Alper Aslan Oluşturma zamanı: Ocak 30, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 30, 2014 aslında yeni konu açıp açmamak konusunda kararsız kaldım çünkü forumda chip tuning konusu açılmış ama mesajlar 2011'de kalmış, bu yüzden yeni bir chip konusu açmak istedim. Bilgisi olan arkadaşlarımdan yardımlarını rica ediyorum. aramızda 1.6 tdci motora chip uygulatan arkadaşımız var mı ? varsa memnun musunuz? chipli bir motorun turboya ne gibi zararı olabilir? şimdiden teşekkürler, keyifli forumlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 2013 de yaptıranlar da var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Aslan Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 evet varmış ben chip tuning araması yapmıştım, chip aramasında çıktı, teşekkür ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Var fakat foruma uğramaz oldu siyah sedandi hatta ismini hatirlayamadim. 18" peugeot jantlari takmisti Aslinda tecrubelerini yazsa guzel olur 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Stage 1 iyidir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Aslan Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Var fakat foruma uğramaz oldu siyah sedandi hatta ismini hatirlayamadim. 18" peugeot jantlari takmisti Aslinda tecrubelerini yazsa guzel olur evet tecrübesi olanlar paylaşsa çok daha ii olur, yoksa sadece internetten araştırmakla olmuyor. Stage 1 iyidir ben de hep orjinalden yanayım ama uzun yolda bazen gerekiyor upgrade Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2014 Ufak bi uygulama yapılabilir... fazlası zarar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet A. Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Otomatik Mesaj Bu konu, "Otomobiller Hakkında → Teknik ve Faydalı Bilgiler → Motor" kategorisinden "Focus Garajı → Focus II → Mk2- Modifiye → Mk2- Mekanik & Motor " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maslak Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Arkadaslar ben antalayada bir ustayla konuştum aracım 1,6 tdci 2009 soft bir yazılımla hem yakıt düşer hemde performansının artar dedi ve memnuniyet garantiside verdi. Tek sıkıntı işlemi yapacak olan ustanın atacağı yazılımın denenmiş ve sağlam olmasıymış. 1,4 tsi jettada uygulanmış sahibi ile konuştum cok memnun fakat performansı iyi olduğu için sürekli araca yüklenmek istiyormuş tabi buda yakıtta hatrı sayılır bir yükselme yapıyormuş bana herzaman basmam akıllı kullanırım dersen tavsiye ederim demişti fiyat olarak antalyada 600 tl istedi ben 1 ay sonra yaptıracağım.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Yakıt ekonomisi yalan. Beyin kaldırıldığı için yol bilgisayarında yakıt düşmüş gibi gösterir ancak aksine artar. Daha az yakmak için milyon dolarlar harcayan otomobil üreticilerinin yapamadığını 300liralık yazılımın yapmasını beklemek pek mantıklı değil zaten. Ama performanstan yana şüpheniz olmasın. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Devlet Nuhoğku Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 Arkadaşlar ben bu işle bayağı ilgilendiğim için yazmak istedim. Chip tuningin amacı aracın Türkiye'ye gelirken kısılan beygir gücünü(vergi,karbondioksit salınımı vb. sebeplerden ötürü) chip ile ortaya çıkarmak(soft yazılım) , isteyene de biraz daha fazlasını sağlamak(hard yazılım) için kullanılan tekniktir. Bilinenin aksine soft yazılım kesinlikle yakıt artırmaz motoru kendine getirdiğinden hem performans artar hem de sakin sürüldüğünde yakıtı düşürür ki bu da 1.6 TDCİ'larda 140 hp civarına tekabül ediyor. Hard yazılıma bayılırsınız (160 hp civarı) ancak hem çok fazla duman atıyor araç hem de sakin sürüşte bile daha çok yakıyor. Hard yazılım için motorun sağlıklı kalabileceğini söyleyemem kesinlikle ama soft yazılımdan bi probleminiz olmaz. Dileyen bi hardı denesin önce sonra softa çeksin müthiş bi siyah duman atıyor araba. dersiniz ki 3 tane tır yağ yakıyor aydınlatıcı olabildiysem ne mutlu bana saygılar.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 İngilteredeki Focus 1.6 TDCI de 109 hp Türkiye'de ki de Avustralyada ki de ilgili ülkelerin Ford resmi web sitelerinden teknik verilere bakabilirsiniz. Sizin yaptığınız bu açıklama bu işi yapanların yakıt ekonomisi yalanını öne sürerek ilgi çekmek amaçlı açıklamasından başka birşey değil. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2015 aracın Türkiye'ye gelirken kısılan beygir gücünü(vergi,karbondioksit salınımı vb. sebeplerden ötürü) chip ile ortaya çıkarmak(soft yazılım) , isteyene de biraz daha fazlasını sağlamak(hard yazılım) için kullanılan tekniktir. Bilinenin aksine soft yazılım kesinlikle yakıt artırmaz motoru kendine getirdiğinden hem performans artar hem de sakin sürüldüğünde yakıtı düşürür 1. Hangi aracın Türkiye'ye gelirken beygiri kısılıyormuş? Bizde ne emisyon kontrollu ne de güç bağlantılı vergi var, kısılacak tek şey hacim olabilir. 2. Madem araç hem daha performanslı hem de verimli çalışıyor üretici neden baştan yapmıyor bu programı? 3. Aslında Ford'un yaptığı bir chip tuning var, o da 1.6 /ve şimdi 1.5) EB motorda, aynı motoru Avrupa'da yaklaşık 1000€ farkla 150 ve 182 PS olarak satıyor, güç salt yazılım farkından kaynaklanıyor. Norm tüketim değerleri iki motorun da aynı, yazdığınız geçerli olsa güçlü olanın daha az tüketmesi gerekirdi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Orcun Bayer Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2015 arkadaşlar ben fort custom taktım enjektör sesinden başka birşey alamadım beygir artışı falanda olmadı ayarını yapamamışsındır diyen arkadaş olabilir ürünü aldığım firma ile yaptım fakat ben bi sonuç alamadım boşuna param gitti diyebilirim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Sözen Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2016 Ben 2 senedir hard yazılım kullanıyorum performans oldukça tatminkar fakaaat gelelim motora ilerleyen zamanlarda itecekler ekzantrik zinciri gibi parçaları kısa zamanda değişmek gerekcek hatta turbo kaçakları çıkacak turbodan üfleme tıss pıss sesleri gelcek dahada ilerisi motorun altındanda şıkır şıkırdayan sesler duyacaksınız bu 3500 devirlerde duyacağınız sesler bence hard yazılımdan mutlaka uzak durun sevgiler saygılar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap