Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 10, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 10, 2014 ben bu aracı alıyorum buda param diyorsun adamlar aracı ihtiyacları olmamasına rağmen senin için getiriyorlar veya bir kaç zaman aracı satmıyorlar konuyu okumadığınızı düşünüyorum. zira rezaletin yazdıklarınızla ilgisi yok. Ben kaporayı verirken sordum vazgeçersem iade edilecekmi diye evet dediler yoksa zaten vermezdim. Ertesi gün vazgeçtim diye gittim, rezalet paranın iadesi oldu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Semah Ak Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Sen 100 Tl ye arabayı getirt, ayırt sonrada kaporam neden bana hemen yatmadı de. Unutmayalım ki kurumsal yerlerden peynir ekmek alırmış gibi araba alamazsınız. Bende şimdi bir Danışman olarak memnuniyetsizliklerimi anlatsam. Acırsınız bana. Biraz hoşgörü , saygı lütfen. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Sen 100 Tl ye arabayı getirt, ayırt sonrada kaporam neden bana hemen yatmadı de. Unutmayalım ki kurumsal yerlerden peynir ekmek alırmış gibi araba alamazsınız. Bende şimdi bir Danışman olarak memnuniyetsizliklerimi anlatsam. Acırsınız bana. Biraz hoşgörü , saygı lütfen. Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş detayları tam hatırlamıyorum ancak bence atladığınız nokta belirtilen zamanda paranın iade edilememiş olması. Kurumsal firmalarda paranın geç iadesi kabul edilebilir, kaba tabiriyle evrak işi fazla olduğundan da ben de ciddi tepki gösteriyorum verilen tarihlerde istenen işleri yapamamalarına. Bir de para varsa peynir ekmek alırmış gibi araba niye alamadığımızı tam anlamadım, ya da bunun ile ne kast etmek istediğinizi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Semah Ak Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Peynir ekmek derken şunu kastediyorum: Birinci aşama para hesaba geçer bakiye kapanır aracın faturası kesilir, İkinci aşama tescil işlemleri araç binek ise bayii den asbisi yapılır tekenesi akşama gelir. Üçüncü aşama deri, boya koruma var ise o işlemlerin bitimi beklenir ve araba teslim edilir. Bazen müşteri bakiye kapatmadan teslim almak istiyor. Bazen müşteri bakiye öğlen kapanıp akşam almak istiyor. Müşteri herşey istiyor. Emniyette sıkıntı çıkıyor kıyameti danışmana koparıyor. Para ile satın aldığın bir hizmet ve ürün var ama şahsı satın almıyorsun bunu bilerek davranmak gerekir. Sadece anlayış. Zor bir kavram olmamasa gerek. Tabii danışmanla da alakalı tatlı dilli değil oda aksiyse bende tüketici olarak sinirli olabilirim. Karşılıklı. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Alıcının bir mal veya hizmeti satıcısından alması işlemini garanti altına almak amacı ile alıcının, satıcıya satın alacağı mal veya hizmet bedelinin bir miktarı olarak ödediği meblağ. konu net ve açık benim buradan anladığım, kapora nın amacı, alıcının haklarını korumak maksatlı olması, satıcının değil 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 benim buradan anladığım, kapora nın amacı, alıcının haklarını korumak maksatlı olması, satıcının değil Benden kapora aldıklarında alınan kaporanın asıl amacının sabit fiyat garantisi olduğunu söylediler.Yani araca zam gelince etkilenmeyeceğimi fiyat düştüğünde benimde indirim alacağımı söylediler.Tur Oto dan beni gayet güzel aydınlattılar.Reklam yapıyım biraz .Satış danışmanımın adını vermiyim ayıp olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 20 gün sonra teslim edeceği araç için kapora vermene rağmen fiyat garantisi vermeyen satıcılara ne demek lazım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Aslında hepsini şikayet etmek lazım. Müşteriyi memnun etmezsen ayağını kesmiş olursun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Sen 100 Tl ye arabayı getirt, ayırt sonrada kaporam neden bana hemen yatmadı de. Unutmayalım ki kurumsal yerlerden peynir ekmek alırmış gibi araba alamazsınız. Bende şimdi bir Danışman olarak memnuniyetsizliklerimi anlatsam. Acırsınız bana. Biraz hoşgörü , saygı lütfen. Öncelikle ben Ozan'ın yanındaydım... Danışman memnuniyetsizliği müşterinin bir damlacık umrunda değildir Müşteri müşteridir... Ayrıca danışmanın kendisine hiç bir şekilde saygısızlık yapılmamıştır. Buna rağmen konuşurken bile yüzümüze bakmayan kendisidir. Ozan yine fazlasıyla sağduyulu davrandı. Ben olsam sonuç daha farklı olurdu. Konusu geçen showroom kurumsal değildir... Derecelendirmek gerekirse yarı-kurumsal... Saçma sapan işleyişin mağdurudur Ozan arkadaşım , 100 Tl'ye araba getirtilmedi... Mevcut araba opsiyonlandı Danışmanlık aynı zamanda empati kurmaktır. Kendinizi Ozan'ın yerine koyun ve öyle yorum yapın. Bir danışman var, siz araca kapora yatırdığınızda gayet güzel güleryüzlü vazgeçtik kaporamızı istiyoruz dediğimiz zaman yüzümüze bile bakmayan... Herşeyi bir kenara attım şu gün paranız yatıcak diyip bizi başından savan ve para hesaba geçmemiş.... Ne kadar iyi veya profesyonel danışman olursanız olun burda Ozan arkadaşımız sonuna kadar haklıdır... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Semah Ak Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Öncelikle ben Ozan'ın yanındaydım... Danışman memnuniyetsizliği müşterinin bir damlacık umrunda değildir Müşteri müşteridir... Ayrıca danışmanın kendisine hiç bir şekilde saygısızlık yapılmamıştır. Buna rağmen konuşurken bile yüzümüze bakmayan kendisidir. Ozan yine fazlasıyla sağduyulu davrandı. Ben olsam sonuç daha farklı olurdu. Konusu geçen showroom kurumsal değildir... Derecelendirmek gerekirse yarı-kurumsal... Saçma sapan işleyişin mağdurudur Ozan arkadaşım , 100 Tl'ye araba getirtilmedi... Mevcut araba opsiyonlandı Danışmanlık aynı zamanda empati kurmaktır. Kendinizi Ozan'ın yerine koyun ve öyle yorum yapın. Bir danışman var, siz araca kapora yatırdığınızda gayet güzel güleryüzlü vazgeçtik kaporamızı istiyoruz dediğimiz zaman yüzümüze bile bakmayan... Herşeyi bir kenara attım şu gün paranız yatıcak diyip bizi başından savan ve para hesaba geçmemiş.... Ne kadar iyi veya profesyonel danışman olursanız olun burda Ozan arkadaşımız sonuna kadar haklıdır... Sakin ol dostum Ben o kişi değilim bana bir savunma yapmana gerek yok ben kendi gözümden yazdım bir takım şeyleri. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 (düzenlendi) Öncelikle ben Ozan'ın yanındaydım... Danışman memnuniyetsizliği müşterinin bir damlacık umrunda değildir Müşteri müşteridir... Ayrıca danışmanın kendisine hiç bir şekilde saygısızlık yapılmamıştır. Buna rağmen konuşurken bile yüzümüze bakmayan kendisidir. Ozan yine fazlasıyla sağduyulu davrandı. Ben olsam sonuç daha farklı olurdu. Konusu geçen showroom kurumsal değildir... Derecelendirmek gerekirse yarı-kurumsal... Saçma sapan işleyişin mağdurudur Ozan arkadaşım , 100 Tl'ye araba getirtilmedi... Mevcut araba opsiyonlandı Danışmanlık aynı zamanda empati kurmaktır. Kendinizi Ozan'ın yerine koyun ve öyle yorum yapın. Bir danışman var, siz araca kapora yatırdığınızda gayet güzel güleryüzlü vazgeçtik kaporamızı istiyoruz dediğimiz zaman yüzümüze bile bakmayan... Herşeyi bir kenara attım şu gün paranız yatıcak diyip bizi başından savan ve para hesaba geçmemiş.... Ne kadar iyi veya profesyonel danışman olursanız olun burda Ozan arkadaşımız sonuna kadar haklıdır... Ben sakinim... Kurumsal bi yerden peynir ekmek gibi araba alamazsın cümlesi hoş değil... Tüm bakiyeyi nakit veririm Fatura kesilir... Plaka ruhsat aynı gün yetişirse işlem biter... Peynir ekmek gibi arabayı alır çıkarım Mart 6, 2014 Mertcan Çelik tarafından düzenlendi alıntı kodlarının karışması. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Semah Ak Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Ben sakinim... Kurumsal bi yerden peynir ekmek gibi araba alamazsın cümlesi hoş değil... Tüm bakiyeyi nakit veririm Fatura kesilir... Plaka ruhsat aynı gün yetişirse işlem biter... Peynir ekmek gibi arabayı alır çıkarım Afiyet olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Afiyet olsun. ;) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Bazen müşteri bakiye öğlen kapanıp akşam almak istiyor. Bu konuları satarken konuşmanız gerekiyor. Satarken 2 günde teslim ederiz tarzında konuşuluyor, en ufak bir aksilikte aksayan teslimat,müşteride ters tepki olarak geri dönüyor. Halbu ki satarken 3 günden önce teslim etme şansımız yok dedikten sonra,işler normal giderse 2 günde teslim etseniz,aksarsa 3 günde teslim etseniz,müşteriden ters tepki almazsınız. Bunu siz yapıyorsunuz diye demiyorum,genel olarak tüm otomotiv bayilerinde bu huy var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 velhasıl kelam her şey karşılıklı dürüst olması gerekir iki tarafında yerine getirilmiyecek sözler verilmese hiç sıkıntı olmaz bence.... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar