Alperen G. Oluşturma zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 1, 2013 Arkadaşlar bir abimiz ilandaki arabayı alma düşüncesinde. Siz ne dersiniz? Araca göre fiyat iyi midir? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-sifirdan-farksiz-qashqai-visia-1.6-benzinli-18000-km-139147655/detay?showViewPreferences=true Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 satıcıyı beğendim dürüstmüş esp yi asr yi işaretlememiş ki visalarda yok zaten. Ben olsam 3-5 daha fazla verip tekna almaya bakardım Mesela http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-2011-model-20000-km-kaza-boya-yok-136340950/detay# Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Ayni oneriyi ben de yaptim. Hatta bi tane tekna executive bulduk 46bine.. Aslinda spesifik olarak o aractan ziyade qashqai'ler nasildir, onu sormak istemistim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Arkadaşlar bir abimiz ilandaki arabayı alma düşüncesinde. Siz ne dersiniz? Araca göre fiyat iyi midir? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-sifirdan-farksiz-qashqai-visia-1.6-benzinli-18000-km-139147655/detay?showViewPreferences=true ben bu arabaya bu kadar para vermem malzeme kalitesi işçilik sıfır ,dacia duster den biraz daha iyi işte.Yeni sembol de nasılsa malzeme kalitesi bunda da aynı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Arkadaşın annesi uzun süredir dizel Qashwai kullanıyor, arkadaş da arada sırada kullanıyor memnunlar. Benzinli motoru bilmiyorum da dizel motor dci olduğundan bir sıkıntı çıkartacağını zannetmiyorum. Kronik sorun ben duymadım, nissan forumlarına el atmak gerek belki de, detaylı bilgi için yarın bir arar sorarım bir sorun yaşamışlar mı diye. Test sürüşüne gidelim abi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Benimde haberim olsun belki katılabilirim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-1.5-dci-tekna-paket-45.000-km-de-2011-model-qashqai-136379750/detay Bunu öneririm. Bizim eski araçtı takasla gitti. Fiyatı oldukça uygun. Kazası gerçekten azdı. Bizden sonra ciddi bir kaza geçirdi mi bilmiyorum ama alacak kişi binici ise kesinlikle öneririm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 aracın fiyatını bilmem her aracın arz talep eğrilerinin kesiştiği noktada, veya yakın bir değerde piyasa değeri vardır, kendi beklentilerinize ve algılarınıza piyasaya göre karar verirsiniz, 2 sene dci qq 2010 tekna cam tavan model kullanıp 1,5 sene evvel, 50.000 km de 52.500 tl ye sattım fikir versin diye söylüyorum, kullandığım süreçte de son derece memnundum, dizelleri çok tutuldu, malzeme kalitesi yorumlarına birşey diyemeyeceğim işin uzmanı değilim, ama ben sorunsuz bindim. yol tutuşu performansı da tatmin edici idi, ileride yine satın alabilirim, qq da en önemli sorun servisle ilişkili, pahalı idi, bir çok kişi kabin içi zırıltılardan şikayetçiydi işçilikle ilşkili olabilir tabiki, ben buna rağmen olumsuz referans veremem... umarım yardımcı olmuşumdur... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Japon-Kore araçlarında olan eksiklikler var. Tek basılışla açılıp kapanmayan camlar gibi. Kumandadan kapanmayan camlar gibi Mekanik olarak oldukça dayanıklı araçlar. Kendi sınıfının en sağlam arabası seçilmişti 2007'de. dCi motoru kullandığından motordaki yedekleri oldukça uygun. 1000 liraya turbo, 1200 liraya 4 enjektör gibi rakamlar çıkıyor sıfırı 70 bin liralık araç olmasına rağmen. Servis aralıkları maalesef 10.000 km ve 500-700 lira arası geziyor bakım ücretleri. Ben şu camlar hakkında çok eleştiri yaptım ettim aracı verdik 2 hafta sonra bir modül çıkardılar soketli ve kablo kesmeye ihtiyaç duymayan. Camlar tek basılmayla açılıyor kapanıyor, kumandadan iki kez kitlemeye basınca camlar kapanıyor, üç kez açma tuşuna basınca camlar açılıyor falan. Fiyatıda 30 dolardı kargo dahil Visialarda esp yok, elektronik klima cruise control yok ve kapı kolları,aynalar plastik renginde geliyor. Bu yüzden en az tekna öneririm. Tekna+cam tavan+Nissan Connect( oldukça gereksiz, video oynatamıyor haritanın günceli 2009 yılında çıkan) en çok tutulan modelidir. Cam tavanlı fakat açılamıyor. Birçok kişi cam tavan perdesinin ses yaptığı şikayetiyle servise gitmiş fakat çözümü yokmuş. Arka çamurluk davlumbazlarına sanayide pütür attırmak gerekiyor, atılmazsa yağmurlu havada su sesini çok alıyor. 1.5 Dizelin çekişi, tüketimi oldukça iyi. 1.6 benzinlisi ile kapıştık, rampada büyük farkla ve düz yolda iki araç boyu farkla dizel önde gidiyor. 18 inçlik orjinal jantları oldukça şık duruyor. Çıkması lastik hariç 1500 liraya bulunabiliyor. Aracı oldukça topluyor o jantlar. Kısacası bakım fiyatları dışında sorunsuz bir araç. Garantisi dolunca servis zorunluluğu kalkıyor ve orjinal parçalarla 250-300 liraya mâl oluyor. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Japon-Kore araçlarında olan eksiklikler var. Tek basılışla açılıp kapanmayan camlar gibi. Kumandadan kapanmayan camlar gibi Mekanik olarak oldukça dayanıklı araçlar. Kendi sınıfının en sağlam arabası seçilmişti 2007'de. dCi motoru kullandığından motordaki yedekleri oldukça uygun. 1000 liraya turbo, 1200 liraya 4 enjektör gibi rakamlar çıkıyor sıfırı 70 bin liralık araç olmasına rağmen. Servis aralıkları maalesef 10.000 km ve 500-700 lira arası geziyor bakım ücretleri. Ben şu camlar hakkında çok eleştiri yaptım ettim aracı verdik 2 hafta sonra bir modül çıkardılar soketli ve kablo kesmeye ihtiyaç duymayan. Camlar tek basılmayla açılıyor kapanıyor, kumandadan iki kez kitlemeye basınca camlar kapanıyor, üç kez açma tuşuna basınca camlar açılıyor falan. Fiyatıda 30 dolardı kargo dahil Visialarda esp yok, elektronik klima cruise control yok ve kapı kolları,aynalar plastik renginde geliyor. Bu yüzden en az tekna öneririm. Tekna+cam tavan+Nissan Connect( oldukça gereksiz, video oynatamıyor haritanın günceli 2009 yılında çıkan) en çok tutulan modelidir. Cam tavanlı fakat açılamıyor. Birçok kişi cam tavan perdesinin ses yaptığı şikayetiyle servise gitmiş fakat çözümü yokmuş. Arka çamurluk davlumbazlarına sanayide pütür attırmak gerekiyor, atılmazsa yağmurlu havada su sesini çok alıyor. 1.5 Dizelin çekişi, tüketimi oldukça iyi. 1.6 benzinlisi ile kapıştık, rampada büyük farkla ve düz yolda iki araç boyu farkla dizel önde gidiyor. 18 inçlik orjinal jantları oldukça şık duruyor. Çıkması lastik hariç 1500 liraya bulunabiliyor. Aracı oldukça topluyor o jantlar. Kısacası bakım fiyatları dışında sorunsuz bir araç. Garantisi dolunca servis zorunluluğu kalkıyor ve orjinal parçalarla 250-300 liraya mâl oluyor. çağlar sen de kullanmışsın, malzeme kalitesine ne diyorsun, ben çok önemli bir düşüklük görmüyordum, premium bir sınıfta değil sonuçta Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 1, 2013 çağlar sen de kullanmışsın, malzeme kalitesine ne diyorsun, ben çok önemli bir düşüklük görmüyordum, premium bir sınıfta değil sonuçta Malzeme kalitesi düşük demek yanlış olur. Araç içindeki plastikler bakalitler Volvo,Saab gibi kaliteli değil fakat kullanıcı açısından sorun yaratmayacak nitelikte.Belki çok süslü değil sade bir tasarımı var iç dizaynın ama kalitesiz demek yanlış olur. Ben 20.000 km civarı kullandım.Ufak tefek sesler geliyordu iç kısımdan fakat servis hepsini halletti.Antalya servisi ilgiliydi sağolsun. Bakımlarda da çoğu markanın yapmadıklarını yapıyorlardı.Kapı fitillerini ve menteşeleri her bakıma girdiğinde temizce yağlıyorlardı bulaştırmadan. Mekanik olarak ise Ford'a göre bile sağlam olduğunu düşünüyorum. Mekanikten kastım şanzıman ve yürüyen aksam.Motorunun ömrünü denemek nasip olmadı Şunuda belirtmek isterim. Qashqai ile aynı yaştaki Focus farklı zamanlarda yolda bırakarak 4 tane enjektör braketi kırmasından,vibrasyonlu çalıştırmaya,start stop arızaları,akü arızası,iki kez şarj dinamosu ve bir kez akü izleme modülü değişmesi,şanzıman aks keçesinden yağ atması,trim sesileri gibi sorunlar yaşattı.Şu anda hala daha devam eden sorunum ise şarj ile ilgili.Akü pek uyumlu değil her nedense start&stop aküsü çıkmadı araçtan.80 amperlik bir akü çıktı.Aracın yakıt tüketimine göre programlanmış akü şarj sistemi,mevcut akümle pek uyumlu değil.Bir servis orjinali bu birkaç araçta daha gördüm diyor,diğeri sen sonradan mı taktın bunun gelmesi imkansız diyor vs vs.. Akü ömrünü bitirene kadar böyle devam etmek zorundayım garantiden değişmesi için. Qashqai ise trim sesleri,araç kumanda arızası(site kumandası basılı kalmış ondan algılamıyormuş ama kapıyı açamadık anahtarla açtık), arka camların oldukça yavaş kalkması(kapı içleri söküldü mekanizmalar yağlandı ama 1 yaşındaki aracın neden yağsız kalsın ki? Fabrikada yağlayın şunu! ), akünün kaçak yapıp dökülen asit hava filtresi tarafından emildi ve hava filtresini eritti.Kısa zamanda fark ettik.Mekanik olarak sıkıntı çıkarmadı.Uzun süre farketmeseydik motor yemeye kadar giderdi,dış katlanır aynanın boşluk yapması,rüzgar sesleri(sürücü kapısı ayarlandı) gibi sorunlar yaşattı. Ama bunların hepsi ufak tefek sorunlar.Yolda bırakmadı hiç. En büyük sorunu işte akünün sızıntısıydı. Onuda yaptığı kazaya bağlıyorum ben.Kazada öne doğru gitmek istedi fakat sabit olduğğu için üst kapağı biraz esnetti.Zaten toplu iğnenin başı kadar esnese yeterde artar 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap