Erkan Baldemir Oluşturma zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 31, 2014 Aracı çalıştırdığımız zaman Farlar Silecekler Havalandırma Teyp gibi şeyler açık olmalımı ... Zararları .. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Akü zayıf ise bunlar otomatikte kalmamasında fayda var diğer türlü sorun olmaz açık kalabilir Teyp ve havalandırma sürekli açık kalamıyor zaten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Ben teyp açıkken çok nadiren kapatırım kontağı, klima açıkken asla kapatmam, (dalgınlık dışında) ama bunlar psikolojik bende, alışkanlık yani. Daha önce de forumda bir yerde konuşulmuştu bu konu, bir zararı olmadığı söylenmişti. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Erkan Baldemir Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 (düzenlendi) anladığım kadarıyla açık olan herşeyi kontaktan önce kapatmalı açarkende kontaktan sonra açmalı peki Serdar arkadaşımızın dediği gibi dalgınlık olduğu dönemlerde ki bu herkesin başına gelebilir sıkıntı Marş Motoruna binen yükün Marş motorunu zamanla bozmasımıdır yoksa Aküye zarar vermekmidir .. Otomatik lafı insanda arabayı çalıştırıyorsun herşey çalışıyor yada aracı stop ediyorsun herşey kapanıyor gibi bir izlenim yaratmıyormu .... Ocak 31, 2014 Erkan Baldemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kahraman Karaçoban Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Aracı çalıştırdığımız zaman Farlar Silecekler Havalandırma Teyp gibi şeyler açık olmalımı ... Zararları .. Yaklaşık 1 yıldır (22 bin km) Klima (AC off) kapalı, havalandırma açık (auto mode 22 derece), müzik sistemi ve sensörler hep açıktır bende. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Erkan Baldemir Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Yorumlarınızı okuyunca sorun yokmu varmı anlayamadım ... yorumlarınızı bekliyorum olması gereken nedir olsa olur olmasada olur durumlar nedir ...Teşekkür ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 1.5 senedir teyp hep açık, otomatik far hep açık; yağmur sezici ve havalandırma&klima hep kapalı kontak kapayıp-açıyorum; herhangi bir sorun olmadı. Zaten teyp açık-kontak kapalı iken kapılar açılınca teyp kapanıyor... Otomatik far da en sevdiğim donanımlardan; farlar/parklar açık kaldı ve/ya tünele girince yak; hava açınca söndür vs hiç uğraşmıyorum; kendisi hallediyor her şeyi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kahraman Karaçoban Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Şükür bir sorun yok Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Guest Zahid U. Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Bende de bir alışkanlık küçükken babamdan hep öyle gördüm arabayı susturmadan teyp ve klimayı kapatırdı arabayı çalıştıracağı zaman da ışıkların sönmesini beklerdi çalıştırıp sonradan teyp ve klima açılırsı bende öyle yapıyorum. Ama f2.5 titanium da otomatik far ve otomatik silecek hep otomatik konumda kalırdı 50 bin km öyle kullanıldı hiç bir sorun olmadı onlarda sıkıntı olmaz yani zaten onun için yapılmış bunlar 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kutluhan A. Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 (düzenlendi) yaklaşık 2 senedir farlar teyp klima silecekler hep açık. Sorun olmadı. Ama silecekler için uyarı vardı sürekli açık tutmayın diye sanırım hassas olduğundan durup dururken çalışabilirmiş. Edit: Fakat geçenlerde klima buğu için max konumdaydı. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza yüklenince yığılıp araba stop etti benim hatamda olabilir ama klima yapmışta olabilir. Ocak 31, 2014 Kutluhan A. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Altınalan Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 arabayı teslim alırken far sensörünün sürekli açık konumda olmasının bir zararı olmadığını söylemişlerdi. şimdilik ben de bir zararını görmedim.yağmur sensörü de açık kalabilir fakat soğuk günlerde cam buz tutmuşsa aracı çalıştırınca devreye giriyor bu da sileceğin plastik kısmını zedeler . buna dikkat etmek yeterli diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 31, 2014 araçta herşey elektronik ve akıllı. yani siz düşünmeyin bunları o sizin yerinize düşünür, gerekiyorsa kapatır. mesela marş sırasında farları kapatıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Herşeyi dilerseniz açık bırakabilirsiniz, hiçbir şey kapatma zorunluluğu yok. Ozan belirtmiş zaten akü enerjisine ihtiyaç duyulduğunda kaynak yönetimi yapabiliyor araç. Detayda: Yağmur sensörü açık kaldığında yağmur dışında bazı şeyler tetikleyebiliyor ve kuru camda yanlışlıkla çalışabiliyor ve bu pek sevimli değil, zararlı mı? Hayır Far otomatikte kaldığında bazen kapalı havada ya da erken saatlerde gereksiz yere açık kalabiliyor. Zararlı mı hayır, sadece gereksiz. Havalandırma açık kalırsa kışın başlangıçta gereksiz yere soğuk hava üfler, yazın da sıcak, zararlı mı, olsa olsa konfora ve belki sağlığa ama arabaya değil. Klima kompresörünü sadece motor devirli çalışırken devreye alıp devreden çıkarmamaya dikkat etmek lazım, ama rölantide sorun yaratmaz. Zaten siz bunları kontağı kapatmadan kapatıyor olsanız vile otomatik start-stoplu araçlarda bunların hepsi açıkken belli şartlarda motor anında duruyor. Özetle dert edilecek bir şey yok, korumacı olunacak bir alan değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Klima kompresörünü sadece motor devirli çalışırken devreye alıp devreden çıkarmamaya dikkat etmek lazım Hocam ben hızla giderken cam buğulanınca bazen klimayı birden bire son kademede açıp, birkaç saniye sonra buğu gidince geri kapatıyorum, bunun bir sakıncası olur mu, çekiş konusunda fark hissetmiyorum ancak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 1, 2014 Hocam ben hızla giderken cam buğulanınca bazen klimayı birden bire son kademede açıp, birkaç saniye sonra buğu gidince geri kapatıyorum, bunun bir sakıncası olur mu, çekiş konusunda fark hissetmiyorum ancak. Yeterince açık yazdığımı düşünmüştüm, motor devirliyken "birden bire" açmayın, debriyaja basın kısa süreli, rölanti devrine düşürün öyle devreye alın kompresörü, daha uzun ömürlü olur, sonra debriyajı bırakıp kaldığınız yerden devam edersiniz. Tabii bu 3000 dd ve üstü için geçerli daha çok. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Hasan Şahin Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2014 Güvenlik amacıyla yağmur sensörünü açık bırakmıyorum malum duymuşunuzdur yolculuk esnasında aracın ön camına yumurta atıp hırsızlık olayları var bu yüzden her zaman kapalı tutuyorum yağmur sensörünü. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Erkan Baldemir
Aracı çalıştırdığımız zaman Farlar Silecekler Havalandırma Teyp gibi şeyler açık olmalımı ... Zararları ..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 17 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap