Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Ercüment bey 1.0 hakkında söylediğiniz şeyleri üzüntü ile okumaktayım. Katılamıyorum maalesef. Herneyse araştırmanız için teşekkür ederiz fakat ölçümlerin verimli olması için çeşitler şeyler gereklidir.İsterseniz detaylarını yazarım.Böyle sizinki ile x kişisinin verisi ile bu işler olmaz bu kesin Teknik veriler herşeyi sunuyor ayrıca buradaki bir çok insan ti-vct'yi sizden önce bilen kişiler müsterih olabilirsiniz kimse 1.6 ekonomisi zayıf demiyor ama asla 1.0 değil en azından performans/tüketim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Ercüment bey 1.0 hakkında söylediğiniz şeyleri üzüntü ile okumaktayım. Katılamıyorum maalesef. Herneyse araştırmanız için teşekkür ederiz fakat ölçümlerin verimli olması için çeşitler şeyler gereklidir.İsterseniz detaylarını yazarım.Böyle sizinki ile x kişisinin verisi ile bu işler olmaz bu kesin Teknik veriler herşeyi sunuyor ayrıca buradaki bir çok insan ti-vct'yi sizden önce bilen kişiler müsterih olabilirsiniz kimse 1.6 ekonomisi zayıf demiyor ama asla 1.0 değil en azından performans/tüketim Pek tabii ki haklısınız...o halde gerçek kullanıcılardan gerçek verileri alalım, tartışma bu yönde ilerlesin... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Anlamakta zorlanıyorsun anlaşılan, 1.0 ecoboost u kullananların verileri daha yüksek ,bi açıp baksan anlayacan ama...ayrıca 1.0 ın 2. elini bi araştırıver bakalım ne görecen... sen anlamakta zorlanıyorsun gibi geldi bana kullanıcıların verileri ayrı sizin verileriniz ayrı onlar sizin gibi mi kullandı da aracını sizle aynı yakacak..ben de kullanıcıyım ben 1.6 ecoboostla sizle aynı tüketimi yapıyorum ..1.0 ı ne kadar yakacagını siz tahmin edin bakalım ne olur...zaten kullanıcıyada gerek yok fabrika verisi zaten 0.9 litre aşağıda siz daha neyin kafasını yaşıyorsunuz ? akıl var matematik var yok neymiş 1.0 eb kullanıcıları şu kadar yakmış ben daha az yaktım..ancak hayalde olur bu..eboost 1.0 80-100arası kullanılsın bakalım ne yakacak .sizin araçtan 1litreye yakın az yakacak sizde bunu anlamıyorsunuz yada arabam 1.6 atmosferik diye anlamamazlıktan geliyorsunuz ..ayrıca 1.0 ecoboostlara baktım bugün 2.el piyasasına gayette yüksekti fiyatları sizn 50 binin üstünde çoğu 2.el..sizin araç 35bin e bile var mesela.Birde otosanın seneye artık atmosferik motoru getirmeme durumuda var ondan haberiniz var mı sizin ..sizin aracın 2.eli ne olur o zaman bir düşünün bakalım...foruma sorun sorun diyorum daha konuşuyorsunuz, bakalım ne diyecek arkadaşlar hepsi focusçu burdakılerin bakalım ne kadar yakarmış 1.0 ile 1.6 atmosferik Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kutluhan A. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 (düzenlendi) performans konusunda aynılar bence. Sadece 1.0ın alt devirleride canlı.. Ama tüketim konusunda daha verimli zaten amaçta bu.. Vergi avantajı eco'nun ama 2. El avantajı atm'nin.. Öncelik ve tercih meselesı. Eylül 30, 2013 Kutluhan A. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 zaten gerçek kullanıcılar yorum yapanlar bende 1.6 ecoboost kullanıcısıyım 1.0 EB unda ne yakacagını tahmın ediyorum...Yakup zaten benim yazdıklarımı özetlemiş başkası ile sizin tüketim bir olmaz ona bakarsan ben yeri geliyor dizel kadar tüketim yapıyorum ..o zamAn benim aracım dizelle aynı mı yakıyor ? performans konusunda aynılar bence. Sadece 1.0ın alt devirleride canlı.. Ama tüketim konusunda daha verimli zaten amaçta bu.. Vergi avantajı eco'nun amam 2. El avantajı atm'nin.. Öncelik ve tercih meselesı. 2. el avantajı nerden atmosferığın oluyor onu anlamadım ecoboost 1.0 ların fiyatı daha yüksek atmosferiğe göre .girin sahıbınden com.a bır bakın bakalım çoğu 50 nın üstünde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 (düzenlendi) sen anlamakta zorlanıyorsun gibi geldi bana kullanıcıların verileri ayrı sizin verileriniz ayrı onlar sizin gibi mi kullandı da aracını sizle aynı yakacak..ben de kullanıcıyım ben 1.6 ecoboostla sizle aynı tüketimi yapıyorum ..1.0 ı ne kadar yakacagını siz tahmin edin bakalım ne olur...zaten kullanıcıyada gerek yok fabrika verisi zaten 0.9 litre aşağıda siz daha neyin kafasını yaşıyorsunuz ? akıl var matematik var yok neymiş 1.0 eb kullanıcıları şu kadar yakmış ben daha az yaktım..ancak hayalde olur bu..eboost 1.0 80-100arası kullanılsın bakalım ne yakacak .sizin araçtan 1litreye yakın az yakacak sizde bunu anlamıyorsunuz yada arabam 1.6 atmosferik diye anlamamazlıktan geliyorsunuz ..ayrıca 1.0 ecoboostlara baktım bugün 2.el piyasasına gayette yüksekti fiyatları sizn 50 binin üstünde çoğu 2.el..sizin araç 35bin e bile var mesela.Birde otosanın seneye artık atmosferik motoru getirmeme durumuda var ondan haberiniz var mı sizin ..sizin aracın 2.eli ne olur o zaman bir düşünün bakalım...foruma sorun sorun diyorum daha konuşuyorsunuz, bakalım ne diyecek arkadaşlar hepsi focusçu burdakılerin bakalım ne kadar yakarmış 1.0 ile 1.6 atmosferik Kardeş okuma yazmam var, ayrıca matematik öğretmeniyim birazda sayılardan anlarım. Sen bana veriyle gel ben yorumlarım meraklanma sen. Ama yok hala yok... fabrika verileriyle değil, gerçek verilerle. Herşey kağıt üzerinde yazılan gibi olsaydı ne güzel olurdu ama maalesef... Eylül 30, 2013 Ercüment Balcı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman ünal Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 http://www.sahibinden.com/ford-focus-1.0-gtdi-style http://www.sahibinden.com/ford-focus-1.6-ti-vct-style?a5_min=2012&a5_max=2012 Aha bakın bakalım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 1.0 eb ti-vct den daha az yakar eğer 1.0 eb ödüllü bi motor herkesin dilinde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 1.0 eb ti-vct den daha az yakar eğer 1.0 eb ödüllü bi motor herkesin dilinde Ben çok yakar demedim, sadece gerçek verileri paylaştım, Az yaksa bile bence aradaki farka değmez, bizimde fikrimiz bu.Farklı düşünene saygı duyarız. Ama verilerle cevap verilmesini beklerdim herşeyden önce... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 (düzenlendi) [ Kardeş okuma yazmam var, ayrıca matematik öğretmeniyim birazda sayılardan anlarım. Sen bana veriyle gel ben yorumlarım meraklanma sen. Ama yok hala yok... fabrika verileriyle değil, gerçek verilerle. Herşey kağıt üzerinde yazılan gibi olsaydı ne güzel olurdu ama maalesef... al sana veri bunlar senin kullandığın hızlardaki verilerdir.Birde araç 1.6 ecoboost 1.0 da değil .sen bunlardan 1litre aşağı in o da 1.0 ın verileri artık (aynı kullanımda) . 711 kmlik menzil ise 50 km yol yapıldıktan sonraki menzildir ..depo daki benzin oranına bakarsanız zaten aracın biraz yol yaptığını görürsünüz ...(menzili göstern foto) 3.8 deki benzin oranı 27 km yol yapdıkdan sonraki benzin oranı ve ort. tüketimdir..yolculuk 2km ş.içi 20 km hafif iniş 4-5km biraz çıkış... 5.8 tüketim ise 25 km yukardaki yol geri kalan 25 ise dik rampa sürekli çıkış belki 2-3 km iniş vardır...toplam 50 km ..bu 50 nin yarısı dik yokuş yukarı 711 lik menzil ise bu yolculuğun sonundaki menzildir ...araç ise 80-90-100 civarı hızlarda kullanılmıştır..2 tanede ışık vardı bu yolculukta Eylül 30, 2013 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kutluhan A. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 2. el avantajı nerden atmosferığın oluyor onu anlamadım ecoboost 1.0 ların fiyatı daha yüksek atmosferiğe göre .girin sahıbınden com.a bır bakın bakalım çoğu 50 nın üstünde Sizce hangisini daha kolay elden çıkarırsınız.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Sizce hangisini daha kolay elden çıkarırsınız.. dizeli tabiki benzinli 2 araçta zor satılıyor ...ecoboost daha az piyasada o da daha sonra çıktığı için 1.6 atm. ise piyasada daha fazla ama ona göre de müşteri alıcı var ..100 aracı 10 kişi talep ediyorsa..20 aracıda 2 kişi talep eder oran aynı yani hep ..biri piyasada daha çok, müşteride çok diğeri daha az müşteride az..ayrıca benim incelediğim bazı araçlar kaç aydır duruyor atmosferik 1.6 focus satılsa onlar satılırdı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 [ al sana veri bunlar senin kullandığın hızlardaki verilerdir.Birde araç 1.6 ecoboost 1.0 da değil .sen bunlardan 1litre aşağı in o da 1.0 ın verileri artık (aynı kullanımda) . 711 kmlik menzil ise 50 km yol yapıldıktan sonraki menzildir ..depo daki benzin oranına bakarsanız zaten aracın biraz yol yaptığını görürsünüz ...(menzili göstern foto) 20130510_203749.jpg 20130510_210316.jpg 20130510_210612.jpg 3.8 deki benzin oranı 27 km yol yapdıkdan sonraki benzin oranı ve ort. tüketimdir..yolculuk 2km ş.içi 20 km hafif iniş 4-5km biraz çıkış... 5.8 tüketim ise 25 km yukardaki yol geri kalan 25 ise dik rampa sürekli çıkış belki 2-3 km iniş vardır...toplam 50 km ..bu 50 nin yarısı dik yokuş yukarı 711 lik menzil ise bu yolculuğun sonundaki menzildir ...araç ise 80-90-100 civarı hızlarda kullanılmıştır..2 tanede ışık vardı bu yolculukta 20 km iniş verisi + 7 km de karışık...bu araç inerken 0 yakıyor zaten bilmeyen yok bunu... geri kalan 25km de ise ort. 5.8 olması için 8.5 civarı yakmış olması gerekir ki bu da normal. Benim verilerimle karşılaştırılabilecek veriler değil ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 20 km iniş verisi + 7 km de karışık...bu araç inerken 0 yakıyor zaten bilmeyen yok bunu... geri kalan 25km de ise ort. 5.8 olması için 8.5 civarı yakmış olması gerekir ki bu da normal. Benim verilerimle karşılaştırılabilecek veriler değil ... iniş dediğimiz çok hafif bir eğim 0 yazacak bir eğim değil ..geri kalan 25 km de hafif inişin 5 katı daha dik yokuş kamyonların çok düşük hızda çıktığı yokuşlar hemde virajlı....1.6 ecoboostla 1.6 atmosferik yakıt tüketimi aynı zaten..1.6 ecoboost turbolu olduğu için ş.içi sizin araçtan daha az yakıyor..ford zaten binlerce kez test etmiş siz daha gelmiş yok benim araçla karşılaştırılacak veri değil yok cart değil yok curt değil ..1.0 eboost her durumda sizden 1 litre az yakan bir araç hemde vergi avantajı olan..siz anca kendinizi avutun ben az yaktım diye ,aynı kullanımda aracınız 1.0 ecoboost olsaydı görürdünüz o zaman hangisi az yakarmış...boşuna 1.0 ecoboost yılın motoru seçilmedi...Daha yeni focusu tanımaya başlamışınız gelmiş burda bize bilgi vermeye kalkıyorsunuz siz giderken biz geliyorduk ! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 iniş dediğimiz çok hafif bir eğim 0 yazacak bir eğim değil ..geri kalan 25 km de hafif inişin 5 katı daha dik yokuş kamyonların çok düşük hızda çıktığı yokuşlar hemde virajlı....1.6 ecoboostla 1.6 atmosferik yakıt tüketimi aynı zaten..1.6 ecoboost turbolu olduğu için ş.içi sizin araçtan daha az yakıyor..ford zaten binlerce kez test etmiş siz daha gelmiş yok benim araçla karşılaştırılacak veri değil yok cart değil yok curt değil ..1.0 eboost her durumda sizden 1 litre az yakan bir araç hemde vergi avantajı olan..siz anca kendinizi avutun ben az yaktım diye ,aynı kullanımda aracınız 1.0 ecoboost olsaydı görürdünüz o zaman hangisi az yakarmış...boşuna 1.0 ecoboost yılın motoru seçilmedi...Daha yeni focusu tanımaya başlamışınız gelmiş burda bize bilgi vermeye kalkıyorsunuz siz giderken biz geliyorduk ! Aynı şeyleri tekrarlamana gerek yok kardeşim, bir kerede anlayabiliyorum. Eccoboostun yılın motoru seçildiğini daha önce 9 defa yazmıştın da ben bunu biliyordum zaten. Farklı dillerden konuşuyoruz, sana anlatacak birşeyim yok, sen de atık cevap vermezsen sevinirim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar