Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Aracım Focus 2012 TDCi model. Şu anda 30000 bakımı ve bazı şikayetlerim için serviste. Şikayetlerim giderilmiş ve bakımı tamamlanmış ancak az önce servisten telefon ettiler ve 4 fren balatamın da bitik olduğunu söylediler. En en fazla 1000 km daha gidermişim böyle, sonra diskler çizilmeye başlarmış. 1000 km için 2.ye servise geleceğinize hemen değiştirelim dediler. Ancak yakıt filtresi sağ olsun bu bakım bir öncekine göre bariz pahalı tuttu (660 Tl) ve balataların değişmesine onay verirsem ücret tam 2 katına çıkacak.
Merak ettiklerim; başından beri jantlarım siyaha boyanıyordu ancak fren konforum, kalitem, sertliği, mesafesi bugüne kadar hiç değişmedi. Aldığım günkü kaliteyi aynen yaşıyorum ve şikayetçi değilim. Bu yüzden -ve de daha henüz 30000 km'de olduğu için- çok mu erken diye tereddüt ettim. Fiyat daha uygun olsaydı hiç düşünmeden evet derdim ama fiyat da biraz yüksek geldi (gittiğim servisin kalite ve hızından bugüne kadar hiç şikayetim olmadı, en iyi fiyatı da verdiklerine eminim ama her 30000'de bir 660 Tl balata parası ödeme fikri çok geldi)..
Bu durumda başka bir yerde, garantiyi bozmadan daha ucuza (tabi ki aynı kaliteden ödün vermemek kaydıyla) yaptırılabilir mi diye merak ettim? Daha doğrusu şimdiden yaptırılmalı mı? 30000 çok erken değil mi?
Soru
Can Çeralp
Günaydın,
Aracım Focus 2012 TDCi model. Şu anda 30000 bakımı ve bazı şikayetlerim için serviste. Şikayetlerim giderilmiş ve bakımı tamamlanmış ancak az önce servisten telefon ettiler ve 4 fren balatamın da bitik olduğunu söylediler. En en fazla 1000 km daha gidermişim böyle, sonra diskler çizilmeye başlarmış. 1000 km için 2.ye servise geleceğinize hemen değiştirelim dediler. Ancak yakıt filtresi sağ olsun bu bakım bir öncekine göre bariz pahalı tuttu (660 Tl) ve balataların değişmesine onay verirsem ücret tam 2 katına çıkacak.
Merak ettiklerim; başından beri jantlarım siyaha boyanıyordu ancak fren konforum, kalitem, sertliği, mesafesi bugüne kadar hiç değişmedi. Aldığım günkü kaliteyi aynen yaşıyorum ve şikayetçi değilim. Bu yüzden -ve de daha henüz 30000 km'de olduğu için- çok mu erken diye tereddüt ettim. Fiyat daha uygun olsaydı hiç düşünmeden evet derdim ama fiyat da biraz yüksek geldi (gittiğim servisin kalite ve hızından bugüne kadar hiç şikayetim olmadı, en iyi fiyatı da verdiklerine eminim ama her 30000'de bir 660 Tl balata parası ödeme fikri çok geldi)..
Bu durumda başka bir yerde, garantiyi bozmadan daha ucuza (tabi ki aynı kaliteden ödün vermemek kaydıyla) yaptırılabilir mi diye merak ettim? Daha doğrusu şimdiden yaptırılmalı mı? 30000 çok erken değil mi?
Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
9
8
7
5
Popular Days
Eyl 20
16
Ksm 23
12
Ekm 8
9
Ekm 9
5
Top Posters For This Question
Ozan Kar 9 posts
Mertcan Çelik 8 posts
Cem Boneval 7 posts
Can Çeralp 5 posts
Popular Days
Eyl 20 2013
16 posts
Ksm 23 2013
12 posts
Ekm 8 2013
9 posts
Ekm 9 2013
5 posts
Popular Posts
Cem Boneval
Ford standartlarına uygunsa kabul etmek zorundalar. Aslında orijinal yedek parçayı dahi kendiniz temin edebiliyorsanız kabul etmeleri gerekir diye düşünüyorum. İşçilik ve yedek parça satışı farklı ş
Cem Boneval
30.000'de balata değiştirenler grubuna ben de katıldım, ses yapmaya başlayınca söktük baktık 2 mm altında et kalınlığı kalmış, değiştirdik. Ön balata yetti, orijinal balata 120 TL (kur farkından zam
Serdar yaman
balatayı serviste değiştirme zorunluluğunuz yok dışarda değiştirirseniz yarı fiyatına değiştirirsiniz garantilik bir durumu olmaz balatanın...30000 km sorunu değil balata 15-20 bindede biter o sizin k
Bu soruda 54 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap