Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 velhasıl kelam her şey karşılıklı dürüst olması gerekir iki tarafında yerine getirilmiyecek sözler verilmese hiç sıkıntı olmaz bence.... Kesinlikle... Bir şey satmış olmak için satılmaz hiç bi zaman.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Benim satış danışmanım bana sürpriz yapmıştı.Hatta arkadaşlarımı organize etmeye çalışmışlar.Arabamın geldiğini bana sürpriz yaparak söyleyeceklermiş.Valla teslim edeceğini söylediği tarihten 1 hafta erken teslim etti.İşini severek yapanlar yaptıkları işte mutlaka başarılı olurlar. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 velhasıl kelam her şey karşılıklı dürüst olması gerekir iki tarafında yerine getirilmiyecek sözler verilmese hiç sıkıntı olmaz bence....Konunun özeti aslında bu. İşler gecikince müşterinin aklına gelen "acaba"'lar gerilip sinirlenmesine sebep olabiliyor. Güven olduğunda gecikme sıkıntı yaratmıyor da dedikleri gibi "devir kötü devir" olduğundan bu güveni sağlamak da zor herhangi bir kişi veya kuruma güvenmek de zor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Konuyu okumadan gelen mantıksız cevaplar nedeniyle konu kilitlenmiştir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar