var grand cmaxin. aradaki yaklaşık 6000 tl fiyat farkı ve satışının daha zor olacağı nedeniyle cmaxe döndük. 66000 (koç indirimli) Mertol abinin tavsiyesi ile birde c4 picasso bakalım diye citroene girdim, çok başarılı bir satış danışmanı sayesinde az kalsın alıp çıkıyordum c4 picasso gerçekten inanılmaz ferah ve geniş bir araba bu konuda daha başarılısı varmıdır bilmiyorum ama iç plastik kalitesi vs biraz kötü. üzerinde "fırsat aracı" yazan bir c5 vardı beyaz 1.6 dizel otomatik yayla gibi araba fiyatını sordum 69000 e bunu alalım dedim citroende sevmediğim 3 nokta var 1 yarı otomatik şanzıman 2 dönmeyen direksiyon göbeği 3 ortadaki gösterge. motor şanzıman kombinasyonu olarak c4 olduğu için onu test ettik normalde kısa olan test parkurunda 2 tur attım ve ilk defa bir yarı otomatiği alınabilir buldum. çift kavrama ve tam otomatik kadar başarılı olmasa bile rahatsız edici değildi. ama okuduğum kadarıyla c5 bu konuda daha başarısızmış. araç sıfır km 2.el normal fiyatı 75000ken 69000e veriyorlar. eve geldim babamla konuştum c5in metalik rengini bulabiliyorsa %90 alalım yoksa cmax alalım dedik, c5ten uzaklaştıran en büyük sebep ise 2.el korkusu oldu, değer kaybı yüksekliği bir tarafa bu araba satılır mı? Mertol abi sağolsun birde mondeo soktu aklıma, daha önce hiç trend mondeo bakmadığım için bu kadar uygun olduğunu bilmiyordum koç indirimi cmaxle aynı oranda ise 67000fiyat vermeleri gerekiyor. ki mondeo olması otomatikten vazgeçmem için yeterli olur sanırım, babamın bundan haberi henüz yok gerçi bu araç için 65000 fiyat var aklımda bu fiyata bu araba bulunuyorsa alıp geçeyim diyorum. eskiden hep boş üst sınıf yerine dolu alt sınıf derdim ama C-D arasında sanırım boş üst sınıf ağır basıyor, C5e bindiğimde gerçekten sınıf atlamasını görüyorum sonuçta otomatik klima hız sabitleyici otomatik far ve yağmur sensörü mevcut(passatta 69000tl ama bunlar yok) diğerleri zaten biraz oyuncak ama tit x op cmax kafamı kurcalamaya devam etmiyor değil. c5 ise hala ben buradayım diyor. bu kadar yazıyı yazma nedenim kafamdakileri yazıya döküp daha net görmek ama siz yine dayanıpta okuyabilirseniz görüşlerinizi esirgemeyin sabah 10:30da otokoçun önündeyim, sabah ola hayır ola birde uzun vade planlarıda net değil, ya 2 sene sonra yenilenecek yada dağılana kadar kullanılacak duruma göre. ama cmax benim beklediğimden erken dağıldı, daha doğrusu ilk arızası erken oldu, 500küsür tl durduk yerde kapı kilidine verince, yarın ne olcağımız belli değil diye girdik bu yola. 8 senelik pert ettiğim mareanın hiç bir arızası olmamıştı. tabii eskiyen lastikleri 150kdaki baskı balatası yamuk diskleri daha büyük etken. Eylül 12, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Bizimkisi bir aşk hikayesi. Şahsen benim tercihim Mondeodan yana olurdu. Gerçi onunda yeni kasası gelecek ( gelebilirse tabi) ama ne bilim fransızlardan hiç hazzetmem zaten. cmax küçük grand cmaxte ekonomik açıdan mantıksız geliyorsa. Tek seçenek kalıyor oda Mondeo 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Mondi ya da c-max c5=çöp 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 (düzenlendi) benimde tercihim şuan için mondeo ama c5ten soğumam için max 65000 lazım o parayada otosan o arabayı bana vermez gibi geliyor! grand cmax x paket olmadan alınır hemen hemen aynı x paketli kardeşi ile ama değmez diye düşündük. dediğim gibi koltuklar normal pozisyondayken 1-2cm fark var 2 kardeş arasında. grand cmax istediğim şekilde hemen gelecek 1 tane görünüyormuş kapora bile yatırdım(o kapora biraz beni tekrar oraya döndürmek için oldu ama olsun) bayiilerin hiç birinde yok geçen sene izmir arkasta vardı. sanırım pek tutmuyor kardeşine göre. bu arada cmaxler dışında hepsinin yeni kasası geliyor, hoş mondeodan da şüpheliyim c5te ise makyaj var sanırım. normalde fransız sevmem ama c5 gerçekten hoşuma gidiyor. bu paraya bu sınıfta dizel otomatik kombinasyonu sunması ise bakmaya kesinlikle değer kılıyor. ama az önce okuduğum yorumlardan sonra kesinlikle kullanmadan almam. c4 gibiyse vites geçişleri alınır gibi duruyor. Eylül 12, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 O fiyata otokoç araba verecek Dandik fransız almayacaksın 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 birde uzun vade planlarıda net değil, ya 2 sene sonra yenilenecek yada dağılana kadar kullanılacak duruma göre. ama cmax benim beklediğimden erken dağıldı, daha doğrusu ilk arızası erken oldu, 500küsür tl durduk yerde kapı kilidine verince, yarın ne olcağımız belli değil diye girdik bu yola. 8 senelik pert ettiğim mareanın hiç bir arızası olmamıştı. tabii eskiyen lastikleri 150kdaki baskı balatası yamuk diskleri daha büyük etken. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 (düzenlendi) Yeni c-max da böyle çıkarmıki acep diyorsun.. Fransıza göre Ford herkulade iyidir bence.. şans. 100 kişiye sorsan 8 yaşında fordmu fiatmı daha çok arıza çıkartmıştır diye en fazla 5 kişi fiat der. cmaxte belki 2 sene başka arıza çıkartmayacak onuda bilmiyoruz ama dediğim gibi esas diğer görünen masraflardan gidici. bu arada yaklaşık bir sene önce amcam ilk kasa scenic satıp cmax tit x op aldı gayet memnun. qqdan vazgeçirip aldırdım Eylül 12, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2013 Virüsü vermişsin amcana.. Yürüyeni ve motoruna birşey olmadıktan sonra kilitmiş kolmuş.tırı vırı gelir.. Oda sana gelmiş galiba.Ford'da ufak tefek şansa çıkıyor ama hiç değilse öbürleri gibi sağı solu dökülüp kahretmiyor insanı. durduk yerde 500 küsür(600e yakın) hemde tatil yapılmış ayda verince öyle olmuyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Mert Kılıç Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 tercihim c5ten yana olurdu.. c5 yenilense bile makyaj yiyicek.. mondeoda büyük değişiklikler olucak alınan araba bana sanki eskiymiş gibi gelir öyle olunca.. c5te içine binmedim ama dışarıdan çok güzel bence.. ayrıca 3 kapısı ve 2 çamurluğu değişmiş 7 yaşında dizel c4e sorunsuz biniyoruz o yüzden fransızlara bi önyargım yok.. o konudada bı sıkıntım olmazdı.. babaya d sınıfı yakışır c-maxi sildim 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 tercihim c5ten yana olurdu.. c5 yenilense bile makyaj yiyicek.. mondeoda büyük değişiklikler olucak alınan araba bana sanki eskiymiş gibi gelir öyle olunca.. c5te içine binmedim ama dışarıdan çok güzel bence.. ayrıca 3 kapısı ve 2 çamurluğu değişmiş 7 yaşında dizel c4e sorunsuz biniyoruz o yüzden fransızlara bi önyargım yok.. o konudada bı sıkıntım olmazdı.. babaya d sınıfı yakışır c-maxi sildim Yarı otomatik şanzımanda sorun yaşamadınız mı ? En basiti geri kaçırma ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Mert Kılıç Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Yarı otomatik şanzımanda sorun yaşamadınız mı ? En basiti geri kaçırma ? araç manuel malesef o konuda bi bilgim yok ben yaşamadım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 araç manuel malesef o konuda bi bilgim yok ben yaşamadım Manuel'de korkum yoktur fakat test ettiğim aynı grup araçlardan peugeot RCZ, 508 diesel ve ds5 aynı şanzımanlardı (yarı otomatik-otomatikleştirilmiş) resmen debriyaja basıyordu ve vites geçişleri çok çok çok kalitesizdi.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Yarı otomatik şanzımanda sorun yaşamadınız mı ? En basiti geri kaçırma ? hill holder diye bi icat var hacı, ayrıca tam otomatik gibi freni bırakınca yürümeye başlıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 hill holder diye bi icat var hacı, ayrıca tam otomatik gibi freni bırakınca yürümeye başlıyor Hill holder kısmı tamamda, freni bırakınca yürümeye başlama kısmı tam otomatikte olur.Yarı otomatikte bildiğim kadarı ile frene basılı beklediğimizde araç boşa alıyor kendini. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2013 Hill holder kısmı tamamda, freni bırakınca yürümeye başlama kısmı tam otomatikte olur.Yarı otomatikte bildiğim kadarı ile frene basılı beklediğimizde araç boşa alıyor kendini. freni bırakınca diyorum olum, freni bıraktığında araba kavramaya geçip yürümeye başlıyor. test ettim adamlar yapmış diyorum sen hala aynı şeyi diyosun bu arada trend mondeoda elde patlaması c5 kadar olası bir araç gibi geldi. sahibindende 25 tane var boyasız 2011 modeller sahibindende 48000e kadar var ve 15 gündür duruyorlar ki arabanın fiyatı bir haftada satıldığı fiyatıdır dedi bu işi yapan bir kaç kişi yani ben bu aracın temiz 2eline 45000 diyorum. bundan bir sene sonra yeni kasa geldiğinde 35e iner Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar