Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Forumda ilgili bütün konuları ve yorumları okudum ama forum üyelerine birkaç sorum olacak ,
aracımı 2010 da sıfır aldım ve hala kullanmaktayım fakat 3 yaşındaki bi araç için partikül filtresi sıvısını eksiltmesi bana biraz saçma geldi , üstelik mersinde aynı yetkili servise 2-3 kez yaklaşık 1'er ay aralıklarla gidip her seferinde verdikleri fiyatı unutup , aralarında çok uçuk farklar olan fiyatlar vermeleri sebebiyle sizlere danışmak istedim ,
dizel partikül filtresi dedikleri şeyin katalizör olduğunu öğrendim ve ben bunu kendi ustama söktürüp içini temizlettim , 1 ay gibi bi süre motor arızası yanmadı fakat geçen gün tekrar yandı , katalizörü temizlemeden önce aracın çekişi çok düşüktü , şu anda motor arızası yanmasına rağmen çekişte hiçbir sıkıntı yok ,ve arada bazen vermiyor motor arızasını , ve serviste en son, bu kez de sıvı arızası verdiğini söylediler , ilk sorum araç cihaza bağlandığında partikülle ilgili ayrı 2 arıza vermesi söz konusu olabilir mi ? yani partikül filtresi arızası ile partikül filtre sıvısı arızasını ayrı ayrı görebilirler mi ? sıvı için zaten uçuk bi fiyat ve partikül filtre temizliği için ayrı uçuk bi fiyat verdiler. ben katalizörü temizlettim ve çekişte sıkıntım yok acaba sadece sıvı eksik olmasından dolayımı motor arızası yanıyor ??? acaba sıvı ekletmeden biraz uzun yol yapıp 4.vitesde 3000-3500 devir üzeri kullanıp (egsoz sisteminin 500derece üzerine çıkarıp yanma işlemini sağlayabilmesi için) düzelme olabilir mi ???
bu arada aracımın garantisi devam etmektedir fakat uzatılmış garanti olması nedeniyle bu işlemlerin garantiye girmediğini söylediler , arabanın altına yatıp bu sıvıyı elimle boşaltacak halim olmadığı için nasıl girmez garantiye onu da anlamadım açıkçası,, yorumlarınızı bekliyorum...
başka forumlarıda araştırdım ama bu sitedeki gibi profosyonel ve nokta atışı tespitler göremediğim için bu forumdayım ,, şimdiden forum üyelerine çok teşekkürler...
Soru
Akın Yalçın
Öncelikle Merhabalar ,
Forumda ilgili bütün konuları ve yorumları okudum ama forum üyelerine birkaç sorum olacak ,
aracımı 2010 da sıfır aldım ve hala kullanmaktayım fakat 3 yaşındaki bi araç için partikül filtresi sıvısını eksiltmesi bana biraz saçma geldi , üstelik mersinde aynı yetkili servise 2-3 kez yaklaşık 1'er ay aralıklarla gidip her seferinde verdikleri fiyatı unutup , aralarında çok uçuk farklar olan fiyatlar vermeleri sebebiyle sizlere danışmak istedim ,
dizel partikül filtresi dedikleri şeyin katalizör olduğunu öğrendim ve ben bunu kendi ustama söktürüp içini temizlettim , 1 ay gibi bi süre motor arızası yanmadı fakat geçen gün tekrar yandı , katalizörü temizlemeden önce aracın çekişi çok düşüktü , şu anda motor arızası yanmasına rağmen çekişte hiçbir sıkıntı yok ,ve arada bazen vermiyor motor arızasını , ve serviste en son, bu kez de sıvı arızası verdiğini söylediler , ilk sorum araç cihaza bağlandığında partikülle ilgili ayrı 2 arıza vermesi söz konusu olabilir mi ? yani partikül filtresi arızası ile partikül filtre sıvısı arızasını ayrı ayrı görebilirler mi ? sıvı için zaten uçuk bi fiyat ve partikül filtre temizliği için ayrı uçuk bi fiyat verdiler. ben katalizörü temizlettim ve çekişte sıkıntım yok acaba sadece sıvı eksik olmasından dolayımı motor arızası yanıyor ??? acaba sıvı ekletmeden biraz uzun yol yapıp 4.vitesde 3000-3500 devir üzeri kullanıp (egsoz sisteminin 500derece üzerine çıkarıp yanma işlemini sağlayabilmesi için) düzelme olabilir mi ???
bu arada aracımın garantisi devam etmektedir fakat uzatılmış garanti olması nedeniyle bu işlemlerin garantiye girmediğini söylediler , arabanın altına yatıp bu sıvıyı elimle boşaltacak halim olmadığı için nasıl girmez garantiye onu da anlamadım açıkçası,, yorumlarınızı bekliyorum...
başka forumlarıda araştırdım ama bu sitedeki gibi profosyonel ve nokta atışı tespitler göremediğim için bu forumdayım ,, şimdiden forum üyelerine çok teşekkürler...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
9
9
6
6
Popular Days
Ara 22
24
Ara 21
10
Ara 23
4
Top Posters For This Question
Çağlar Sertan KASIMOĞLU 9 posts
Akın Yalçın 9 posts
çağlar çetinkaya 6 posts
yusuf bayraktar 6 posts
Popular Days
Ara 22 2013
24 posts
Ara 21 2013
10 posts
Ara 23 2013
4 posts
Popular Posts
Çağlar Sertan KASIMOĞLU
Adm veya eolys denilen bu sıvı 80.000 km den sonra her an bitebilir. Servislerde oldukça pahalıdır. Özel servislerde de bilinen bir sıvı değildir. Dolum yapıldıktan sonra bilgisayardan bağlanılarak s
Çağlar Sertan KASIMOĞLU
Şansınızı deneyin.Kısa hüzmeleri farlar,sis farları,hatta gündüz ise uzun hüzmeli farlar,araç içi fan sistemi,ısıtmalı arka cam gibi araçtan güç geçecek donanımları açık bulundurun. Üst devirlerde zor
çağlar çetinkaya
garanti olayı servisten servisede değişebiliyor,servisler kafasına göre davranabiliyor bazen başka servise gtme imkanı varsa birde diğer servise sorun telefon ile de başka servisten bilgi alabilirsin
Bu soruda 37 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap