Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Harekete Başlayınca Otomatik Kapı Kilitlenmesi


Ozan Kar

Önerilen Mesajlar

Bizim arabada akü en arkada, oraya kadar bir şeyler girdiğinde sürücü kabininin sağlam kalacağını pek düşünmüyorum ben.

BMW'lerde akü arkada, güvenlik ile alakası var mı bilmiyorum da ağırlık dağılımına faydası olduğundan eminim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BMW'lerde akü arkada

 

Motordaki sıcak soğuk hava ikileminden zarar görmüyor. 12 sene giden,orijinal,fabrikanın taktığı Bmw aküsü vardı 92 model aracımızda. Yolda da bırakmadı.Zor marş aldı.Aracı çalıştırıp şarj ettik aracı sürerek.Stop ettiğimizde yine zor çalıştırdı bizde değiştirdik.

 

Motor kaputunun altında her ne kadar yarım yamalak bir kapağı olsada motor gibi soğukken aniden ısınıyor tekrar soğuyor tekrar ısınıyor vs vs..

Ömründen ömür gidiyor zavallının. Ford Transitlerin de bazılarında öndeki koltuğun altındaydı yani iç kısımda.5 yaşına kadar bozulmamıştı orijinal aküsü sonra  pert oldu gitti araç bizden.

 

Connectte kaputun altındaydı. 3. sene bitti aküsü durup dururken.

 

Birazda kullanmaya bağlı. Akünün ömrünü bitiren şey, araç çalışmazken güç tüketici aygıtları açıp aküyü zayıflattıktan sonra şarj etmek ve sonra tekrar zayıflatmak. Kısaca ilk hareket dışında yani marş haricinde kullanmamak ömrünü uzatıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motordaki sıcak soğuk hava ikileminden zarar görmüyor. 12 sene giden,orijinal,fabrikanın taktığı Bmw aküsü vardı 92 model aracımızda. Yolda da bırakmadı.Zor marş aldı.Aracı çalıştırıp şarj ettik aracı sürerek.Stop ettiğimizde yine zor çalıştırdı bizde değiştirdik.

 

Motor kaputunun altında her ne kadar yarım yamalak bir kapağı olsada motor gibi soğukken aniden ısınıyor tekrar soğuyor tekrar ısınıyor vs vs..

Ömründen ömür gidiyor zavallının. Ford Transitlerin de bazılarında öndeki koltuğun altındaydı yani iç kısımda.5 yaşına kadar bozulmamıştı orijinal aküsü sonra  pert oldu gitti araç bizden.

 

Connectte kaputun altındaydı. 3. sene bitti aküsü durup dururken.

 

Birazda kullanmaya bağlı. Akünün ömrünü bitiren şey, araç çalışmazken güç tüketici aygıtları açıp aküyü zayıflattıktan sonra şarj etmek ve sonra tekrar zayıflatmak. Kısaca ilk hareket dışında yani marş haricinde kullanmamak ömrünü uzatıyor.

puntonun aküsü 5 yaşındayken mefta olmuştu şarj ettirsem daha götürürmüydü bilmiyorum, mefta olma sebebide her kapı açıldığında sisler yanıyordu 20sn serviste bir kaç gün kaldı ordan oraya çekerlerken habire devreye girince bitti. kapağı filanda yoktu ankaranın soğuğunuda yedi bir kaç sene ama vartaydı :) fiat akü takıldı(inci üretiyor) 3 sene oldu oda sağlam şimdilik :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu kendini içeriye kilitleme merakı artık sosyopatolojik hal almaya başladı galiba... smile.png

Hocam küçük çocuk var içten kilitlemek zorundayız, bebek kilidi de her zaman olmuyor, unutuyoruz, durunca açabilmeli hem, hareket halindeyken kurcalayabiliyorlar, açabiliyorlar, bir de önceki arabada içten kilitlendiği için, kolu çekse de bir şey olmuyordu, kol aynı kol, bir şey olmuyor diye bunu da tutup çekebilir.

 

Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var.

Evet onu da denemek lazım, ya tutarsa :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kimileri şoför tarafındaki kolu ters ittirin demiş, ben ittirdim ama olmuyo :D başka ne tarafa çekiştirebilirim.

Yani velhasılı kelam, bu arabada kapıları içten kilitlemenin hiçbir şekilde mümkünatı yok mu?

İçerden kilitleme derken?

 

İçerden kolu çekincede açılmasın demek mi istediniz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var.

focus ve cmaxlerde kapı açma programlanabiliyordu. Yani kumandadan açmaya basınca sadece sürücü kapısı açılıyordu. Diğer kapılar kilitli kalıyordu. Bunun amacı çantanızı falan yolcu koltuğuna koyduğunuzda birinin kapıyı açıp çalmasına engel olmak. 

Birden fazla kişiyseniz açma düğmesine çift basarsanız tüm kapılar açılıyordu..Benim  ayarım bu şekilde idi.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam küçük çocuk var içten kilitlemek zorundayız
 

Çocuk kilidini devreye sokun ve öyle bırakın, büyükler bindiğinde de arkaya hürmet eder kapıyı açarsınız dışarıdan.

Araç otomatik kilitlese bile içeriden kapı kolu ile çıkmak mümkün oluyor, yani bunun size bir faydası olmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.