Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaşlar merhaba daha önce aracımın malum sorunlarından bahsetmiştim. Aracım 2013 Ford Focus 1.6 TDCİ Titanium. 2013 Haziran ayında almıştım.
l
Aracım bugün itibariyle toplamda 3.kez Ford Power anahtarsız çalıştırmanın azizliğine uğradı ve çalışmadı.
Artık bu sorun canımı sıkmaya başladı ki dün Kayseri Ford servisine başvurdum ve aracın yazılımını güncellediler sorunun geçeceğini bildirdiler. Bir gün geçmedi bile bugün yine çalışmadı aracım.
Yakıtı daima opetten almaktayım. Araç çalışmadıktan bir saat sonra basınca çalıştı önceki sorunlar gibi ve haliyle Ford Genel Merkezini aradım yarın Ankaraya gideceğim ve bir mühendisi yönlendirecekler. Yarın yine aynısı olursa toplamda 2.kez elimde Ford Power sorunu olduğuna dair servis emri olacak.
Tüketici hakları gereği 1 yıl içerisinde aynı sorunu 2 kez tekrarlarsa araç iade hakkı doğuyor.
Ne yapmalıyım sizce? Yarın çözüme ulaşılamazsa tüketici heyetine gidip davamı açmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?
Aracı satmak içime sinmiyor çünkü alacak kişide aynı sorunla uğraşacak arkamdan beddua etmesini istemem kimsede bu sorunlar satıyorum deyince aracı almaz.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Not: 2. sefer çalışmamasında kameraya kaydettim. İkiside cep telefonumda mevcut.
Soru
Hasan Şahin
Arkadaşlar merhaba daha önce aracımın malum sorunlarından bahsetmiştim. Aracım 2013 Ford Focus 1.6 TDCİ Titanium. 2013 Haziran ayında almıştım.
l
Aracım bugün itibariyle toplamda 3.kez Ford Power anahtarsız çalıştırmanın azizliğine uğradı ve çalışmadı.
Artık bu sorun canımı sıkmaya başladı ki dün Kayseri Ford servisine başvurdum ve aracın yazılımını güncellediler sorunun geçeceğini bildirdiler. Bir gün geçmedi bile bugün yine çalışmadı aracım.
Yakıtı daima opetten almaktayım. Araç çalışmadıktan bir saat sonra basınca çalıştı önceki sorunlar gibi ve haliyle Ford Genel Merkezini aradım yarın Ankaraya gideceğim ve bir mühendisi yönlendirecekler. Yarın yine aynısı olursa toplamda 2.kez elimde Ford Power sorunu olduğuna dair servis emri olacak.
Tüketici hakları gereği 1 yıl içerisinde aynı sorunu 2 kez tekrarlarsa araç iade hakkı doğuyor.
Ne yapmalıyım sizce? Yarın çözüme ulaşılamazsa tüketici heyetine gidip davamı açmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?
Aracı satmak içime sinmiyor çünkü alacak kişide aynı sorunla uğraşacak arkamdan beddua etmesini istemem kimsede bu sorunlar satıyorum deyince aracı almaz.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Not: 2. sefer çalışmamasında kameraya kaydettim. İkiside cep telefonumda mevcut.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
14
2
2
2
Popular Days
Şbt 2
9
Şbt 12
7
Şbt 3
5
Şbt 10
5
Top Posters For This Question
Hasan Şahin 14 posts
Ramazan D. 2 posts
Ozan Kar 2 posts
Kubilay Yıldırımbayazıt 2 posts
Popular Days
Şbt 2 2014
9 posts
Şbt 12 2014
7 posts
Şbt 3 2014
5 posts
Şbt 10 2014
5 posts
Popular Posts
Cem Boneval
Önce hukuki yönüne bakalım: Söz konusu ürünün değişime tabii olabilmesi için "ayıplı mal" olarak nitielendirilmelidir. 4077 No'lu TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN ayıplı malı aşağıdaki şekild
Hasan Şahin
Motor kontrol unitesi degisimi sonucu silmemisler dtc leri ve tekrar gittim silindi kontrol edildi sıkıntı yok sukur sorun halloldu.
Hasan Şahin
Otosan onay gondermis 3 gun icinde parca temin edilecek ve degisim gerceklesecek. Arkadaşlar parçanın tahmini fiyatı 3.milyar civarıymış daha sonra arabayı satacak olduğum zaman servis kayıtlarında
Bu soruda 32 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap