Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Lastik Ebadı Hakkında


Burak Çınar

Soru

Bu soruda 7 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Model yılı yazılı değil ama

Orijinal lastiğe göre kullanması gereken ebad:ve hız göstergesindeki değişim

195/60-15 için 215/45-17 (+%1,6)  veya 215/40-17 (-%1,8)

205/55-16 için 215/45-17 (%-1,0)

215/55-16 için 215/50-17 (+%0,6)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar merhabalar ;

Sevdiğimiz bir arkadaşımız focus 1.6 hb ghia aracında 17' jant kullanıcak. Fakat Continental Sportcontact5 kullanmak istiyor. Birde üstüne 215 taban olsun diyor.. Ben muallakta kaldım sizce nasl olur ?

araç focus 1 mi 2 mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

215 fazla gelir bence focus 1 e ..onun yerine 205/45/17 falan takın derim 

Gene kanaate dayalı bir cevap olmuş.

Fazla gelme her ebad değişikliği için düşünülebilkir. Genelde üretici 3 cm'ye kadar taban genişlik farkını onaylıyor.

Focus I fabrika çıkışı izin verilen ölçüler aşağıda:

f1lastik.jpg

 

Bu ölçülere sadık kaldığınız sürece sürtme falan olmaz.

Fazla gelmeden anladığımız, yakıt tüketiminin artması, konforun olumsuz etkilenmesi, ince olukları takip ederek düz gidişteki stabilitenin bozulması ve suda kızaklama riskinin artması ise, bunlar her marka ve model için geçerli kullanıcının kazançlara oranla göze almayı kabul etmesi gereken kayıplardır. Buradan hatırlatmış olalım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Gene kanaate dayalı bir cevap olmuş.

Fazla gelme her ebad değişikliği için düşünülebilkir. Genelde üretici 3 cm'ye kadar taban genişlik farkını onaylıyor.

Focus I fabrika çıkışı izin verilen ölçüler aşağıda:

f1lastik.jpg

 

Bu ölçülere sadık kaldığınız sürece sürtme falan olmaz.

Fazla gelmeden anladığımız, yakıt tüketiminin artması, konforun olumsuz etkilenmesi, ince olukları takip ederek düz gidişteki stabilitenin bozulması ve suda kızaklama riskinin artması ise, bunlar her marka ve model için geçerli kullanıcının kazançlara oranla göze almayı kabul etmesi gereken kayıplardır. Buradan hatırlatmış olalım...

fazla gelirden kasıt tabi benim kendi düşüncem  yani o kasaya büyük olur ebat hem yakıt hem konfor hem görüntü falan..Ama 215/40/17 ile 205/45/17 ebat olarak yakındır diye düşünüyorum .fabrika 215/40/17 ye onay verdiyse benim dediğim ebatta yakın sanırım bu ebata.Az birşey  küçük kalır herhalde...şimdi yanak kalınlığı 40 olursa konfor bayağı düşer birde çukurlarda balon yapma riski artar ince yanaktan dolayı ben olsaydım eğer çok ince yanak lastik tercih etmezdim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.