Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 sonunu düşünen kahraman olamaz öyle ağır bi kazada cam kırılır zaten ilgili kişide elini sokar kapıyı açar. Kapının açılacak yanı kalırsa tabi... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Bizim arabada akü en arkada, oraya kadar bir şeyler girdiğinde sürücü kabininin sağlam kalacağını pek düşünmüyorum ben. BMW'lerde akü arkada, güvenlik ile alakası var mı bilmiyorum da ağırlık dağılımına faydası olduğundan eminim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Arık Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 (düzenlendi) korna sesini alıyorum. Çok kısa bir "dıt" yapıyor. Elle kornaya basarken bu kadar kısa "dıt"latılamaz sanırım ama gerisi yok ne yazıkki. Ekim 7, 2013 Murat Arık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2013 BMW'lerde akü arkada Motordaki sıcak soğuk hava ikileminden zarar görmüyor. 12 sene giden,orijinal,fabrikanın taktığı Bmw aküsü vardı 92 model aracımızda. Yolda da bırakmadı.Zor marş aldı.Aracı çalıştırıp şarj ettik aracı sürerek.Stop ettiğimizde yine zor çalıştırdı bizde değiştirdik. Motor kaputunun altında her ne kadar yarım yamalak bir kapağı olsada motor gibi soğukken aniden ısınıyor tekrar soğuyor tekrar ısınıyor vs vs.. Ömründen ömür gidiyor zavallının. Ford Transitlerin de bazılarında öndeki koltuğun altındaydı yani iç kısımda.5 yaşına kadar bozulmamıştı orijinal aküsü sonra pert oldu gitti araç bizden. Connectte kaputun altındaydı. 3. sene bitti aküsü durup dururken. Birazda kullanmaya bağlı. Akünün ömrünü bitiren şey, araç çalışmazken güç tüketici aygıtları açıp aküyü zayıflattıktan sonra şarj etmek ve sonra tekrar zayıflatmak. Kısaca ilk hareket dışında yani marş haricinde kullanmamak ömrünü uzatıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2013 Motordaki sıcak soğuk hava ikileminden zarar görmüyor. 12 sene giden,orijinal,fabrikanın taktığı Bmw aküsü vardı 92 model aracımızda. Yolda da bırakmadı.Zor marş aldı.Aracı çalıştırıp şarj ettik aracı sürerek.Stop ettiğimizde yine zor çalıştırdı bizde değiştirdik. Motor kaputunun altında her ne kadar yarım yamalak bir kapağı olsada motor gibi soğukken aniden ısınıyor tekrar soğuyor tekrar ısınıyor vs vs.. Ömründen ömür gidiyor zavallının. Ford Transitlerin de bazılarında öndeki koltuğun altındaydı yani iç kısımda.5 yaşına kadar bozulmamıştı orijinal aküsü sonra pert oldu gitti araç bizden. Connectte kaputun altındaydı. 3. sene bitti aküsü durup dururken. Birazda kullanmaya bağlı. Akünün ömrünü bitiren şey, araç çalışmazken güç tüketici aygıtları açıp aküyü zayıflattıktan sonra şarj etmek ve sonra tekrar zayıflatmak. Kısaca ilk hareket dışında yani marş haricinde kullanmamak ömrünü uzatıyor. puntonun aküsü 5 yaşındayken mefta olmuştu şarj ettirsem daha götürürmüydü bilmiyorum, mefta olma sebebide her kapı açıldığında sisler yanıyordu 20sn serviste bir kaç gün kaldı ordan oraya çekerlerken habire devreye girince bitti. kapağı filanda yoktu ankaranın soğuğunuda yedi bir kaç sene ama vartaydı fiat akü takıldı(inci üretiyor) 3 sene oldu oda sağlam şimdilik Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Samsung telefonların gizli kodları gibi focusta da böyle başka şeyler var mı bildiğiniz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Ben de denedim arabanın kornası çaldı, denildiği gibi yaptım, kontağı kapatınca ikinci kere bi daha çaldı korna. Ama sonuç hüsran Hareket halindeyken kumandaya basarak da kilitleyemiyoruz kapıları içten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Bu kendini içeriye kilitleme merakı artık sosyopatolojik hal almaya başladı galiba... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Bu kendini içeriye kilitleme merakı artık sosyopatolojik hal almaya başladı galiba... Hocam küçük çocuk var içten kilitlemek zorundayız, bebek kilidi de her zaman olmuyor, unutuyoruz, durunca açabilmeli hem, hareket halindeyken kurcalayabiliyorlar, açabiliyorlar, bir de önceki arabada içten kilitlendiği için, kolu çekse de bir şey olmuyordu, kol aynı kol, bir şey olmuyor diye bunu da tutup çekebilir. Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var. Evet onu da denemek lazım, ya tutarsa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Ozan bu iş otomatik kriko işine dönmesin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Kimileri şoför tarafındaki kolu ters ittirin demiş, ben ittirdim ama olmuyo başka ne tarafa çekiştirebilirim. Yani velhasılı kelam, bu arabada kapıları içten kilitlemenin hiçbir şekilde mümkünatı yok mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Kimileri şoför tarafındaki kolu ters ittirin demiş, ben ittirdim ama olmuyo başka ne tarafa çekiştirebilirim. Yani velhasılı kelam, bu arabada kapıları içten kilitlemenin hiçbir şekilde mümkünatı yok mu? İçerden kilitleme derken? İçerden kolu çekincede açılmasın demek mi istediniz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Telefonu cüzdanı yandaki boş koltuğa koyuyorum genelde. Mecburen her sefer kitliyorum cüzdan ve telefon yan koltukta olduğu sürece. Arada sırada arka koltuğa laptop, tablet koyuyorum. Yine mecburen kitliyorum. Ford şu sistemi isteyenler için yapsa olurdu. Mesela kitleme tuşuna 10-15 saniye basılı tutunca otomatik moda geçse, otomatik modda yine 10-15 saniye basılı tutunca manuel moda geçse olurdu. Tek basılışla camları bile kapanmayan, elektronik konfor donanım fakiri Japon-Kore araçlarında bile var. focus ve cmaxlerde kapı açma programlanabiliyordu. Yani kumandadan açmaya basınca sadece sürücü kapısı açılıyordu. Diğer kapılar kilitli kalıyordu. Bunun amacı çantanızı falan yolcu koltuğuna koyduğunuzda birinin kapıyı açıp çalmasına engel olmak. Birden fazla kişiyseniz açma düğmesine çift basarsanız tüm kapılar açılıyordu..Benim ayarım bu şekilde idi.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Hocam küçük çocuk var içten kilitlemek zorundayız Çocuk kilidini devreye sokun ve öyle bırakın, büyükler bindiğinde de arkaya hürmet eder kapıyı açarsınız dışarıdan. Araç otomatik kilitlese bile içeriden kapı kolu ile çıkmak mümkün oluyor, yani bunun size bir faydası olmaz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap