Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen Özellikler [Hill Holder Eklendi]


Ozan Kar

Önerilen Mesajlar

Ozan bey peki lastik basinc uyari sistemi 2012 mk3 powershift baz versiyonda-trend aktif edilebiliyormu? Bunun haricinde aktif edilebilen sisyem varmi?

comfort değilse yukardakilerin hepsi olur. Yazıyor hepsi zaten o kadar şuan.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arabamda olmayan fakat birinci mesajda bahsettiğiniz bütün özellikleri aktif hale getirebilir miyiz?

 

Evet, esp varsa olur. Yokuş kalkış vs ona bağlı.

 

Aracınızın model yılını da profile girmeyi unutmayınız. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün kablo geldi kapı kilitlerini ve hill holderı aktif hale getirdim.sonra aracın kontağını açtığımda city start stop çalışmıyor diye arıza aldım hem de tuş off konumuna alıyor. Bu arızayı alan veya yardım edebilecek biri varmı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün kablo geldi kapı kilitlerini ve hill holderı aktif hale getirdim.sonra aracın kontağını açtığımda city start stop çalışmıyor diye arıza aldım hem de tuş off konumuna alıyor. Bu arızayı alan veya yardım edebilecek biri varmı?

active city stop mu yoksa start/stop mu? Forscan ile DTCleri temizlediniz mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Lastik Ebatı değiştirmenin avantajı nedir?

 

hangi yönlü değişiklik yapacağınıza göre değişir... artırısanız kuru zeminde yol tutuş artarken tüketim yükselir. taban daralırsa tüketim düşer ama bence hissedilmeyen düzeyde yol tutuş kaybı yaşanabilir. ama en kritik nokta lastiğin fiyatı çok fark eder. özellikle 215 ile 205 arasında ciddi (bence çok açma derecede) fiyat farkı oluyor. mesela benim yazlıklarım 215, ama kışlık alırken ekonomik olması için 205 aldım. ama ilk kriter aracın klavuzundaki ölçülere uygunluk.

 

bu arada bu konunun yeri burası değil, birazdan müdahale gelebilir :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Lastik Ebatı değiştirmenin avantajı nedir?

Hız ve kilometre kayıtlı lastik ebadına(çap) göre hesaplanır. Kayıtlıdan farklı bir ebatta lastik takarsanız bunlarda sapma oluşur, ayarı düzelterek tekrar doğru göstermesi sağlanır.

Not: hızda sapma ayrıca bulunur, ayar doğru olsa bile kadran az gösterir.

hangi yönlü değişiklik yapacağınıza göre değişir... artırısanız kuru zeminde yol tutuş artarken tüketim yükselir. taban daralırsa tüketim düşer ama bence hissedilmeyen düzeyde yol tutuş kaybı yaşanabilir. ama en kritik nokta lastiğin fiyatı çok fark eder. özellikle 215 ile 205 arasında ciddi (bence çok açma derecede) fiyat farkı oluyor. mesela benim yazlıklarım 215, ama kışlık alırken ekonomik olması için 205 aldım. ama ilk kriter aracın klavuzundaki ölçülere uygunluk.

 

bu arada bu konunun yeri burası değil, birazdan müdahale gelebilir :)

Bence sen yanlış anladın :) Benim anladığım konfigrasyondaki ebadı değiştirmek :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hız ve kilometre kayıtlı lastik ebadına(çap) göre hesaplanır. Kayıtlıdan farklı bir ebatta lastik takarsanız bunlarda sapma oluşur, ayarı düzelterek tekrar doğru göstermesi sağlanır.

Not: hızda sapma ayrıca bulunur, ayar doğru olsa bile kadran az gösterir.

Bence sen yanlış anladın :) Benim anladığım konfigrasyondaki ebadı değiştirmek :)

 

ya bazen bende elektrikler kesiliyor :) doğrusunuz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan Bey Teşekkürler. Ayrıca kablo alarak belirttiğiniz değişiklikleri yaptım. Hill Holderi denedim. Sanırım oldu. Fakat lastik basıncı ile hafıza gibi forumda bişeylerden bahsediliyordu ( yanlış hatırlamıyorsam ) menüye baktım böyle bişey bulamadım. Yeni özellikleri büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum.


ya bazen bende elektrikler kesiliyor :) doğrusunuz...

Teşekkürler ilginize Mert Bey.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan Bey Teşekkürler. Ayrıca kablo alarak belirttiğiniz değişiklikleri yaptım. Hill Holderi denedim. Sanırım oldu. Fakat lastik basıncı ile hafıza gibi forumda bişeylerden bahsediliyordu ( yanlış hatırlamıyorsam ) menüye baktım böyle bişey bulamadım. Yeni özellikleri büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum.

Teşekkürler ilginize Mert Bey.

Göstergenin sürümüne göre, "Bilgi" veya "Ayarlar->Sürücü Destek" kısmında "Lastik Basınçlarını Kaydet"(kısaltma olarak yazıyor Las. Bas. Kyt. gibi birşey olması lazım, oradan OKa basılı tutarak kaydetmeniz lazım, yoksa çalışmaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Göstergenin sürümüne göre, "Bilgi" veya "Ayarlar->Sürücü Destek" kısmında "Lastik Basınçlarını Kaydet"(kısaltma olarak yazıyor Las. Bas. Kyt. gibi birşey olması lazım, oradan OKa basılı tutarak kaydetmeniz lazım, yoksa çalışmaz.

Yanlış hatırlamıyorsam yokuş kalkış var bişey daha var fakat lastik basınç yok diye biliyorum fakat emin olmak için bir daha kontrol edeyim yoksa olmamış mı demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen Özellikler [Hill Holder Eklendi] olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A., bu konuyu kilitledi
  • Yakup Ç. A., bu konunun kilidini kaldırdı

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.