Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Aracım 2013 Focus 3 1.6 Powershift Sedan. Şu an 27.000 km'de.
19 Nisan 2013 İzmir-Otokoç çıkışlı.
Forumda takip edenler aracımdaki powershift sorunlarını bilirler.
Kısaca özet geçmek gerekirse;
• İlk zamanlarda (yokuş kalkış desteği olmasına rağmen) kaydırma.
• Vites geçişlerinde sarsma, hızlı kalkışlarda 1'den 2'ye atarken takılma.
• Yüksek süratte 5'ten 6'ya atamama
• Araba çalışır vaziyette durulduğunda (rölantide) titreme. (rölantide düşme ve son zamanlarda neredeyse stop edebilecek derecede)
• Sürekli debriyaj kaydırıyormuş hissi.
Bu sorunlardan herhangi birini yaşıyorsanız;
İzmir-Otokoç Servis'te bu sorun, her ay en az 2 kez servis kaydı açılıp bakılması ve geçen 7 ayın sonucunda çözüldü.
Bu süreçte sırasıyla yapılan işlemleri aktaracağım.
1. işlem: Aks keçelerinde yağ kaçağının fark edilip, değişimi idi.
Sonuç: Yokuşta kaydırma sorunu çözüldü.
2. işlem: Yazılım güncelleme.
Sonuç: Vites geçişlerindeki sarsma düzeldi.
3. işlem: (En çok uğraştıran) Kavramanın değişimi.
Sonuç: Bu son işlem ile powershift'in tüm sorunları çözülmüş oldu.
Son işlemi açmak gerekirse:
7 aylık sürecin sonlarına doğru, İzmir-Otokoç Servis, İstanbul-Otosan Mühendisleri ile konu ile ilgili görüşmeye başladı. Sorun 7 ay boyunca sürdüğü için aracın değişimi, geri iadesinin düşünülmesine kadar gitti bu konu.
Sonucunda Otosan Otokoç'tan, aracımı bilgisayara bağlayıp powershift ile ilgili bir kod'un kendilerine gönderilmesini istediler.
Cevap 2 gün içerisinde geldi. Ve aracımın kavrama sisteminin fabrika çıkışlı olarak bozuk olduğu belirlendi. Değişecek parçalar Otosan tarafından İzmir-Otokoç'a gönderildi.
Parça değişimi, testler vs 3 iş günü sürdü. Bu süreçte İzmir-Otokoç, şahsıma kiralık araç tahsis etti.
Şuan powershift tıkır tıkır çalışıyor.
Yukarıda madde halinde yazdığım sorunların hiç biri kalmadı.
Benzer sorun yaşayanlara ışık tutması dileğiyle...
Tüm bu işlemler garanti kapsamında yapılmıştır.
Uzun dönem kullanım notlarımı buradan aktarmaya devam edeceğim.
İzmir-Otokoç Servis çalışanlarına da, gösterdikleri özen ve çözüm odaklı uğraşları sebebiyle teşekkürü borç bilirim.
Soru
Admin
Herkese iyi geceler.
Aracım 2013 Focus 3 1.6 Powershift Sedan. Şu an 27.000 km'de.
19 Nisan 2013 İzmir-Otokoç çıkışlı.
Forumda takip edenler aracımdaki powershift sorunlarını bilirler.
Kısaca özet geçmek gerekirse;
• İlk zamanlarda (yokuş kalkış desteği olmasına rağmen) kaydırma.
• Vites geçişlerinde sarsma, hızlı kalkışlarda 1'den 2'ye atarken takılma.
• Yüksek süratte 5'ten 6'ya atamama
• Araba çalışır vaziyette durulduğunda (rölantide) titreme. (rölantide düşme ve son zamanlarda neredeyse stop edebilecek derecede)
• Sürekli debriyaj kaydırıyormuş hissi.
Bu sorunlardan herhangi birini yaşıyorsanız;
İzmir-Otokoç Servis'te bu sorun, her ay en az 2 kez servis kaydı açılıp bakılması ve geçen 7 ayın sonucunda çözüldü.
Bu süreçte sırasıyla yapılan işlemleri aktaracağım.
1. işlem: Aks keçelerinde yağ kaçağının fark edilip, değişimi idi.
Sonuç: Yokuşta kaydırma sorunu çözüldü.
2. işlem: Yazılım güncelleme.
Sonuç: Vites geçişlerindeki sarsma düzeldi.
3. işlem: (En çok uğraştıran) Kavramanın değişimi.
Sonuç: Bu son işlem ile powershift'in tüm sorunları çözülmüş oldu.
Son işlemi açmak gerekirse:
7 aylık sürecin sonlarına doğru, İzmir-Otokoç Servis, İstanbul-Otosan Mühendisleri ile konu ile ilgili görüşmeye başladı. Sorun 7 ay boyunca sürdüğü için aracın değişimi, geri iadesinin düşünülmesine kadar gitti bu konu.
Sonucunda Otosan Otokoç'tan, aracımı bilgisayara bağlayıp powershift ile ilgili bir kod'un kendilerine gönderilmesini istediler.
Cevap 2 gün içerisinde geldi. Ve aracımın kavrama sisteminin fabrika çıkışlı olarak bozuk olduğu belirlendi. Değişecek parçalar Otosan tarafından İzmir-Otokoç'a gönderildi.
Parça değişimi, testler vs 3 iş günü sürdü. Bu süreçte İzmir-Otokoç, şahsıma kiralık araç tahsis etti.
Şuan powershift tıkır tıkır çalışıyor.
Yukarıda madde halinde yazdığım sorunların hiç biri kalmadı.
Benzer sorun yaşayanlara ışık tutması dileğiyle...
Tüm bu işlemler garanti kapsamında yapılmıştır.
Uzun dönem kullanım notlarımı buradan aktarmaya devam edeceğim.
İzmir-Otokoç Servis çalışanlarına da, gösterdikleri özen ve çözüm odaklı uğraşları sebebiyle teşekkürü borç bilirim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
5
5
4
4
Popular Days
Şbt 26
7
May 4
6
Nis 5
6
Şbt 17
5
Top Posters For This Question
Doğan Kurban 5 posts
Erkan Baldemir 5 posts
Tahsin Altınata 4 posts
Adem Özkara 4 posts
Popular Days
Şbt 26 2014
7 posts
May 4 2016
6 posts
Nis 5 2016
6 posts
Şbt 17 2014
5 posts
Popular Posts
Cem Boneval
Bir gözün aydın daha. Tam bir Cuma akşamı üretimi araç almışsın...
Yasin K.
Merhaba, 2 kez kavrama, 2 kez yazılım güncellemesine rağmen titreme problemini çözemedim. daha doğrusu kavrama değişince 1 hafta gayet iyi sonra tekrar bozuluyor. Diğer başlık altında payl
Bekir B.
Heheheheheeheh zaten geçerse de son geçişi olur.......:))
Bu soruda 57 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap