Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 ön kolonların görüşü bir miktar kısıtladığına ben de katılıyorum. açısı çok iyi değil gibi.. bu arada birşey dikkatimi çekti, direksiyonu çevirdiğimde yan aynalar bariz bir biçimde hareket ediyor. misal sola çeviriyorsa kör noktaya doğru açılanıyor yani sol içe doğru. böyle bir özelliği okumadım kitapçıktan, biryerden de duymadım hiç. ama dikkat ettim hafif değil bariz bir biçimde hareket ediyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 araba biraz dar sanki vicut olculerine gore ayarlanmis cok hareket sansi vermiyor bide on kolonlar eski arabama gore gorus kaybi sagliyor onun disinda piyasada 60000-70000 araliginda 0 daha iyi bir araba yok saymakla bitmez Koltuklar spor koltuk,eğer sırtınız biraz genişsse rahatsız edebilir,çünkü yan destek çıkıntıları oldukça büyük,aynen popo kısmında da geçerli bu durum..Yani 120 KG lık bir adamsanız biraz rahatsız olabilirsiniz..Zaten 120 Kg iseniz bence C-Max daha uygun olur size...Aynen 120 Kg lık birinin 44 bedene sığmaması gibi yani...) Öte yandan gÖrüş açıları gerçekten dar ve kÖr nokta oluşturuyor bir çok yerde..Dikkat gerektiriyor...Özellikle sağ Ön camdaki sağ kolon çok kalın ve sağdan gelen arabaları gÖrememe riski var.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 ön kolonların görüşü bir miktar kısıtladığına ben de katılıyorum. açısı çok iyi değil gibi.. bu arada birşey dikkatimi çekti, direksiyonu çevirdiğimde yan aynalar bariz bir biçimde hareket ediyor. misal sola çeviriyorsa kör noktaya doğru açılanıyor yani sol içe doğru. böyle bir özelliği okumadım kitapçıktan, biryerden de duymadım hiç. ama dikkat ettim hafif değil bariz bir biçimde hareket ediyor. Alperen eminmisin?Ben bunu duymamıştım bak....Hiç dikkatimi çekmedi...Bakiim bir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2011 Alperen eminmisin?Ben bunu duymamıştım bak....Hiç dikkatimi çekmedi...Bakiim bir... walla abi hem dururken hem hareket halindeyken denedim cumartesi günü sonuç aynı.. tabi hareket halindeyken çok dikaktli bakamadım ama hareket ediyor. dururken çok daha bariz hissediliyor. desem ki lastikler döndüğü için araç da eğim kazanıyo aynalar hareket ediyor gibi görünüyor ama değil, düz bir zeminde direksiyonu çeviriyorum ve ayna içe doğru hareket ediyor. aracın o kadar eğim kazanması mümkün değil... bu akşam tekrar deneyeceğim. cumartesi çok ayrıntılı bakamadım acelem vardı. dün de işlerim vardı araca hiç binemedim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Gokluoglu Yanıtlama zamanı: Ocak 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 5, 2012 denizde şortsuz alemde fordsuz gezilmez:)reklama devam edelim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre D. Yanıtlama zamanı: Ocak 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 5, 2012 Beyaz tavan aydınlatma ve beyaz plaka ışığı biraz kanaatkar gördüm kendimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Furkan Ulucak Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2012 Focus 3 tit x sevdiğim: zenon ve led farlar, iç ortam aydınlatmaları özellikle ayak ve kapılardakiler, sportif iç tasarım, performans ve yakıt tüketimi (passattan focusa geçmekle ilgili olabilir) sevmediğim: jantlar, sis farlarının zenon olmaması, 6 ileri olmasından dolayı sürekli vites topuzu ve debriyajla haşır neşir olmak, direksiyon(daha küçük olabilirdi), iç hacim darlığı ( bu da passattan focusa geçmekie ilgili olabilir), paspasların küçük olması, yol bilgisayarı ve ön konsol göstergeslerinin küçük olması, telefon vs koycak bölme olmaması, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Focus 3 tit x sevmediğim: jantlar, sis farlarının zenon olmaması, 6 ileri olmasından dolayı sürekli vites topuzu ve debriyajla haşır neşir olmak, direksiyon(daha küçük olabilirdi), iç hacim darlığı ( bu da passattan focusa geçmekie ilgili olabilir), paspasların küçük olması, yol bilgisayarı ve ön konsol göstergeslerinin küçük olması, telefon vs koycak bölme olmaması, sis far xenon olamaz... 6 ileri şuanki gereklilik yani paspaslar yenilendi, servisten isteyiniz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Bu paspas işi de beni deli edecek, ford direkt hattı denilen yeri arıyorum, adamlar böyle bir uygulamamız yok, fakat talebinizi kayıt edelim falan dediler, perşembe günü, cuma günü teli evde unutm*şum aramışlar fakat açanda olmamış, bakalım bu gün arayacaklarmı, ve umarım gönderirler, uygun bir paspas bulamadım malesef, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2012 Emniyet kemer uyarısının susmaması. Park ederken emniyet kemerimi çıkarıyorum genellikle ötmeye başlıyor ondan sonrasında geri vitese takana veya kontağı kapatana kadar ötmeye devam etmekte malesef. Bence olması gereken diyelim 20 km ise ötmeye başlama sınırı, 20 km üzerinde ötüp o hızın altında susması. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Furkan Ulucak Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 sis far xenon olamaz... 6 ileri şuanki gereklilik yani paspaslar yenilendi, servisten isteyiniz sisin zenon olup olamiycağını bilmiyorum ama trafikte gördüğüm zenon sisli araçlar gayet başarılı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 sisin zenon olup olamiycağını bilmiyorum ama trafikte gördüğüm zenon sisli araçlar gayet başarılı Sis farları sadece sis varlığında açılmalı, normal şartlarda kullanımı kanunen yasak. Siste de sarımsı ışık her zaman daha iyi penetre olur ve daha iyi gösterir. Süs ve zevk adına işlevselliği kaybetmeyelim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Sis farları sadece sis varlığında açılmalı, normal şartlarda kullanımı kanunen yasak. Siste de sarımsı ışık her zaman daha iyi penetre olur ve daha iyi gösterir. Süs ve zevk adına işlevselliği kaybetmeyelim. İlahi Cem bey, sis farları aracın donanımlı olduğunu gösterip hava atmak içindir; benim aracımdaki otomatik far modunda sisleri yakarsanız sislere ilaveten sadece gündüz ledleri yanıyor, adamlar daha gösterişli olsun diye böyle yapmışlar ! 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 sisin zenon olup olamiycağını bilmiyorum ama trafikte gördüğüm zenon sisli araçlar gayet başarılı Xenon farlar yeterli optik beslemeye sahip olmazlarsa diğer farlara göre çok farklı olan amplitüd ve dalga boyu özellikleri yüzünden siste istenmeyen dağılım ve geri yansımalara neden olabilir, bu yüzden standart sis farlarını değiştirmek gösteriş amaçlı olmamalıdır. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2012 Merceksiz veya ayarsız Xenon = diğer sürücülerden küfür. Çakma xenon = diğer sürücülerden akrabalarınıza küfür. Kişisel fikrimdir, alıştığım iÇin sövmeyi bıraktım artık. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap