Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 18" Replica olmayan jant nerden bulacak ki ? Buldun diyelim takımına çok rahat 2.000 lira vericek misin ? Şimdi Orjinal 18" ile replica arasındaki kilo farkını bilmiyoruz değil mi ? Serdar abi tartmıştı ama 16lara kıyaslamıştı. Belki 1 kg oynayacak ? Hafiflik önceliğinse O.Z bakıcaksın oda değmez yani yarışlara katılmıyosun @Saruhan Özkan, Buarada lastiklere baktım çok rahat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 diyorum http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-2.htm 235lik ile 225lik arasında 100 lira oynuyor birde 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 18" Replica olmayan jant nerden bulacak ki ? Buldun diyelim takımına çok rahat 2.000 lira vericek misin ? Şimdi Orjinal 18" ile replica arasındaki kilo farkını bilmiyoruz değil mi ? Serdar abi tartmıştı ama 16lara kıyaslamıştı. Belki 1 kg oynayacak ? Hafiflik önceliğinse O.Z bakıcaksın oda değmez yani yarışlara katılmıyosun Niye çakma jant alsın peki 1000 lira içinmi diye sorarlar ama.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Saruhan Özkan Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 (düzenlendi) 18" Replica olmayan jant nerden bulacak ki ? Buldun diyelim takımına çok rahat 2.000 lira vericek misin ? Şimdi Orjinal 18" ile replica arasındaki kilo farkını bilmiyoruz değil mi ? Serdar abi tartmıştı ama 16lara kıyaslamıştı. Belki 1 kg oynayacak ? Hafiflik önceliğinse O.Z bakıcaksın oda değmez yani yarışlara katılmıyosun Replica jantlarla ilgili yorumları okuyorum millet canınızı tehlikeye atmayın falan yazıyor. Bu da beni düşündürdü baya. O.Z konusunda haklısın o kadar çıkmam. yani şöyle yapmaya çalışırım en azından şu anki jantlardan daha ağır olmasını engellemeye çalışırım. Buarada lastiklere baktım çok rahat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 diyorum Tamam o zaman bunun fiyatlarına bakmaya başlıyim. Kasım 28, 2013 Saruhan Özkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2013 şu anki jantlardan daha ağır olmasını engellemeye çalışırım. Maalesef bunu yapamazsın jant büyüyeceğinden her türlü artacak ağırlık. Lansman jantları 1800 liraydı bir ara himpeksde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 Ne idüğü belirsiz replika jant yerine markalı ama belki premium olmayan ürünler tercih edilebilir. Ağırlık bence de önemli ve yeni jant + lastik ağırlığı eski jant + lastik ağırlığını %10'dan fazla geçmemeli. 235/40-18 önerilse de 225/40-18'e göreceli ucuz ve hafif olması ve ebad olarak pek aykırı düşmemesi nedeniyle yeşil ışık yakarım. Lastik konusunda sıralamam aşağıda, spor auto dergisinin test sıralamasına büyük ölçüde katılıyorum. Notlarımı ekledim: 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 (düzenlendi) Replica jantlarla ilgili yorumları okuyorum millet canınızı tehlikeye atmayın falan yazıyor. replica jant ; yolda giderken kendi kendine kırılıyor filan mı zannediyor sunuz , ben yıllarca kullandım , kazada yaptım ; olan şey şu = yoldan çıktın kaldırıma çarptın jant yamulma eğilimi yerine çatlıyor . premium jantlar belli bir kuvvete kadar vurduğunuz zaman yamuluyor ( onuda ısıtıp düzeltiyorlar ki ; hiç doğru bir çözüm değil ) , replica ise yamulduğu yerlerden çatlıyor ve direk çöp oluyor ... replica'nın araca vereceği en büyük zarar ; yürüyen aksamı zorlması olarak söyleyebiliriz ... Ama gidip 3500 tl verip 19 antera takınca da yürüyen aksamı zorlayamacak diyen adamın alnını karışlarım Yani sen gidip ; bilmem 2500 tl verip O.Z. jant taktığın zaman araban tüy gibi havada gidiyormuş hissi yaratmaz ; sonuçta araç jantın üzerinde gitmiyor ; tabikide aks bilyelerinden frenlerine ; baskı balatasına kadar zorlayacak ... çünkü 225 - 235 tabanlı lastik takmış olacaksın ... İşin özü ; tdci ve powershift araca 18 inch jant takma düşüncesinde olduğunda ; ister 5000 tl'lik , ister 1000 küsür tl'lik jant al ; ikisininde aracını zorlayacağını söylemek mümkün ; birisi %10 -20 arası daha çok olur okadar ... 235lik ile 225lik arasında 100 lira oynuyor birde [/quote 100 lira oynuyor ama ; yanak dar kalıyor ; sonra ilk çukurda balooooon Kasım 29, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 replica jant ; yolda giderken kendi kendine kırılıyor filan mı zannediyor sunuz , ben yıllarca kullandım , kazada yaptım ; olan şey şu = yoldan çıktın kaldırıma çarptın jant yamulma eğilimi yerine çatlıyor . premium jantlar belli bir kuvvete kadar vurduğunuz zaman yamuluyor ( onuda ısıtıp düzeltiyorlar ki ; hiç doğru bir çözüm değil ) , replica ise yamulduğu yerlerden çatlıyor ve direk çöp oluyor ... replica'nın araca vereceği en büyük zarar ; yürüyen aksamı zorlması olarak söyleyebiliriz ... Ama gidip 3500 tl verip 19 antera takınca da yürüyen aksamı zorlayamacak diyen adamın alnını karışlarım Yani sen gidip ; bilmem 2500 tl verip O.Z. jant taktığın zaman araban tüy gibi havada gidiyormuş hissi yaratmaz ; sonuçta araç jantın üzerinde gitmiyor ; tabikide aks bilyelerinden frenlerine ; baskı balatasına kadar zorlayacak ... çünkü 225 - 235 tabanlı lastik takmış olacaksın ... İşin özü ; tdci ve powershift araca 18 inch jant takma düşüncesinde olduğunda ; ister 5000 tl'lik , ister 1000 küsür tl'lik jant al ; ikisininde aracını zorlayacağını söylemek mümkün ; birisi %10 -20 arası daha çok olur okadar ... 225lik olanin yanaği daha kalin 235e gore. Yanlis mi hatirliyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2013 (düzenlendi) 225lik olanin yanaği daha kalin 235e gore. Yanlis mi hatirliyorum tabiki de hayır , 235 * 0,40 = 94 mm yanak 225 * 0,40 = 90 mm yanak 4mm bir fark var aracın orjinal lastik boyutu olan 215 * 0,55 = 118,25 mm yanaktan 90'a , 94'e düşmek demek oluyor sonuç ... Kasım 29, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Herkese merhaba. Konu cok basarili ilerlemis. Bayagi bilgi edindim. 2016 sedan dizel focus um var. Onu asagida arkasi yukarda tempra gibi duruyor. Birde arka teker ve camurluk arasindaki o devasa bosluk yuzunden aracin arka kismina dahi bakmak istemiyorum[emoji16] 215.55.16 jant lastik var. Jantimi begeniyorum. Conti lastikler de 3 kazadan kurtardi beni. Muthis frenliyor gercekten. Ozetle jant lastik degismeden yay degiserek araci spor gorunume kavusturabilirmiyiz. Camurluktaki bosluklari alabilirmiyiz. Yakit ve konfor kaybim ne olur. Sabirsizlikla bekliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Yay yakıtı etkilemez. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Camirluklar lastige yaklasirmi. Guzel olurmu acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Güzel olur ama bedeli var. Bir kere ön de arka gibi inecek ve önden arkaya yükselen çizgi pek değişmeyecek. İkincisi yere yaklaşınca önde kaldırım kenar taşlarına çarpma başlayacak. Üçüncüsü bir miktar sertlik artısı olacak, bunu ne kadar konfor bozulması olarak algılayacağınız bulunduğunuz bölgedeki yollara ve duyarlılığınıza bağlı. Yani salt estetik için yapılır mı bilemedim... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Ilginiz icin tesekkurler. O zaman bu hevesi sonraki yaza erteliyorum.. bakalim forumda baska ilham kaynaklari cikar belki[emoji16] biz cam citasindan devam edelim iyisi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 6 dakika önce, Resul özdemir yazdı: Ilginiz icin tesekkurler. O zaman bu hevesi sonraki yaza erteliyorum.. bakalim forumda baska ilham kaynaklari cikar belki biz cam citasindan devam edelim iyisi Tampon ekleri ve marşbiyel boyatarak yere yakın araba görüntüsü de alabilirsin. Bak orj yaylar var arabamda ama basık hissi uyandırıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2016 Abi senin arabayi gizli gizli takip ediyorum. Bende boyattim tampon ve maspiyerleri. Ama olmadi[emoji23] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap