onat beyaz Oluşturma zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 10, 2014 Mevcut aracım 2013 Focus Sedan TDCI Trend X ile bir önceki aracım Renault Grand Scenic 3 dci aracımı karşılaştıracak kadar focus' umu kullandım. Aracım şuan 3000 km de. Gerçi kullanım amacı yönü ile birbirleri ile karşılaştırılamayacak araçlar ancak ben yine de izlenimlerimi paylaşmak istedim. Focus' un GS 3' e göre artıları; 1- Yalıtım kesinlikle daha iyi. Hem yol hem motor gürültüsü GS3 e göre çok daha az 2- Yol tutuşu söylemeye gerek yok sanırım 3- Koltukları ve sürüş pozisyonu (her nekadar ilk aldığımda mezara girer gibi hissetsem de şimdilerde alıştım) 4- Direksiyon hafifiliği ve geri bildirimi 5- Dizayn (aslında focus ailesinde en iyi görünen kasa hb) 6- Tokluğu 7- Motor ve performans. (MK3 1401 kg 95HP , GS3 ise 1485 kg, 105 HP) 8- Geri geri yokuş yukarı çıkmayın diyen servis elemanları. (yaklaşık 30 mt gittim ortalığı duman kapladı. Yokuşlarda 3 yılın sonunda hala kolay kolay kaldıramıyordum aracı (belkide benim beceriksizliğim ancak forumda herkes bundan şikayetçi idi) 9- Sık sık çatlayan sunroof ayakları 10- Soyulan direksiyon ve vites topuzu Eksileri; 1- İç hacim ve bagaj hacmi (bu adil değil çünkü biri sedan diğeri MPV) 2- Aksesuar (bu da adil değil, GS3 privilage idi + cam tavan + xenon + navi) 3- Karoser birleşim yerleri. Bu kesinlikle GS3 de milimetrik idi. MK3 de ise orantısızlıklar var ve boşluklar fazla 4- Kaput hidrolik kaldırıcı yok. Hala çubuk kullanılıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Paylaşım için teşekkürler. Biraz elma-armut ama olsun varsın... 7-10 kime artı kime eksi anlamadım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Bir arkadaşımda da 2011 i var ve oda pek memnun..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onat beyaz Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Cem Bey, anlayışınız için teşekkür ederim. Focus önde artıları daha fazla. Renault da kalite problemleri vardı. Yokuşlarda balatalardan gelen koku, sık sık çatlayan sunroof ayakları gibi. MK3 daha küçük hacimli olmasına rağmen (2 yetişkin + 2 çocuk) kullanım keyfi çok daha fazla. Forumlarda okurdum Ford araçların kullanım keyfini ama pek anlamlandıramazdım. Ancak gerçekten de söylendiği gibi imiş. Bir arkadaşımda da 2011 i var ve oda pek memnun..... Focusu kullanana kadar kalite problemlerine rağmen ben de memnundum (Ben de 40.000 km kullanmıştım) ancak MK3 başkaymış. Ha MK3 çok mu kaliteli, tabii ki heryerinden kalite fışkırmıyor ancak göreceli olarak kalite daha iyi. Kullanım keyfi ise karşılaştırılamayacak kadar MK3 lehine farklı. . Tabii ki asıl kıyaslama Grand C max titanium X ile olmalı. Beni en başta sıkan iç hacmi ve aksesuar farkı olmuştu ancak kullanırken aldığım keyif hepsini unutturdu. Demek C Max olsaymış tadından yenmeyecekmiş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Karşılaştırmam bile... Naylon'u Focus'un yanına koymak yanlış Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Mevcut aracım 2013 Focus Sedan TDCI Trend X ile bir önceki aracım Renault Grand Scenic 3 dci aracımı karşılaştıracak kadar focus' umu kullandım. Aracım şuan 3000 km de. Gerçi kullanım amacı yönü ile birbirleri ile karşılaştırılamayacak araçlar ancak ben yine de izlenimlerimi paylaşmak istedim. Focus' un GS 3' e göre artıları; 1- Yalıtım kesinlikle daha iyi. Hem yol hem motor gürültüsü GS3 e göre çok daha az 2- Yol tutuşu söylemeye gerek yok sanırım 3- Koltukları ve sürüş pozisyonu (her nekadar ilk aldığımda mezara girer gibi hissetsem de şimdilerde alıştım) 4- Direksiyon hafifiliği ve geri bildirimi 5- Dizayn (aslında focus ailesinde en iyi görünen kasa hb) 6- Tokluğu 7- Motor ve performans. (MK3 1401 kg 95HP , GS3 ise 1485 kg, 105 HP) 8- Geri geri yokuş yukarı çıkmayın diyen servis elemanları. (yaklaşık 30 mt gittim ortalığı duman kapladı. Yokuşlarda 3 yılın sonunda hala kolay kolay kaldıramıyordum aracı (belkide benim beceriksizliğim ancak forumda herkes bundan şikayetçi idi) 9- Sık sık çatlayan sunroof ayakları 10- Soyulan direksiyon ve vites topuzu Eksileri; 1- İç hacim ve bagaj hacmi (bu adil değil çünkü biri sedan diğeri MPV) 2- Aksesuar (bu da adil değil, GS3 privilage idi + cam tavan + xenon + navi) 3- Karoser birleşim yerleri. Bu kesinlikle GS3 de milimetrik idi. MK3 de ise orantısızlıklar var ve boşluklar fazla 4- Kaput hidrolik kaldırıcı yok. Hala çubuk kullanılıyor demekki c max ile kıyaslasaydınız reno scenic in hiç bir artısı olmayacaktı Zaten ford ile reno pek kıyaslanacak araba değil Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Scenic iyi araba, yaratıcı modelde kendi. O olmasaydı olmazdık 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2014 Ben Scenic i severim. Bol oyuncakli bir araba. C max mi Scenic mi deseniz oyuncak farkindan dolayi Scenic i secme ihtimalim bile var. Ama cirkin bir araba. C max ondan on gomlek üstün tasarim olarak. Mk3 c segmenti araclarin en kalitesi kesinlikle degil. Ancak en karakterlisi diyebilirim. Surus zevkinin uzerine oynamali Ford her modelinde ama bunu nedense pek kullanmiyorlar. Halbu ki Focus un ilk neslinden beri kullanicilarini cezbeden, kullanicilarinin çoğunluğunun begenisini kazanmis bir yol tutus ve surus zevki artisi var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Yeni Picasso... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Aslında alışkanlık gibi renoya binen pek Ford tercih etmiyor.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Reno'nun tek ve en beğendiğim aracı özellikle son kasa scenic, bilmiyorum ama bana son c-max'den daha cezbedici geliyor tasarım açısından fakat kalite olarak c-max'in yanına dahi yaklaşamaz buda ayrı bir mevzu. Boşuna boynuz kulağı geçti dememişlerdir herhalde Focus içinde aynı durum geçerli kalite olarak reno çok zayıf geliyor bana. Ancak ileride evlendikten sonra aile genişlediğinde bu segment bir araç alacak olsam sanırım tercihim Cem hocamında dediği gibi picasso olabilir,çok geliştirdi kendini citroen özellikle bu araçla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Ancak reno kadar dayanıklı olduğunu sanmıyorum picassonun....tabii söylemim tamamen duyuma dayalı... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onat beyaz Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Ben Scenic i severim. Bol oyuncakli bir araba. C max mi Scenic mi deseniz oyuncak farkindan dolayi Scenic i secme ihtimalim bile var. Ama cirkin bir araba. C max ondan on gomlek üstün tasarim olarak. Mk3 c segmenti araclarin en kalitesi kesinlikle degil. Ancak en karakterlisi diyebilirim. Surus zevkinin uzerine oynamali Ford her modelinde ama bunu nedense pek kullanmiyorlar. Halbu ki Focus un ilk neslinden beri kullanicilarini cezbeden, kullanicilarinin çoğunluğunun begenisini kazanmis bir yol tutus ve surus zevki artisi var. Aslında Ümit Bey çok güzel özetlemiş durumu, gerek GS - C Max farkını gerekse Mk3 hakkındaki görüşlerimi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Ben Scenic i severim. Bol oyuncakli bir araba. mesela? şöyle bi baktımda çok bir fark göremedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2014 mesela? şöyle bi baktımda çok bir fark göremedim. Ozan koltuk kafaliklarindan orta kol dayamaya kadar ciddi oyuncaklar var. Mesela kol dayama komple ileri geri ya da sadece ust kismi ileri geri hareket edebiliyor. Sanki biraz daha incik boncugu cok gibi Scenic in. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap