Selami Ünal Oluşturma zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 28, 2013 Merhabalar, Focus II araçlarımıza yazılım konusunda forumda açık bir konu bulamadım. 1.6 TDCI-109ps aracıma Revo Stage yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Bilindiği üzere piyasada birçok yazılım şekli mevcut. En çok bilinenleri ise Paşaoğlu Chip Tuning ve Revo Yazılım... Paşaoğlu sanırım püskürtme sistemi üzerinden aracı modifikasyon etmekte. Revo ise turbolu araçlarda turbonun kaldırabileceği düzeyde bar basıncının oynanması ile ekstra tork/beygir fazlalıklarına ulaşmakta... Aramızda herhangi iki yazılımdan veya başka bir yazılım türünden birini yaptıran varsa, tecrübelerini burada paylaşması bizim de fikir oluşturmamız açısından önemli... Hakeza yazılım yaptırmayıp, yazılım ve mekanik konusunda daha detaylı bilgi verecek arkadaşların da yorumlarını beklerim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Bunu daha önce konusunda tartışmıştık. Zararları, yorumlar,faydaları paylaşıldı. Linkteki konuyu baştan sonra incelerseniz aradıklarınızı bulacaksınız. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Ben arabayı alır almaz gittim direk yazılım uygulattım ankarada booster performance'da. stock halini kullanma fırsatım anca noterden sanayiye kadar oldu onun için karşılaştırma imkanım yok. şu an 150 hp 350 nm civarlarında. Ben yaptırmadan önce komple düz boru çektirdim egr yi kendim iptal ettim. Duman dışında sıkıntı yok şimdilik. Focuslarda baskı balata zayıf connect baskıları uyuyor bildiğim kadarıyla. Daha dayanıklı onun dışında bronz balata çaktırılabilir. Hard bi yazılım olmadıktan sonra sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum focus 135 hp civarlarında olur turbonunuzun durumu nasıldır bilmem ama çok sıkıştırarak kullanırsanız sıkıntı yaratabilir revizyonu 300 tl yakıtım şehir içi 5,7 civarında şehir dışı 140-150 km ile 4.3-4.5 lt civarlarında Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Ben arabayı alır almaz gittim direk yazılım uygulattım ankarada booster performance'da. stock halini kullanma fırsatım anca noterden sanayiye kadar oldu onun için karşılaştırma imkanım yok. şu an 150 hp 350 nm civarlarında. Ben yaptırmadan önce komple düz boru çektirdim egr yi kendim iptal ettim. Duman dışında sıkıntı yok şimdilik. Focuslarda baskı balata zayıf connect baskıları uyuyor bildiğim kadarıyla. Daha dayanıklı onun dışında bronz balata çaktırılabilir. Hard bi yazılım olmadıktan sonra sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum focus 135 hp civarlarında olur turbonunuzun durumu nasıldır bilmem ama çok sıkıştırarak kullanırsanız sıkıntı yaratabilir revizyonu 300 tl yakıtım şehir içi 5,7 civarında şehir dışı 140-150 km ile 4.3-4.5 lt civarlarında Araç şu anda kaç bin km de? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Şehir dışı 150 ile 4.5 çok düşük geldi bana da o 1.9 TDI'lar kokladıklarından mümkün Paşaoğlu veya Revo'nun yazılım olarak yaptıkları bir kaç cümle ile anlatılabilecek kadar sınırlıysa ikisine de yaptırmayın bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 (düzenlendi) Araç şu anda kaç bin km de? 200.045 km. Eylül 28, 2013 O. Fatih Yurter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 200.045 km. Tdi sağlam bloğa sahiptir heleki 1.9 tdi fakat o güçte o remap ile ne kadar dayanır merak ediyorum. Stock 1.9 tdi golf ile 400.000 km silindir kapağı bile sökülmeyen kullanıcı duymuştum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Tdi sağlam bloğa sahiptir heleki 1.9 tdi fakat o güçte o remap ile ne kadar dayanır merak ediyorum. Stock 1.9 tdi golf ile 400.000 km silindir kapağı bile sökülmeyen kullanıcı duymuştum. Aynen eniştede de 400k üstü kapak açılmamış. Benimkininde kapağı açılmamış daha. Turbo ve baskı balatadan başka bi sıkıntı olacağını sanmıyorum bahane olur hatta turbo büyütüp bronz balata çaktırıcam. Büyük enjektör memeleri aldım şimdi bekliyorum bu speclerle 170 hp civarlarında yürüyecek turbodan sonra beklentim +200 Şehir dışı 150 ile 4.5 çok düşük geldi bana da o 1.9 TDI'lar kokladıklarından mümkün Paşaoğlu veya Revo'nun yazılım olarak yaptıkları bir kaç cümle ile anlatılabilecek kadar sınırlıysa ikisine de yaptırmayın bence. Valla yakıt benim için problem değil neyse onu yazıyorum Şehir içi sıkıştırarak kullanınca 6,3 yakıyorum şu an bunu gösteriyor yani Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Erçetin Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Tam olarak emin değilim fakat Revo yazılım ford araçlara uygulanmıyor diye aklımda kalmış. volkswagen olarak biliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Aynen eniştede de 400k üstü kapak açılmamış. Benimkininde kapağı açılmamış daha. Turbo ve baskı balatadan başka bi sıkıntı olacağını sanmıyorum bahane olur hatta turbo büyütüp bronz balata çaktırıcam. Büyük enjektör memeleri aldım şimdi bekliyorum bu speclerle 170 hp civarlarında yürüyecek turbodan sonra beklentim +200 Yataklara binen fazla güçten ötürü ilerki zamanlarda erken yıpranma olacağına inanıyorum. Tabiki zorlamayı seviyorsan. Arada kaptırırım sadece mantığı ile kullanınca bende pek zararı olacağını düşünmüyorum ama altında sağlam bir makine varken basmamak zor oluyor beaa Balatada sadece balatanın kalitesi cinsi önemli değil. Balanssız ve yayları işer biçimde olmalı. Baskının şemsiyeleri yani yayları gerekli sertlikte olmalı iyi basmalı kısaca. Bu yüzden çıkan balatan yıpranmışsa sıfır baskı balata al yine bronz çaktır bence. Balans yapan bir balatadan daha fazla rahatsız edici bir şey yok Gazihan'ın Tdi motorlar ile arası oldukça iyi. Diğer remapçılar pek sevmezler ama tdi motorlarındaki üstünlüğünü ben sezdim o beyaz polosunda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Yataklara binen fazla güçten ötürü ilerki zamanlarda erken yıpranma olacağına inanıyorum. Tabiki zorlamayı seviyorsan. Arada kaptırırım sadece mantığı ile kullanınca bende pek zararı olacağını düşünmüyorum ama altında sağlam bir makine varken basmamak zor oluyor beaa Balatada sadece balatanın kalitesi cinsi önemli değil. Balanssız ve yayları işer biçimde olmalı. Baskının şemsiyeleri yani yayları gerekli sertlikte olmalı iyi basmalı kısaca. Bu yüzden çıkan balatan yıpranmışsa sıfır baskı balata al yine bronz çaktır bence. Balans yapan bir balatadan daha fazla rahatsız edici bir şey yok Gazihan'ın Tdi motorlar ile arası oldukça iyi. Diğer remapçılar pek sevmezler ama tdi motorlarındaki üstünlüğünü ben sezdim o beyaz polosunda Aynen eski balataya çaktırmak mantıklı değil zaten bronzunda tek sıkıntısı kalkışlarda titreme yaratıyor benim için problem olmaz bu. İllaki pistonlar daha çok aşınacak ama bi 200.000 daha yolu var o zamana kadar kim öle kim kala Haftada 100 km anca yapıyorum ben zaten. Şimdilik şükür sorun yok bakalım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Ben arabayı alır almaz gittim direk yazılım uygulattım ankarada booster performance'da. stock halini kullanma fırsatım anca noterden sanayiye kadar oldu onun için karşılaştırma imkanım yok. şu an 150 hp 350 nm civarlarında. Ben yaptırmadan önce komple düz boru çektirdim egr yi kendim iptal ettim. Duman dışında sıkıntı yok şimdilik. Focuslarda baskı balata zayıf connect baskıları uyuyor bildiğim kadarıyla. Daha dayanıklı onun dışında bronz balata çaktırılabilir. Hard bi yazılım olmadıktan sonra sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum focus 135 hp civarlarında olur turbonunuzun durumu nasıldır bilmem ama çok sıkıştırarak kullanırsanız sıkıntı yaratabilir revizyonu 300 tl yakıtım şehir içi 5,7 civarında şehir dışı 140-150 km ile 4.3-4.5 lt civarlarında araç nasıl bu kadar az yakıyor onu anlamadım ben benim daha önceki dizel focus bile bu sizin dediğiniz hızlarda kullanımda bu değeri görmüyordu ..sizn verdiğiniz değerler şu an piyasada en az yakan 1.3-1.4 dizellerin tüketim değerleri ,tabiki kullanıcı değeri fabrika değil..1.9 eski teknoloji dizel nasıl bu kadar az yakar onu anlamadım ben ..aracın fabrika verisi ortalama tüketimi bile 5.1 litre siz fabrikanında altına inmişiniz maşallah ..tamam aracınız az yakıyordur belki ama nasıl bu kadar yakıyor onu anlamadım anlık tüketim mi dediğiniz değerler yoksa 100km deki ortalama tüketim mi? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 araç nasıl bu kadar az yakıyor onu anlamadım ben benim daha önceki dizel focus bile bu sizin dediğiniz hızlarda kullanımda bu değeri görmüyordu ..sizn verdiğiniz değerler şu an piyasada en az yakan 1.3-1.4 dizellerin tüketim değerleri ,tabiki kullanıcı değeri fabrika değil..1.9 eski teknoloji dizel nasıl bu kadar az yakar onu anlamadım ben ..aracın fabrika verisi ortalama tüketimi bile 5.1 litre siz fabrikanında altına inmişiniz maşallah ..tamam aracınız az yakıyordur belki ama nasıl bu kadar yakıyor onu anlamadım anlık tüketim mi dediğiniz değerler yoksa 100km deki ortalama tüketim mi? Anlık tüketim ile ortalama tüketimi ayırt edecek kadar bilgim var. Eski teknolojiden bahsedip duruyosun ama bi açıklamadın abi neyin eski olduğunu kulaktan dolma bilgilerle buraya gelip yazıyorsun teknik bi bilgin yok belli. Benim arabam şehir içinde 5,5 lere kadar düşüyor. Şehir dışı 100 km sabit gidince 3,7 lere düşüyor ben şehir içinde tempolu kullanıyorum genelde. Bugün sıfırladım şehir içi ışıklarda kalkışta falan tapa gaz gittim 6,3 idi garajda baktığımda. Ben 7 lt falan bekliyordum açıkcası. Teknik verilerde ne yazdığı beni ilgilendirmez benim arabam 10 litre dahi yaksa ben zevk alarak kullanıyorum İstersen eğer 20 dakikalık bi şehir içi gezintisini videoya kaydedeyim hem buraları gezmiş olun hemde tüketimi görmüş oluruz. Tabi uygun bi fırsatta yapabilirim bunu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Anlık tüketim ile ortalama tüketimi ayırt edecek kadar bilgim var. Eski teknolojiden bahsedip duruyosun ama bi açıklamadın abi neyin eski olduğunu kulaktan dolma bilgilerle buraya gelip yazıyorsun teknik bi bilgin yok belli. Benim arabam şehir içinde 5,5 lere kadar düşüyor. Şehir dışı 100 km sabit gidince 3,7 lere düşüyor ben şehir içinde tempolu kullanıyorum genelde. Bugün sıfırladım şehir içi ışıklarda kalkışta falan tapa gaz gittim 6,3 idi garajda baktığımda. Ben 7 lt falan bekliyordum açıkcası. Teknik verilerde ne yazdığı beni ilgilendirmez benim arabam 10 litre dahi yaksa ben zevk alarak kullanıyorum İstersen eğer 20 dakikalık bi şehir içi gezintisini videoya kaydedeyim hem buraları gezmiş olun hemde tüketimi görmüş oluruz. Tabi uygun bi fırsatta yapabilirim bunu kulaktan dolmaya gerek yok bende daha önce dizel kullandım az cok biliyorum dizelin ne yakacagını....senin dediğine göre sen dizel fiesta kadar mazot yakıyorsun bu da pek normal gelmıyor bana ..fırmanın verilerinden bile az yakmışın o zaman tebrik ediyorum toledoyu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2013 (düzenlendi) Revo VW gruba yazılım yapıyor sadece diye biliyorum Buarada şimdi aklıma geldi arkadaşım 1,6 120 bg dizel Alfa Mitosuna yazılım yaptırdı şuan 145bg civarı ve yakıt tüketimi %10 azaldı. Bitebilir artık yazılımdan sonra yakıt tüketimi hayatta düşmez tartışması diğer konuşarda ciddi konuşulmuştu Eylül 28, 2013 Sabri Özer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap