O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Bir arkadas dizel 150 bin km.de yolcudur demis! Cok sacma bir cumle olmakla beraber gercekle alakasi yok. Duzenli bakim yapip turbo dizel arac kullanmayi biliyorsaniz korkmayin. Abim 2005 1.3 multijet albea ile 380 bin yapti. Sadece bir defa turbo yeniledi hepsi bu. Bence de 2.el tdci alin 1.0 yerine daha mantikli onu diyen kimse artık 15 km boyunca dizel kullanmış mı acaba ben bundan sonra dizelden başka arabaya binmem bu arabayı kendi paramla almadım ama ilerde bir gün kendi kazandığım parayla araba alacak olursam kesinlikle dizel alırım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 onu diyen kimse artık 15 km boyunca dizel kullanmış mı acaba ben bundan sonra dizelden başka arabaya binmem bu arabayı kendi paramla almadım ama ilerde bir gün kendi kazandığım parayla araba alacak olursam kesinlikle dizel alırım Benzin dizel arasinda ekonomik fark 0 olursa dizel arabaya hayatta binmem. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Bir arkadas dizel 150 bin km.de yolcudur demis! Cok sacma bir cumle olmakla beraber gercekle alakasi yok. Duzenli bakim yapip turbo dizel arac kullanmayi biliyorsaniz korkmayin. Abim 2005 1.3 multijet albea ile 380 bin yapti. Sadece bir defa turbo yeniledi hepsi bu. Bence de 2.el tdci alin 1.0 yerine daha mantikli kesinlikle. cmax sattığımızda 149 bin kmdeydi kronik alternatör sorunu dışında motorla ilgili arıza hatırlamıyorum. bide garantiden bi boru değişmişti, çatlayıp yağ sızıntısı yapıyordu kronik. onun dışında baskı balatası bile orjinaldi expertiz yapan yaşına göre çok iyi motorda bir problem yok demiş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Olayı yine dizel benzinliye getirmeyelim yahu..Sayın ilk cevabı yazan arkadaş için diyorum alınmayınız ama sizlerde cevap vererek konu dışı yapmayın boşuna böyle cümlelerin yazıcılarını hiçbirşekilde yazarak değiştiremezsiniz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Önder bey benim de albea var ve durumu biliyorum. Zaten albealae çok fakrlı bir araba ya onların sıfırlarını satmayı kesmeselerdi linea satılmayacaktı Dizele gücümüz yok arkadaşlar. 2. El dizel almak istemiyorum çünkü daha önce anlattım. Aldığım arabaya 2 defa motor yapılmış ve hurdadan motor bulup mak. Müh. Proje tekrar ruhsat falan ancak arabaayı adam ettik. O yüzden sıfır alıcam ama dizel focusun fiyatu uçuk. İki seçenek var. 1.0 eb veya 1,6 lpg Ama lpg'de de çok içim rahat değil Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soner Yaz Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Mustafa bey aracları en iyi siz bilirsiniz mesleğinizden ve meslek çevrenizden dolayı, yılda 25000 yapan biri olarak 1,5 sene 1,6 lpgli focus kullandım, zamanında filtrelerini değiştirdim. hiç bir sorunla karşılaşmadım.Bu birazda şanş işi ama 1,6 lpg tavsiye ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 (düzenlendi) Soner bey haklısınız ama Ford hiç kullanılmadı Çok yabancıyız forda. Birde yeni nesil lpg kitleri çok iyi diyorlar. Ben eğer araç benzinliyse benzinli kullanma taraftarıyım. Dizelse dizel benzinliyse benzinli. Almanlar yoksa çoktan lpg li orjinal fabrika çıkışı araç üretirlerdi. Şimdi lpg hakkında şöyledir böyledir kuru yakıttır diyip bir sünya daha polemik yaratmak istemiyorum ama ben alacağım bu sıfır aracı aldıktan sonra arkama bakmadan uzuuun bir süre kullanmak istiyorum zaten o yüzdende sıfır almak istiyorum. Focus alma mecburiyetim olmasa farklı bir marka farklı bir yakıt kullanan bir araç alırdım ) 1.0 eb deki çalışma esnasındaki kafamdaki bir soru işareti var. 4 silindirli araçlarda 2 silindir yukarıda iki silindir aşağıdayken ikişer takımlar halinde senkronize peryodunu tamamlıyor. 3 silindirde eb de yani uzun mesafeli kullanımda 2 silindire 1 silindir karşılıklı çalışırken birilerinden birileri daha fazla çalşıp ya da daha çabuk eskimez mi ? Şimdiden bana bağırdığınızı dduysr gibiyim oha falan fordun mühendisleri onu o kadar hesap ermiştir diye ama hiç sizin de aklınıza takılmadı mı ? Yani 2 ye 2; 4 silindir çalışırken. 3 e 1 sanki dengeli bir aşınma yada ne bileyim sanki eksik bi şeyler çıkmaz mı ? Aman tanrım bu soruyu soruyorum ama tamamıyle sesli düşünüyorum. Arkadaşlar tam anlatamadım çok cümle düşüklüüü peryod tamamlama falan gibi şeyler söyledim. Tam anlatamadım derdimi aama Ekim 17, 2013 Mustafa Çakıroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Valla şuan öyle problemler olursa ford 2-3 yıl sonra tamamen batar..Şuan sattığı arabaların çoğu 1.0 ecoboost.. Belki böyle sürüp rekor kırarsınız 2013 yılının motoru 2012 yılının motoru Önemli sorunuz tüketim olsun derim dayanıklılık değil bence.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Ve bundan sonraki senelerde motorlarının bir çoğunu eb koyacak araçlara 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Ve bundan sonraki senelerde motorlarının bir çoğunu eb koyacak araçlara Hocam çok yakında 1.6 manuel focus satılmayacak. Mondeo'da zaten olmayacak.Fiesta manuel zaten var yakında otomatiği'de olacak.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Lpg iyide taktırması para, ayarı para, işletmesi para herşeyi para ışık yanar can sıkar vs derdi bitmez lpg nin kapalı otoparklar istemiyor lpg yi dışlıyorlar resmen. Ama mesleğiniz gereği lpg az daha karlı olacak gibi. Şu an hesap yapamıyorum ikisininde ne yaktığını ne yakacağını bilmiyorum 1.0 eb 7 yakar heralde şehir içinde. benzinli ise en az 11 litre lpg yakar. Bunun yanında soğuk havalarda benzin israfınızda olacak belli bir moto sıcaklığını gelene kadar. Bu şekilde düşünecek olursa 1.0 eb'nın az daha tüketimi fazla olacak ama vergi den edeceğniz kar var işin içinde. Lpg yide bedava takmıyorlar. Performansa gelecek olursak ecoboost daha isteklidir alt devirleri daha canlıdır diye düşünüyorum. Valla karar sizin artık 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soner Yaz Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Almanlar yoksa çoktan lpg li orjinal fabrika çıkışı araç üretirlerdi. Onlarda benzin fiyatı 5 tl mi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 (düzenlendi) Neden yanlış seçim, nereden belli, Focus yanlış ise aynı platformu baz alan Cmax neden öneriliyor? Yanlışı bu kadar kesin tanımlayabiliyorsan doğruyu da biliyorsun demektir, o hangisi? 1.0 eb ortlama tüketim 7 lt den 4.86 benzin litre fiyatıyla 50 bin km de 17 bin lira yakıt masrafı, 1.6 tdci cmax 6 lt yakıt tüketimi ile yıllık 13 bin lira yakıt masrafı Arkadaş 3-4 yıl kullanıcam diyor.Senelik 50 bin km den en az 200 bin km yol yapacak demektir. 1.0 lt eb ile 200 bin km giden var mı acaba?Test ediliyor demeyin sakın öyle olsaydı piyasada sorunsuz araç olmazdı çünkü hepsi bir milyon km test ettik diyip boy boy reklam veriyolar ama iş gerçekte öyle olmuyor.200 bin km giden 1.6 tdci oldukça fazla var bunun yanında. cmax 5 kişilik 627 lt bagaj hacmine sahip.Taksi için oldukça ayırtedici bir kriter olsa gerek.. cmax panaromik cam tavanı ile birlikte yolcular için focusa göre oldukça rahat bir seyahat imkanı sunacaktır..Cmaxın artıları ortada..Aynı platformu kullanan araçları hiç bİr ihtiyaç gözetmeden alalım yani öyle mi?İsteyen 1.0 ltre eb al da diyebilir bunlar benim fikrim o da önerenin fikri olur bu kadar basit Ekim 17, 2013 hüseyin ipek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Arkadaş 3-4 yıl kullanıcam diyor.Senelik 50 bin km den en az 200 bin km yol yapacak demektir. 1.0 lt eb ile 200 bin km giden var mı acaba?Test ediliyor demeyin sakın öyle olsaydı piyasada sorunsuz araç olmazdı çünkü hepsi bir milyon km test ettik diyip boy boy reklam veriyolar ama iş gerçekte öyle olmuyor.200 bin km giden 1.6 tdci oldukça fazla var bunun yanında. Ama gitmeyen 1.6 tdci de çok 1.0 için belki bildiğiniz 1 tane bile yok böyle de düşünürsek yukardaki kanı çürür Ford motor olarak kullanıcıyı üzen firma olmadı genel olarak taaaki 1.6 psa'ya kadar ehueheuhe Herneyse yukardaki kullanıcı yazmış c-max olmaz diye tartışmak bile anlamsız şuan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Ama gitmeyen 1.6 tdci de çok 1.0 için belki bildiğiniz 1 tane bile yok böyle de düşünürsek yukardaki kanı çürür Ford motor olarak kullanıcıyı üzen firma olmadı genel olarak taaaki 1.6 psa'ya kadar ehueheuhe Herneyse yukardaki kullanıcı yazmış c-max olmaz diye tartışmak bile anlamsız şuan O arkadaşın kendi bileceği birşey.Ben belirtilen şartlarda araç alacak olsam 1.0 ltr eb yerine 1.6 dizel cmax alırdım hepsi bu.Araçlar kötü değil ki zaten sadece ihtiyaçlar farklı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap