Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Oldukça saçma yapmışlar bu sistemi.Bazı sürücüler otomatik kitleme istemesi oldukça doğal. Ben bile boş gezen birisi olmama rağmen ışıklarda yavaşladığımda araca birisi atlayacakmış gibi hissediyorum.Arka koltuğa laptop,çanta koyunca yürütecekler hissine kapılıyorum ve kitliyorum.Çocuklu sürücüler,çantasını yan koltuğa koyan bayan sürücüler oluyor.Tamam fabrikasyon olarak otomatik kitleme akfit olmasın ama şu kitleme tuşuna 10 saniye basılı tutunca o özellik aktif olsun. Zaten airbaglar patlayınca kapılar kitli ise otomatik olarak açılıyor.Güvenlik açısından ne gibi bir riski olabilir ki ? Güvenlik için riski olsaydı VOLVO koymazdı Araç ayarlarından ayarlanıyor otomatik kilit 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Özer Öztürk Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Bu arada videodaki aracın buradakilerle sadece dışı ve direksiyonu aynı. Kapı kilit düğmeleri bile farklı. Üstelik 3 tane sürücü koltuk-ayna hafızası var. Ben burada bu aracın satılmadığını biliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Bir kere zaten korna çalacak diyorsa ondan sonuç alamazsınız. Çünkü bizim araçlarda alarm sistemi olmadığından kornanın araç kontrol sistemiyle bağlantısı yok diye düşünüyorum. Korna ötüyormuş Ozanın denemelerinde. Videodaki araç Kuga sanırsam ondandır Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Özer Öztürk Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Şimdi ararken şöyle bir sayfa buldum. Buradada aynı aşamaları anlatıyor ama ilk satıra dikkat edilirse önce alarmı kapatın diyor. http://www.focusfanatics.com/howtos/autolock/ O korna ötmesi tercüme hatası. Orijinal metinde "chime" yani aracı kullanırken gelen uyarı sesinden bahsediyor. Korna (horn) olarak geçer ki benim verdiğim bağlantıda açıkça horn diye yazmış. Yarın burada yazılanları da deneyeceğim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 (düzenlendi) Şimdi ararken şöyle bir sayfa buldum. Buradada aynı aşamaları anlatıyor ama ilk satıra dikkat edilirse önce alarmı kapatın diyor. http://www.focusfanatics.com/howtos/autolock/ öncelikle herhangi bir konuda başarılı olursanız paylaşımınızı bekleriz Çağların dediği gibi, kullanım klavuzundada yazdığı üzere programming modea girdiğinde kısa bir korna çalıyor. sonrasında bir gelişme olmuyor. Alarmla ilgili uyarıyıda gördüm ancak alarm olmadığı için zaten es geçmek durumunda kaldım Videodaki araç kuga değil, yine focusfanaticsin bir konusunda, konsoldaki kilitleme ve açma düğmesinden yapılıyor yazmışlar. Zaten kullanım klavuzunda da tek düğme üzerinden anlatmış. Ya yok böyle bir sistem(ki o zaman programming mode neden açık) yada programming mode sonrasında farklı kombinasyon var. "Subsequent" kısmınımı yanlış anlıyorum acaba? Düğmeye 1snden kısa her basış sistemi açıksa kapatır kapalıysa açar olarak anlıyorum. Gerçi zaten aklıma gelen tüm kombinasyonları denedim. Bu arada focusun lastik basınç uyarısı ayrıca bir sensörle değil ABS sensörü üzerinden çalışıyor benim okuduğum kadarıyla ancak nasıl aktive ederiz bilmiyorum. Rusların ADS Advanced Diagnostics System diye programı varmış (http://ads.ipb.su/index.php?act=idx) google translate çeviremedi bakamadım neler yapılabiliyor ama bu tip şeyleri açıp kapatma imkanı var anladığım kadarıyla. Ayrıca orjinal adaptör ile çalışıyormuş(VCM oluyor sanırım). Ekim 6, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2013 Video'daki araba Escape yani Kuga Abd version kuga işte amannn..Neyse olmuyor sanırım kasmaya değmez.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Bu otomatik kilitlemeye niye bu kadar taktığınızı anlamakta zorluk çekiyorum. Yola çıkarken kemeri taktıktan sonra el direksiyona dönerken bir de düğmeye dokunuversin işte, çok mu zor? İçinizdeki "hacker" ruhuna hakim olun 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Genç Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Cem hocama katılıyorum ancak şunu belirteyim allah rızası için şu çocuk kilidini neden koymamışlar yada koydular ise benim mi haberim yok . kapılardaki anahtarlı kilitlemeden başka seçeneği olan varmı ???? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Kapı kilitlemesinin olmaması benim için sorun teşkil etmiyor ancak; hani diyoruz ya bazen aman elinin altındaki düğme, kilitleyiver kapıları diye. Otomatik kilitten daha riskli bir sistem bu bence. Çünkü otomatik kilit kaza anında falan açılır, yani ona göre programlamışlardır diye tahmin ediyorum. Sonuçta çok zor bir durum değil ama manuel olarak kilitlediğimizde kaza anında açılmasına dair bir program olacağını sanmıyorum. Kastamonu'da zaten sorun değil kapıların kilitlenmesi, kilitlenmemesi, bir keresinde arka sokaklardan birisinde şoför camını sonuna kadar açık unutmuşum, çok şükür hiç bir sorun olmadı. Trafikte kesinlikle bir sorun olmaz ama İstanbul gibi büyük bir şehirde yaşıyor olsam sanıyorum kapıların otomatik kilitlenmesini isterdim. Hem hırsızlığa karşı, hem de kaza anında açılma ihtimalinin daha yüksek olduğunu düşündüğüm için. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 @Ümit Vaysaloğlu, Kaza anında otomatik açılma uzun süredir çoğu markada var diye biliyorum. Hatta varsa sunroof da otomatik açılır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 @Ümit Vaysaloğlu, Kaza anında otomatik açılma uzun süredir çoğu markada var diye biliyorum. Hatta varsa sunroof da otomatik açılır. Elektrik kesilirse nasıl açılacak bir çok ağır kaza böyle oluyor zaten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 (düzenlendi) Elektrik kesilirse nasıl açılacak bir çok ağır kaza böyle oluyor zaten Airbag açıldığı anda kapı kilidide açılır. Saniyenin onda birinde aküye kadar gelen bir hasarda araçtan ceset çıkar zaten aga. Airbag ateşlenmez zaten elektrik kesilirse. Ekim 7, 2013 Çağlar Kasımoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Böyle kurcalamayın merkezi kilidi bozacanız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 satıp golf alın :D VW 15 km de sadece sürücü kapısının kilitlenmesi, tüm kapıların kilitlenmesi veya hiç bir kapının kilitlenmemesi kararını kullanıcıya bırakmış. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2013 Elektrik kesilirse nasıl açılacak bir çok ağır kaza böyle oluyor zaten Ağır kazalarda belirtildiği gibi airbag ile beraber çalışıyordur diye tahmin ediyorum da kaza sonrası otomatik ambulans itfaiye gönderen sistemlerin olduğu bir devirde bir çözüm düşünmüşlerdir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap