Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Superchips İle 1.6 115 Tdci'ı Artık Güçlendirebilirsiniz


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bugün özellikle devir/ km sayacını dikkatle izledim, altta ki resimde görüldüğü üzere eskiden 2.500 devirlerde 120 km. hıza ulaşırken şuanda (yazılımdan sonra) 2.400 devirde 130 km. hıza ulaşıyor. Bu şekilde 2.100 - 2.200 devir arası 120 km hız ile gidebiliyorum dolayısı ile yol bilgisayarım yalan söylemiyorsa düz yolda 4.0 - 4.2 lt. arası yakıt tüketiyorum önceden bu değer 4.5 - 4.7 arasındaydı. Her zaman gidip geldiğim 220 km.lik güzergahta gidip geldim, her zaman çeyrek depo yakan aracım bu kez çeyrek depodan az yaktı, üstelik dönüşte performanslı kullandım. 

7o6aGL.jpg

 

Biraz performaslı kullanım çok daha dikkat çekici sonuca ulaştım öncelikle 423 Nm. tork çok ama çok keyif vericiydi. 180 km. hızda 10 lt. civarı yakarken şuan anda 7.5 lt. tüketim var, bunun yanında düşük hızlarda olduğu gibi 160 - 200 arasında bile gaza basınca araç çok istekli hızlanıyor, bu arada siyah duman hiç görmedim. 


Not : Aracım 2.0 TDCi Mondeo 140 Hp. 320 Nm. Superchips 170 Hp 423 Nm.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün özellikle devir/ km sayacını dikkatle izledim, altta ki resimde görüldüğü üzere eskiden 2.500 devirlerde 120 km. hıza ulaşırken şuanda (yazılımdan sonra) 2.400 devirde 130 km. hıza ulaşıyor. Bu şekilde 2.100 - 2.200 devir arası 120 km hız ile gidebiliyorum dolayısı ile yol bilgisayarım yalan söylemiyorsa düz yolda 4.0 - 4.2 lt. arası yakıt tüketiyorum önceden bu değer 4.5 - 4.7 arasındaydı. Her zaman gidip geldiğim 220 km.lik güzergahta gidip geldim, her zaman çeyrek depo yakan aracım bu kez çeyrek depodan az yaktı, üstelik dönüşte performanslı kullandım. 

7o6aGL.jpg

 

Biraz performaslı kullanım çok daha dikkat çekici sonuca ulaştım öncelikle 423 Nm. tork çok ama çok keyif vericiydi. 180 km. hızda 10 lt. civarı yakarken şuan anda 7.5 lt. tüketim var, bunun yanında düşük hızlarda olduğu gibi 160 - 200 arasında bile gaza basınca araç çok istekli hızlanıyor, bu arada siyah duman hiç görmedim. 

Not : Aracım 2.0 TDCi Mondeo 140 Hp. 320 Nm. Superchips 170 Hp 423 Nm.

 

 

Hocam yazilimdan sonra hic stok 3.20d ile denediniz mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün özellikle devir/ km sayacını dikkatle izledim, altta ki resimde görüldüğü üzere eskiden 2.500 devirlerde 120 km. hıza ulaşırken şuanda (yazılımdan sonra) 2.400 devirde 130 km. hıza ulaşıyor. Bu şekilde 2.100 - 2.200 devir arası 120 km hız ile gidebiliyorum dolayısı ile yol bilgisayarım yalan söylemiyorsa düz yolda 4.0 - 4.2 lt. arası yakıt tüketiyorum önceden bu değer 4.5 - 4.7 arasındaydı. Her zaman gidip geldiğim 220 km.lik güzergahta gidip geldim, her zaman çeyrek depo yakan aracım bu kez çeyrek depodan az yaktı, üstelik dönüşte performanslı kullandım. 

 

 

Biraz performaslı kullanım çok daha dikkat çekici sonuca ulaştım öncelikle 423 Nm. tork çok ama çok keyif vericiydi. 180 km. hızda 10 lt. civarı yakarken şuan anda 7.5 lt. tüketim var, bunun yanında düşük hızlarda olduğu gibi 160 - 200 arasında bile gaza basınca araç çok istekli hızlanıyor, bu arada siyah duman hiç görmedim. 

Not : Aracım 2.0 TDCi Mondeo 140 Hp. 320 Nm. Superchips 170 Hp 423 Nm.

Abi selam, devir-hız ilişkisi hep sabittir, orda bir yanlışın var. Şanzıman değişmedi neticede.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aynı yolda aynı yerde özellikle dikkat ettim, devri sabit tuttum 10 km. gibi  fark var aynı devirde ?

Yok abi bi iş var o işte, devir aynıyken şanzıman aynı döner o da tekerlekleri aynı çevirir. Mekanik aksamda bir oran değişimi yok. Aynı olması şart :) Belki işin içinde lastik farkı (basınç, ebat) ve ciddi eğim farkı vardır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yok abi bi iş var o işte, devir aynıyken şanzıman aynı döner o da tekerlekleri aynı çevirir. Mekanik aksamda bir oran değişimi yok. Aynı olması şart Belki işin içinde lastik farkı (basınç, ebat) ve ciddi eğim farkı vardır.

Buna neyin etken olduğu konusunda bir fikrim yok ama tüketim aynı şartlarda kesinlikle daha az.


Edit : Bu hafta jantlarım elden geçti hepsinde yamukluk vardı, havaları yeniden basıldı, balans yapıldı, şuanda balansları mükemmel Aklıma gelen tek seçenek bu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yok abi bi iş var o işte, devir aynıyken şanzıman aynı döner o da tekerlekleri aynı çevirir. Mekanik aksamda bir oran değişimi yok. Aynı olması şart :) Belki işin içinde lastik farkı (basınç, ebat) ve ciddi eğim farkı vardır.

eğimde etkilemez. basınçta %1-2 anca.

 

Tabi daha erken 1 2 haftaya onuda yazarım.

Buarada after videolarini şimdi çektim atiyorum sana

Yakıtı depo ölçümüyle karşılaştırmak lazım, sapma olmuş olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.