Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Şanzıman Sorunu !


Süleyman Özen

Soru

    Merhaba arkadaşlar.Bugün aracımla seyir halindeyken şanzıman kilitlendi.Debriyaja basmama rağmen araç vitese geçmedi ve öylece kala kaldım.Çekiciyle aracı servise çektirdim.

   Servisden Bilindik bahaneler: Kullanımdan kaynaklanan baskı balata problemiymiş.

Forumda bire bir aynı sorun başına gelen bir kaç arkadaş hatırlıyorum ve baskı balata setini garantiden değiştire bilmişlerdi.Aracım daha 30.000 de.Önceki aracım yiine focus 1.6 dizeldi ve baskı balata 160.000 de değişmişti.Aracıma gözüm gibi bakıyorum,yormuyorum,üzmüyorum.Servis hemen balata setinin fiyatını önüme dayadı.Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim.Bana Otosan a şikayetimi belirte bileceğimi söyledi servis.Birde baskı balata öyle ya da böyle değişti ve bu balata yine 60.000 bitecekmi yani?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Kullanıcı ne hata yaparsa yapsın 30.000'de baskı balatayı bitirmesi ve bu yüzden debriyajın kilitlenmesi söz konusu olmaz, olursa da milli piyangoda büyük ikramiyenin tesadüf etmesi ile eşdeğerdir.

Otosan'a müşteri ilişkileri hattından ulaşıp şikayette bulunun, gerekirse servis müdürü ile görüşün ve onların şikayeti iletmelerini isteyin, 

Sorun devam ederse tüketici mahkemesine başvurun, ama bu süreçte bilirkişi tayini vb gerekebilir, aracı yaptırmadan bekletmekte yarar var.

Ford müşteri memnuniyeti ilkeleri çerçevesinde bunu garantiden onaracaktır diye düşünüyorum.

Tabii bu arada her türlü sosyal medyada şikayetinizi dillendireceğinizi uygun bir dille bildirmeyi de ihmal etmeyin. 

Kim 30.000 km'de baskı balatadan yolda bırakacak araba satın almak ister ki? ;)

Geçmiş olsun ve kolay gelsin...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Teşekkür ederim Cem Hocam.Bakalım yarın Otosan'la görüşmeler başlar artık.Beni sinir eden servislerin takındığı tavırlar.Senelerdir aynı yerden araç alıyoruz servisini kullanıyoruz adamlar diyemiyo ki böyle bişey imkansız.Daha önceki Ford araçlarımda niye olmadı o zaman.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

geçmiş olsun size masraf cıkarmaya devam ederlerse şikayetvar adlı sitede belirtin sorununuzu herkes artık bilinçlendi  çözüme ulaşırsınız bence

Teşekkür ederim.Her yol mübah :)

benimde bi kere ktilenmişti ancak aracı biraz durdurunca geçmişti neyseki.. geçmiş olsun sorun masrafsız hallolur umarım

Teşekkür ederim.Peki sizin şanzıman tamir gördümü yoksa hala yola devam mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Az önce aynı km'de aynı sorunu yaşayan başka bir Focus sahibin macerasını okudum başka bir forumda.

Baskı kırılmış, garantiden baskıyı değiştirmeyi kabul etmişler ama yeni balata da takılmasını önermişler ancak bunun için ücret talep edilmiş. 

Kullanıcı eski balata ile monte edilmesini talep etmiş ve Otosan nezdinde şikayetçi olmakla beraber henüz bir cevap alamamış. 

Yol göstermesi açısından...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Teşekkür ederim.Peki sizin şanzıman tamir gördümü yoksa hala yola devam mı?

bekledikten sonra araç eski haline dönünce üstünde durmadım bidaha, tamir görmedi yani :) acaba servise bi gözüksem mi merak ettim ama

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Kullanıcı ne hata yaparsa yapsın 30.000'de baskı balatayı bitirmesi ve bu yüzden debriyajın kilitlenmesi söz konusu olmaz, olursa da milli piyangoda büyük ikramiyenin tesadüf etmesi ile eşdeğerdir.

Otosan'a müşteri ilişkileri hattından ulaşıp şikayette bulunun, gerekirse servis müdürü ile görüşün ve onların şikayeti iletmelerini isteyin, 

Sorun devam ederse tüketici mahkemesine başvurun, ama bu süreçte bilirkişi tayini vb gerekebilir, aracı yaptırmadan bekletmekte yarar var.

Ford müşteri memnuniyeti ilkeleri çerçevesinde bunu garantiden onaracaktır diye düşünüyorum.

Tabii bu arada her türlü sosyal medyada şikayetinizi dillendireceğinizi uygun bir dille bildirmeyi de ihmal etmeyin. 

Kim 30.000 km'de baskı balatadan yolda bırakacak araba satın almak ister ki? ;)

Geçmiş olsun ve kolay gelsin...

abi az evvel konu açtım viteslerle ilgili.Eğer banada 590 km de olan aracımın baskı balatasını kullanıcı hatası derlerse tüketici mahkemesine gideceğim.Sizlerinde aynı sorunları olduğunu gördüm.Hepsi için gerekirse birleşir tek dava açarız.Saygılarımla..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

abi az evvel konu açtım viteslerle ilgili.Eğer banada 590 km de olan aracımın baskı balatasını kullanıcı hatası derlerse tüketici mahkemesine gideceğim.Sizlerinde aynı sorunları olduğunu gördüm.Hepsi için gerekirse birleşir tek dava açarız.Saygılarımla..

Doğan Bey kusura bakmayın mesajınızı geç fark ettim.Sizin açınızdan olumlu bir gelişme olmuştur inşallah.Bende hala bir gelişme yok.Aracım serviste yatıyor bir haftadan fazla.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evet sonunda mutlu son!

Otosan ile görüşmelerim sonucu aracımda yapılan incelemelerden yola çıkarak garanti kapsamında onarım yapılamayacağı defalarca söylendi.Bende buna karşılık yapılan incelemelerin ne olduğunu sordum.

Çünkü aracımda herhangi bir söküm yapılmadı. 

Sadece servisdeki usta araca oturup vites değiştirmeye çalıştı ve başaramadı.Buna itiraz etmem sonucunda Otosan daki görevli arkadaş herhangi bir söküm sonucunda çıkacak sökme-takma masrafını benim ödememi (500 tl) ama iyi niyet göstergesi olarak bu ücretin yarısını Otosan'ın karşılayacagğını belirtti.Ben anlamıyorum.Tahmini olarak nasıl tespit yapabiliyorlar.

26 kasım günü söküm işlemi yapıldı veeeee ta taaaa:Baskı kırılmış !

Ve baskının garantiden değişeceğini, herhangi bir ücret ödemeyeceğimi,balatamın daha kullanılabilir olduğunu söylediler.Bende yine itiraz ettim ve balatanında değişmesi için talepte bulundum.Bu talebim de olumlu karşılandı ve baskı-balata set olarak değişmesi gerektiği gibi değişim yapıldı.Ayrıca aks keçesi de değişti.

Bu forumu takip etmemin yararını bir kez daha gördüm.Herkese teşekkürler.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.