Remzi Tanrıverdi Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2017 Bu gün Android sistemini güncelletmek için yetkili servise gittim ve dedim ki "hareket edince kapıların kilitlenmeisni istiyorum nasıl yapabilirim", Yanıt: Ford Ranger harici hiç bir aracımız da bu özellik 2013 senesinden beridir yok ve aktif edilebilir bir durum değil. Kendimce de bu servise bir daha aracı götürmeme kararı aldım. Yapabilenler var çünkü bunu okuduklarımdan biliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2017 2 dakika önce, Remzi Tanrıverdi yazdı: Bu gün Android sistemini güncelletmek için yetkili servise gittim ve dedim ki "hareket edince kapıların kilitlenmeisni istiyorum nasıl yapabilirim", Yanıt: Ford Ranger harici hiç bir aracımız da bu özellik 2013 senesinden beridir yok ve aktif edilebilir bir durum değil. Kendimce de bu servise bir daha aracı götürmeme kararı aldım. Yapabilenler var çünkü bunu okuduklarımdan biliyorum. Yanlış bilgi vermemişler, Ford EU'nun yasal olarak bu özelliği sadece Ranger ile sunuyor (Y.B.'dan kapatılıp açılıyor hatta tercih size kalmış.) Dürüst servise buradan alkış. Ayrıca yapılamaz değil tabii ki, siz de yapabilirsiniz çok istiyorsanız: --> https://www.focusclubtr.com/topic/7014-focus-3-elm327-ile-aktif-hale-getirilebilen-özelliklerhill-holder-eklendi/ Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Haydar Kaya Yanıtlama zamanı: Haziran 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 6, 2017 07.10.2013 - 09:09 tarihinde, Aydın Genç yazdı: Cem hocama katılıyorum ancak şunu belirteyim allah rızası için şu çocuk kilidini neden koymamışlar yada koydular ise benim mi haberim yok . kapılardaki anahtarlı kilitlemeden başka seçeneği olan varmı ???? çocuk kilidi var kapı kilit mekanizmasının arkasında tırnak var onlarla ayarlıyorsunuz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Günçiçeği Yanıtlama zamanı: Haziran 7, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 7, 2017 Bu tür başka yapabileceğimiz değişiklikler var mı acaba ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yunus Emre Öztürk Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Sanırım bu özellik aracın kaza anında kapıların kilidini açacak sensör/donanımı olmadığı için fabrika çıkışlı kapalı oluyor. Eğer böyle bir donanım yoksa servis cihazları da bu özelliği açmaya izin vermiyor. Uyarlanmış yazılımlarla yapanlar var ama kaza anında içeridekiler baygın/kendinden geçmiş durumdaysa dışarıdan müdahale zor olacaktır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BulentGulsahin Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 2 saat önce, Yunus Emre Öztürk yazdı: Sanırım bu özellik aracın kaza anında kapıların kilidini açacak sensör/donanımı olmadığı için fabrika çıkışlı kapalı oluyor. Eğer böyle bir donanım yoksa servis cihazları da bu özelliği açmaya izin vermiyor. Uyarlanmış yazılımlarla yapanlar var ama kaza anında içeridekiler baygın/kendinden geçmiş durumdaysa dışarıdan müdahale zor olacaktır. Bence sacmalik oyle bi durum olsa disardan cami kirip kapi gene acilabilir. O ozellik cogu aracta var otomatik kilitlenmesi daha iyi olurdu bence manuel kilitlemek unutulabiliyor isiklarda beklerken disardan kapkapcisi vs kapiyi acabiliyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Bence sacmalik oyle bi durum olsa disardan cami kirip kapi gene acilabilir. O ozellik cogu aracta var otomatik kilitlenmesi daha iyi olurdu bence manuel kilitlemek unutulabiliyor isiklarda beklerken disardan kapkapcisi vs kapiyi acabiliyor O zaman sadece şöför kapısı açılacak şekilde programlayın kumandayı. Araba kilitli konumdayken arabanın dışında kumandadan açma ve kapama tuşuna basılı tutun. Dörtlüler yanıp sönünce program aktif olur. Kumandadan açma tuşuna tek basınca sadece şöför kapısı açılır. Çift basınca tüm kapılar. Belki işinize yarar. --0 dakika sonra eklendi-- İptali ise yukarıdaki işlemlerin tekrarı ile olur Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yunus Emre Öztürk Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 2 saat önce, BulentGulsahin yazdı: Bence sacmalik oyle bi durum olsa disardan cami kirip kapi gene acilabilir. O ozellik cogu aracta var otomatik kilitlenmesi daha iyi olurdu bence manuel kilitlemek unutulabiliyor isiklarda beklerken disardan kapkapcisi vs kapiyi acabiliyor saçmalık değil araç üreticilerinin güvenlik önlemi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 bence araçtakiler bilincini kaybedecek seviyede bir kazada camlar kesin kırılır, kapılar da muhtemelen açılmayacak seviyede yamulmuş olur. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Kamil Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 9 saat önce, Yunus Emre Öztürk yazdı: saçmalık değil araç üreticilerinin güvenlik önlemi. Kesinlikle saçmalık. Araca biniyorum, yola çıkıyorum, kapıları içeriden üreticinin koyduğu düğmeye basıp kilitliyorum, kaza yapıyorum ve bilincimi kaybediyorum, ve sanırım kapılar kilitli olduğu için ölüyorum. Güvenlik amaçlı otomatik kilitlenmiyorsa, aynı güvenlik amacıyla da içerideki kilit düğmesi kaldırılmalı yada hareket halinde devre dışı kalmalı. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yunus Emre Öztürk Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 17 saat önce, Ozan Kar yazdı: bence araçtakiler bilincini kaybedecek seviyede bir kazada camlar kesin kırılır, kapılar da muhtemelen açılmayacak seviyede yamulmuş olur. çok sert bir kazaya gerek yok, bilinç kaybetmesi dışında şoka da girebilir insan. Aracı sadece genç , sağlam kişiler sürmüyor. Örnek kaza videosu. 7 saat önce, Cem Kamil yazdı: Kesinlikle saçmalık. Araca biniyorum, yola çıkıyorum, kapıları içeriden üreticinin koyduğu düğmeye basıp kilitliyorum, kaza yapıyorum ve bilincimi kaybediyorum, ve sanırım kapılar kilitli olduğu için ölüyorum. Güvenlik amaçlı otomatik kilitlenmiyorsa, aynı güvenlik amacıyla da içerideki kilit düğmesi kaldırılmalı yada hareket halinde devre dışı kalmalı. Ben araç üreticilerinin düşüncesini söylüyorum, sen manuel yaptığın işten bahsediyorsun. Asıl saçmalık bunları aynı zannetmek. Kendi yaptığın işten kendin sorumlu olursun ama araç kilitleseydi araç üreticisi sorumlu olurdu. Acaba hiç düşündün mü bazı model araçlarda servis cihazı kilitlemeye izin verirken bazılarında vermiyor? Hatta aracın kullanma kılavuzunda nasıl oto. kilitleneceği yazarken Türkiyeye gelen bir çok araçta kilitleme işlemi yapılamıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Otomobil üreticilerinin tercihlerini kabullenmek gerek. Sürüş esnasında kapıları kilitlemenin avantaj ve dezavantajları var, kaza anında kilitli kalınacak onlarca senaryo yazabilirim mesela, ya da kapıyı açıp çantanızı çalan hırsızdan konuşabiliriz, ilki şüphesiz daha fazla hayati tehlike taşıyor. Üretici düşünmüş ve demiş ki "arkadaş sana ortaya düğme koydum, eğer senin için gerekliyse kapını kilitle, ama ben sorumluluk almıyorum". Bir düğmeye basmak bu kadar zor mu ki kırk takla atıp otomatik kilitletmeye çalışıyoruz. Neyse ben iyisi bu konuyu daha fazla bulandırmayayım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BulentGulsahin Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 10 saat önce, Cem Kamil yazdı: Kesinlikle saçmalık. Araca biniyorum, yola çıkıyorum, kapıları içeriden üreticinin koyduğu düğmeye basıp kilitliyorum, kaza yapıyorum ve bilincimi kaybediyorum, ve sanırım kapılar kilitli olduğu için ölüyorum. Güvenlik amaçlı otomatik kilitlenmiyorsa, aynı güvenlik amacıyla da içerideki kilit düğmesi kaldırılmalı yada hareket halinde devre dışı kalmalı. Peki vw gibi menuden kapatilip acilabilseydi daha mantikli olmazmiydi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Yapılan araçlarda zaten öyle, Ford Ranger'da da var. Amerika Focus'ta da var (yanlış hatırlamıyorsam). Belirli bir nedeni olmasa bu tercih edilmezdi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağdaş Korkmaz Yanıtlama zamanı: Eylül 17, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 17, 2017 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar, biraz önce arabamda deneyip onayladığım yol ile sizlerde otomatik kitlemesi açık olmayan araçlarınıza otomatik klit sistemini devreye sokabilrisiniz. 1- İlk olarak kontağı 2. konuma alıyoruz. Her şeye elektrik gidiyor ama aracı çalıştırmıyoruz. Star Stop butonlu araçta 1 kez butona bassın. 2- Daha sonra kapılar kapalı şekilde. Araç kitleme düğmesine 3 kere basıyoruz. En son da ışık yanılı kalmalı. 3- Ardından kontağı kapatıyoruz. Tekrak 3 kere basıyoruz. Işık sönük kalmalı en sonda. 4- Kontağı açıyoruz. Araç çok hafif korna çalıyor. Programlama modu açılıyor. 5- Ardından kilit düğmesine bir kez basıyoruz. Işık yanıyor olmalı. 6- Işık yanıkken bir kez daha basıyoruz ama 5 sn bekliyoruz. 7- Kontağı kapatırken de bir kez korna çalıyor. Bu kadar. Eylül 17, 2017 Çağdaş Korkmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap