Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Hayal Edin Biraz...


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Sapsarı, adeta zehirli bir ok gibi, gerilmiş fırlatılmayı bekliyor.

Adeta bir heykeltraşın elinden çıkmış gövde, geometri bilimine örnek olsun diye üretilmiş gibi, keskin hatlar mükemmel oranlarla sanatsal bir denge ve uyum içerisinde ön ve arkayı birleştiriyor.

Bakmaya doyamıyorsunuz.

Geniş pürüzsüz yüzeyler karbon alüminyum alaşımından yapılmış, bu sayede 1400 kg civarında atletik siklette. 

LED gündüz farları ok başı şeklinde, ana farlar da LED teknolojisi ile üretilmiş.

Dış hatlardaki akıcı ve çekici çizgiler iç mekanda da devam ediyor.

Gösterge paneli 12,3" ebadlı bir ekran, dilediğinizce programlayabiliyorsunuz, ister hız, ister devir göstergesi, ister navigasyon haritası.

Kalın deri direksiyonun iki yanındaki büyük paletler 7 ileri otomatik şanzımanda istenildiğinde elden hızlı ve kolay vites değişimlerinin garantisi adeta.

Öyle de olması lazım, yoksa V10 silindirli 5,2L makinenin 8250 dd'da ürettiği 610 PS ve 6500 dd'daki 560 Nm tork ile başa çıkmak pek kolay olmazdı. 

Değerlere şöyle bir bakan deneyimli gözler motorun atmosferik olduğunu ve zevkli kullanımının 6000 - 8500 dd aralığında olacağını hemen fark etmiştir.

Sesinin de yeri göğü yırttığı ve sessiz ortamda 10 km'den duyulabileceği rivayet ediliyor. 

Hakkını verenler aracı 3,2 saniyede 100 km/h, 9,9 saniyede 200 km/h hıza çıkarabiliyor ve hızlanma 325 km/h'e ulaşıldığında son buluyor. 

Bu şeytan işi makine yine de Euro 6 normlarını karşılıyor, ekonomi odaklı Start-Stop sistemi ile donatılmış ve fabrika verisi karma tüketimi 12,5L/100 km. Pek inandırıcı gelmedi değil mi? Bence de...

Elektronik kontrollu akıllı diferansiyel sistemi dört tekerliği de tahrik ediyor, kuşkusuz sürücüyü de. 

Sürüş karakteri de cadde - spor - pist olmak üzere üç kademede ayarlanabiliyor ve motor, şanzıman, tahrik sistemi, ESP ve süspansiyon kendini taleplere uyarlıyor. 

Bu denli gücü zaptetmek için haliyle karbonseramik frenler kullanılmış, 

Bu hayal seneye bu zamanlarda caddelerde geziyor olacak.

Kaç para mı?

Hayal diyorum ya... boşverin o kısmını.

Gözünüzün önünde bir şeyler belirdi mi?

Görseller yarın bu saatlerde...

Tabii bir yedi aylık benden önce davranmazsa.  :kıhkıh:

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

YENİ LAMBORGHİNİ HURACAN LP 610-4 

 

qOCuznV.jpg

 

 

 

xrVVd9C.jpg

 

RmxihZY.jpg


Kusura bakma Cem Abi senden önce paylaşayım dedim :) Yarına kadar millet merak etmesin :)

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5.2 V10 diyince anladım bir Lambo olduğunu ama HuraCAN 'ı ilk kez gördüm. 

Bu araba tutar. Türkiye de ayrı bir sevdalısı olur bunun zaten. Biz severiz bazı şeylerin arkasına CAN takmayı. Bizim yerimize LamboCAN orjinalden takıvermiş. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.