Kerim Kamanoğlu Oluşturma zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 16, 2013 Bu haftasonu arkadaşımın 4500 km deki Golf aracıyla ufak bir yakıt karşılaştırması yaptık aynı noktada ikimizde yol bilgisayarlarımızı sıfırladık ve yaklaşık 25 km gidiş 25 km gelişli dur kalk olmayan nispeten virajlı bir güzergahta araçlarımızın yakıtlarıını karşılaştırdık sonuç; Gidiş: Ford:5.4 Golf: 5,7 Dönüş: Ford:5.2 Golf:5.4 Not:Araçlar sakin kullanılmıştır:) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 peki yol bilgisayarıyla pompa verisini karşılaştırdınız mı hiç? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Bir daha sefere araçları değiştirerek kullanın, sonra da ortalamayı alın Normal şartlar altında 1.4 tsi hem 122 hem de 140 PS araçların hele ki bir de DSG şanzıman varsa daha ekonomik olmasını beklerdim, en azından ağırlık farkından. Bu nedenle sürücü farkını vurgulamak istedim. EB müsrif bir motor değil ama 1.4 tsi serisi için de aynı şey geçerli. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Belirtildiği gibi depoları fulleyip dönerken sürücülerin değiştirilmesi ile daha net bir sonuç mümkün bence Eb'nin az yakmasına ya da öyle göstermesinde ben de şaşırdım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kerim Kamanoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Bizimkisi tamamen meraktan yapılan anlık bir uygulamaydı.Dediğiniz gibi en doğru sonucu bulmak için deponun doldurulması ve sürücüleri değiştirilmeside gerekir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Sonuç: 1.6 > 1.4 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 @Yakup Çağatay, Diğer olasıklıklar önemli değil diyorsun yani :D Benzinli ve 180 hp bir araba için 6 lt (şehirdışı) iyi bir değer. Bunun kabaca %10 fazlasına kadarda kabul edilebilir. 6 lt nin altında yakanlar ise zaten ekonomik. Şu durumda sizin aracınız oldukça ekonomik. Golf ise sizin aracınıza göre daha az ekonomik. Bu durumda 1.6 > 1.4 sonuç bu :D Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Bence sonuçlar gayet normal. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 arkadan gelen eğer yakın takip yaptıysa daha çok yakar. arkadan gelen siz iseniz çok güzel değerler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Metin Aybars Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 arabaların maximum beygir gücü ile yakıt tüketim değerleri arasında bir orantı kurulmamalı bence. 90 km sabit hızla giderken motorun ürettiği beygir gücü araçların iç sürtünmesi, rüzgar direnci ve ağırlıkları ile alakalı olur daha çok. golf ile focus arasında bu değerler çok farklı olmadığı için yakıt tüketimlerinin de bu şekilde olması normaldir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 arkadan gelen eğer yakın takip yaptıysa daha çok yakar. arkadan gelen siz iseniz çok güzel değerler. arkadan gelen rüzar sürtünmesinden yırttığı için daha az yakmalı 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 arkadan gelen rüzar sürtünmesinden yırttığı için daha az yakmalı o otomobil yarışlarında olur ve öndeki araçla aranızda 10 mt falan olmalı ve öndekinin hızı belki 150 belkide 200 olmalı.. o kadar hava boşluğu oluşturabilmesi için. normal yolda ise öndeki araç sürekli sabit hızda giderken, takip eden araç uzaklaştıkça gaza yaklaştıkça frene basar. bir nevi dur-kalklı gider.. yol bomboş olmalı ki her iki araçta hız sabitleyici ile atıyorum 90 a sabitleyip gidebilse gerçek değerler ölçülmüş olur. bence böyle 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Tünel yapan az yakar İstanbul otobanında geliyoruz otobüsün arkasına bi doğan takılmış resmen tünel yapıyordu adam otobüs şerit değiştiryor adamda değiştiriyordu durdurup tebrik edecektim 10 km falan bu şekil gittiler 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Tünel yapan az yakar İstanbul otobanında geliyoruz otobüsün arkasına bi doğan takılmış resmen tünel yapıyordu adam otobüs şerit değiştiryor adamda değiştiriyordu durdurup tebrik edecektim 10 km falan bu şekil gittiler 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 16, 2013 Tünel yapan az yakar İstanbul otobanında geliyoruz otobüsün arkasına bi doğan takılmış resmen tünel yapıyordu adam otobüs şerit değiştiryor adamda değiştiriyordu durdurup tebrik edecektim 10 km falan bu şekil gittiler otobüs sert bi fren yapsaydı belki tebrik etmeye fırsat bulamayabilirdin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap