emreakyol Oluşturma zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 15, 2014 (düzenlendi) 2011 yılında tamamaen orjinal olarak aldığım arabamı zaman içinde forumdada konusundaki hale geldi. bu sene 9 aylık gemi yolcuğumdan sonra artık büyük bişeyler yapmaya sıra gelmişti. Herzaman eksiği bana göre diğer yeni nesil araçlara göre geri kalmasıydı ve kime sorsam satıp makyajsız kasa 2.0 zetec almamı söylemesi ama eğer onları dinlesem bütün emeklerim boşa gidicek ve baştan başlıcaktım ayrıca bu renkte ve temizlikte başka bir eşini bulmak mümkün olmicaktı. ben kesin kararımı vermistim ve zor olsada 1.6 zetec motoru turbolicaktım. daha sonra mertol abimin zamanında 1.6 motorlar elinden epeyce geçmiş ve zamanında kendisi için hazırlamış olduğu kiti sökmüş. yani şanş yine kapımı kırmış ve piyasada olmayan fakat 1.6 zetec için bolt on turbo kitine sahip olcaktım. kit içeriğini sorduğumda bana her şeyin olduğu sn sadece motor içini yapıp marşa basmak diyince sevinçten havalara uçmuştum. Şimdi gelelim parça listesine ve kit içeriğine Özel Döküm manifolt Kkk03 turbo audi 1.8 T turbosu İntercooler Aleminyum boru ve slikon dirsekler turbo Yağ ve su boruları dump valfe mini Cooper s enjektörler ve tabiî ki aem fic piggyback beynimiz liste böyle olunca bana pekte fazla bişey düşmedi.bikaç eleminyum boruları değiştircem silikon dirsekler aldım ayırca aleminyum boruları port polish yaptırcam. Uzun zamandır aradığım ve aracımın eksik olan arka kampanaları 2.0 stden söktüğümüz diske çevirdim. İnnovate wide band ve defi turbo, yağ sıcaklık ve egt göstergelerimi aldım. Tabi bu sırada hala gemideyim ve parçaları alsamda hiçbirini göremedim ve elimi süremedim açıkçası tek yaptığım banka hesabına para havale etmek oldu ama bektaş talay dostum sağolsun kendi arabasından çok ilgilendi ve koşturdu benim için kendi her parçayi gidip aldı. Arada istanbula limana geldiğimizde bnde ufak tefek işleri hallediyordum öncelikli olarak aküyü bagaja taşıdım ve motor kısmında epey bir yer açılmıştı. proje tam olarak nisan mayıs ayında aracı sökerek başlıcaz şuan hala gemideyim çünkü şuanda sadece parça tedarik ve ufak tefek işleri yaptırdım. motor içi olarak ustam ecoboostun piston kol seti uyucağını söyledi bulabilirsek onu takıp basınç açmayı düşünüyorum ama bulamazsakta çok sorun değil açıkçası komple oem toplicaz zaten 0.6-.07 bar basınç düşünüdüğümden aşırı bir alt yapı gerekmiyor. ayrıca zeteclerin sıkıştırması 11:1 olduğundan turboya uygun değiller onun için toplarken cncde de coprassion contası kestirip sıkıştırmayı 9,8:1 e düşürcez. ve tabiki komple krom egzoz sistemimiz olucak ön disklerde bremboya çevrilcek. şimdilik gelişmeler bu kadar ilerleyen vakitte gereken bilgileri veririm. herkeze iyi forumlar.. Şubat 15, 2014 emreakyol tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Aracınızı biliyorum maşallah Turboyu da sıkıntısız çözersiniz inşallah Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Önder Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 harika bir preje,tamamlanmasını,dört gözle bekliyorum.kolay gelsin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kılınç Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 sistem on numara ama, frenleride gelirştirmeyi unutma. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 yorumlar için teşekkürler frenler dediğim gibi şuan için arkaları diske çevirdim gelince zaten komple disk balata değişcek ayrıca ön tarafa brembo hava kanallı diskler alıcam böylelikle frenlerinde şişme olayını çözmüş olurum diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Karakaş Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 focusa hayranlığımın sebebi ve hala gözüm bu kasada açıkcası bana çok güven veriyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 yorumlar için teşekkürler frenler dediğim gibi şuan için arkaları diske çevirdim gelince zaten komple disk balata değişcek ayrıca ön tarafa brembo hava kanallı diskler alıcam böylelikle frenlerinde şişme olayını çözmüş olurum diye düşünüyorum. Canım brembo disk alıp otosan balata takma Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Hahaha sakaci seni ebc candir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kerim Kamanoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2014 Emeğinize,şevkinize,cesaretinize,isteğinize helal olsun...Sonuç umarım istediğinizden iyi olur. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Gelişmeleri bekliyoruz, projeyi onaylıyoruz... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Araçla uğraşmak sonucunu görmek büyük keyiftir...keyifle kullanın.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2014 Bektaş bahsediyordu böyle bi projeden hadi şimdiden hayırlı olsun 2.0 zetec turbo var 1.6 zetec'e rastlamamıştım Motor içini oem toplarsan içinde korku olur her gazladığın yapmışken tam olsun yarın bir gün basınçta açarsın Hadi bakalım ben +200 bekliyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Emeğinize,şevkinize,cesaretinize,isteğinize helal olsun...Sonuç umarım istediğinizden iyi olur. teşekkürler hayırlısı bakalı hepberaber görücez Gelişmeleri bekliyoruz, projeyi onaylıyoruz... sağolasın abi teşekkürler.. Araçla uğraşmak sonucunu görmek büyük keyiftir...keyifle kullanın.... aynen ole herşey keyifi bu Bektaş bahsediyordu böyle bi projeden hadi şimdiden hayırlı olsun 2.0 zetec turbo var 1.6 zetec'e rastlamamıştım Motor içini oem toplarsan içinde korku olur her gazladığın yapmışken tam olsun yarın bir gün basınçta açarsın Hadi bakalım ben +200 bekliyorum yurt dışında özellikle ingilterede eski fiestalarda bu motor var ve çok oynayan oldu piston kol krank felan derken 350 hp alan var fakat fiyatlar çok uçuk 1.6 oldugu için talep az parçalar ondan sadece piston kol sordum 2500 tl dediler ben ztn gündelik kullanım için keyif almaktan yapıyorum ortalama 0.7 barda 170-180 hp civarı veriyormus 0.9 barda 210 hp alan var fakat orjinal motora 0.9 önermiyolar benim sınır 0.7 olcak onun için ama ecoboost piston kol bulursam tabiki basınç açarım. o tamamen son anda alıncak bir karar. hele bir kesin dönüş gerçekleştirim yurduma herşey belli olur Merakla bekliyorum Emre Çok iyi düşünmüssün sağolasın erkan abi bi motor kalmıştı el sürmedik onuda halledelim bari Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Fiesta Sport larda var 1.6 zetec aynı şekilde onun üst kasasında da 100 hp olarak geldi yine f 2 comfort larda bu motorlardan mevcut ben bu motorla ilgili daha sorun yaşayanı görmedim 0,6 - 0,7 bar da 160-170 yeterlidir ama bi süre sonra az açayım der misin bilemem Şunu da demeden geçmek istemiyorum 1.6 eb sandık motor 5000 bin tl civarında satılık vardı hala da satılık. Keşke swap yapsaydın şanzımanı uydurur geçerdin. Düşününce daha mantıklı gibi. Allah utandırmasın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2014 Fiesta Sport larda var 1.6 zetec aynı şekilde onun üst kasasında da 100 hp olarak geldi yine f 2 comfort larda bu motorlardan mevcut ben bu motorla ilgili daha sorun yaşayanı görmedim 0,6 - 0,7 bar da 160-170 yeterlidir ama bi süre sonra az açayım der misin bilemem Şunu da demeden geçmek istemiyorum 1.6 eb sandık motor 5000 bin tl civarında satılık vardı hala da satılık. Keşke swap yapsaydın şanzımanı uydurur geçerdin. Düşününce daha mantıklı gibi. Allah utandırmasın sandık motorun şarjı ayrıca marş motoru yoktu onu geçtim elektrik tesisatı sorun hepsını toplayınca 10 bini geçiyor kartalda ustamdada sandık var ecoboost boynuz kulağı geçtiğinden swap işine girmedik. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap