Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 (düzenlendi) Hayirliyla bitse bende merak ediyorum EB ile yapicagim denemeyi paylasirim once bi rodaji atlatalimda. Bu arada EB kac kg bilen varmi? Emre hep hayal ama hiç cesaret edemediğim, ya da belki vakit bulamadığım bir işi yapıyorsun. Sonuç ne olursa olsun geliştirme aşaması çok keyifli olacaktır. Kullanımda ise ufak tefek sorunların olacağı kesin ama bu genelde zevkini kaçırmayacak düzeyde olacaktır. Turbo basıncını, diğer bi deyişle güç özlemini kontrol edebildiğin sürüece motor ömrü açısından da çok ciddi sorun beklemiyorum, tabii aynı şeyi turbo için söylemek pek kolay değil. Sanırım Mertol Mondeo'da kullanmıştı bunu. EB ile kıyaslamaya gelince; yaklaşık 200 kg daha hafif (EB HB 1389 kg - ruhsat bilgisi) ki bu bir avantaj olacaktır. Yol tutuşunu da ben ilk kasanın daha başarılı buluyorum, en azından öyle hissettiriyor. Aslına biraz daha masraf yapıp bir coilover taktırsan keyfine diyecek olmaz. Ağırlık farkını bir kenara bırakacak olursak EB motorun alt devirlerden gelen torkunu ve akıcı ivmelenmesini yakalamak pek kolay olmayabilir. Yazılıma bağlı olmakla beraber biraz turbo boşluğu olur diye düşünüyorum. Ama eşsiz bir araca sahip olma duygusu herşeye değer bence de... Asıl zevklisi aynı işi 2.0 Sport Trend ile yapmak olurdu. Kolay gelsin, fırsatım olsa kullanmak isterdim... Bu arada Murat İnce kardeşimiz Audi A3 turbosu ile 1.6 Zetec'i şahlandırıp iki seneden fazla kullanmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Nisan 16, 2014 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Abi oncelikle yorum icin tesekkurler bu arada aldigim.kit zaten murat abinin arabasindan cikan kit ben sadece birkac parcasini yeniledim degistirdim onun icin is cok kolay olmustu. Yuruyene gelince aracimda zaten coilover ve kule gergileri mevcut ayrica 215 lastiklerle tutunmam yeterince iyi hafiflik konusunda zaten koltuk takmadigim icin 100 kga yakinda ordan bir avantajim var. yazilim aracimda daha onceden mevcuttu fakat suan aem fic kullandigimdan komple yeniden yazilcak turboya gore zamana gore yeterince gelistircem yurt disinda 0.7 0.8 barda 180-190 hplerde sikintisiz kullananlar var onun icin benim sinirimda o olcak. Hayirlisi bakalim ilerleyen zamanla zaten ayar felan oturdugunda test ederek gorucegiz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Sanırım Mertol Mondeo'da kullanmıştı bunu. Benim mondeoya uyguladığım superchargerdı. Bu kiti Murat ın (İnce) arabası için hazırlamıştık. Yazılıma bağlı olmakla beraber biraz turbo boşluğu olur diye düşünüyorum. Lag olmuyor abi. KKK03 çok acayip birşey.1800 devir civarında dolmaya başlıyor. 5500 e kadar sıkıntısız üflemeye devam. Sonrasında ufak ufak basıncı verememeye başlıyor ama onu da çok lazımsa!! EBC ile hallediyorsun. ACME gibi birşey bu KKK03 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 tebrik ederim. bir çok kişinin hayalinde olup ataletinden dolayı yapamadığı bir projeye hayat vermişsin. Benim şanslı yanım konuyu bu gün görmem ve merakla 10 gün beklememem oldu. Ancak yinede final videosunu heyecanla bekliyorum. tekrar tebrik eder, bu çalışmanızın 2.el eb'lardan daha değerli olduğunu hatırlatmak isterim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 eb'lardan daha değerli olduğunu hatırlatmak isterim. ne çok eb düşmanı var 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Oo mertol abimde buralardaymis bu arada mars bastik allaha sukur sorun yok simdilik suan egzozcuda intercol borulari yapiliyor. Aksam videoyu atarim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Bu kiti Murat ın (İnce) arabası için hazırlamıştık. Ne bereketli turboymuş, maaşallah üçüncü motoru eskitecek, işte VAG farkı (şimdi oradan bir çıkıp Borg Warner der mi acaba?) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 (düzenlendi) ne çok eb düşmanı var (Tolga Başaran) "cevapla demeyi unutmuşuz ancak böyle düzeltebildik" Yok birader düşmanlıktan veya eb kötüdür gibi bir düşünceden de değil. Firmanın yapmış olduğu bir mühendislik olayı, teorisinden pratiğine oradan üretimine kadar mükemmel bir hassasiyet ile çalışarak eb u üretiyor. buna ne diyebiliriz ki. benim burada vurgulamak istediğim kendi yaptığın işin değerli olması. aslında emre akyolun yaptığı bir meydan okuma. sonuç henüz gelmedi ama başaracak gibi de görünüyor. Nisan 16, 2014 cem aksoy tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 (düzenlendi) evet gelişmelerden bahsedim sabah saatlerinde ilk marşımızı bastık allaha şükür sorunsuz bir seferde aldı. videosunu ekliyorum. ayrıca bütün borular tekrar tasarlandı ve yarın kaynakçıya teslim edilip boyanıcak. projenin bence en zor kısmı intercooler borularını tasarlamak oldu. onun dışında allaha şükür herşey çok kolaydı. kaput altı şuan çok dağınık kablolar borular hep cırtla geçici olarak sabit daha sonra tabikide hepsi düzeltilcek. dağınık bikaç resim atim.. yarın borular beklenirken oilcatchimiz takılcak ayrıca lpg komple sökülcek. ortalama 1-2 gün içerisinde inş yürümeye başlıcaz. hayırlısı bakalım ilk marş videomuz http://www.dailymotion.com/video/x1owh2j_1-6-focus-turbo-ilk-mars_auto buda gece çektiğim 3 bine kadarki orjşnal egzoz varkenki turbo sesi http://www.dailymotion.com/video/x1owhdy_turbo-sound_auto Nisan 16, 2014 emreakyol tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 O aluminyum boruları böyle takarsan basınç ilk geldiğinde kelepçeler sıkılı olduğu halde sıyrılıp çıkacak. Al eline bir kalın zımpara iyice çiz oraları. O yaptıkları çıkıntılar yetmiyor haberin olsun. Kelepçelerin tuttuğu yerde boruların yüzeyi parlak olmasın. Kelebek kapanıp tekrar açınca çıkıyor. Panik yapma çek kenara hangisi çıkmış ona bak. ) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 benim anlamadığım nereden ayarlıyor ; nekadar hava alacağını kaç bar basacağını ? yazılım güncellendimi ona göre ? Grand tourismo oynar gibi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Mertol abi borular zaten boyancak ole takicaz uclarida disa dogru acilcak sorun olcani sanmiyorm ama yinede aklimda Turbo basinci wastegate ve manuel boost controllerden ayarlaniyor.beyinde ayrica aem fic taktigimiz icin istedigimiz gibi bilgisayarla ayarlayabiliyoruz. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 25 30 bine ecobost olsa hemen alim bide ustune yok jantms tamponmus ses sistemiymis derken benim masrafimi kat kat cikariyor ayrica nedense focus 3 ve 2 lere isinamadim herzaman focus 1 in yeri baskadir ayrica yapilmamis biseyi yapmanin tadi baska. ecobost alip binsem her kosede focus 3 gorebilirim ama benim arabanin esi bile yok insanlarin bakislari ve yorumlari bile yetiyor maliyetin 25-30000 ise itirazım yok, bizimkisi teneke kutuda uçmak, sense, kendi kanatlarınla uçacaksın, hele vaktin ve enerjin varsa, gerçekten harika bir deneyim..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 benim anlamadığım nereden ayarlıyor ; nekadar hava alacağını kaç bar basacağını ? yazılım güncellendimi ona göre ? Grand tourismo oynar gibi Aslında yapılan şey ayarlama sayılmaz. Daha çok üst limit belirleme. Belli bir limit değere ayarlıyorsunuz o limite geldiğinde fazlasını bir valf vasıtası ile atmosfere salıyorsunuz. Eğer o valf elektronik valf ise bunu bir kontrol ünitesi vasıtası ile de kontrol edebilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emreakyol Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Aslında yapılan şey ayarlama sayılmaz. Daha çok üst limit belirleme. Belli bir limit değere ayarlıyorsunuz o limite geldiğinde fazlasını bir valf vasıtası ile atmosfere salıyorsunuz. Eğer o valf elektronik valf ise bunu bir kontrol ünitesi vasıtası ile de kontrol edebilirsiniz. yardır mertol abi o değilde benim üst limitleri fic ayarları kim vercek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap