Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2014 arkadaşın bahsettiği direksiyonla, bu direksiyon farklı ya, Çağatay, onu demek istemişler.. bugünkü direksiyonun düğmelerini kontrol etmek ölüm.. yeni direksiyon düğmeleri daha dik ve erişilebilir.. mi??? Kutluhan ın "169." mesajındaki direksiyon simidi.. şimdi direksiyon yenilendi mi yenilenmedi mi? yada yenilenenler üst versiyonlarla sınırlı mı olacak? Abicim resmi fotoları paylaştım ya..İlk mesajda ne görüyorsanız o olacak..Donanım ile direksiyonun değiştiği nerede görülmüş dedim yukarda da yani aynı olacak. Yukardaki SPY yani gizli çekim adı üzerinde deneme araçlarının fotoğrafı oradakiler referans değil. F2 kasası ile şuan bindiğiniz araç test edildi zamanında Tanıtım videolarını izlerseniz eğer erişim konusunda bir ipucu verebilir kanısımdayım..Şuan elimizden gelen bu sadece.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2014 Adamlar gerçekten çok sağlam makyaj yapmış. Çok değişmiş ve güzel olmuş. Başka markalar (örneğin Golf) bu kadar bile değişiklik yapabilse yeni kasa diye piyasaya sürerler. Para biriktirme zamanı gelmiş anlaşılan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sami Yıldız Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2014 daha keskin hatlar oluşturulmuş çok etkileyici makyaj yapılmış...Yalnız hoşuma gitmeyen iki noktası jantlar ve arka tampon evet arka tampon bu kadar agresif görünüme bakarak çok sade ve düz olmuş... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2014 2015 te 1.5 powershift sw alırım artık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 Takipçiler için bazı yeni videolar Biraz da foto 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Selçuk Öz. Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 El treninin sekli daha makul olmuş... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mesut Özbek Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 10, 2014 Bence harika olmuş yeni iç ve dış tasarım. Aracımdan çok memnunum ama 1.0 ecoboost otomatik şanzımanı duyunca bana da çok cezbedici geldi. 2015 yılını bekleyip göreceğiz eğer bütçemin çok üstünde bir fiyatla çıkmazsa aracımı hemen bayide takas yapmayı düşünüyorum. Bu arada lpg - dizel ikileminde kalan arkadaşlar varsa birde 1.0 motoru denesinler. Hele otomatiği de çıkarsa tadına doyum olmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
önder Başböyük Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 süper gayet başarılı buldum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökay Bilgin Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Makyajlı focusun tanıtılması yaz döneminde 2.el fiyatlarında focusun fiyatının düşmesine neden olabilir mi acaba yazın alma gibi bir durumumuz varda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Halil İ. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2014 Bence de makyaj dış görünümün güzelliğini bozmuş BANA GÖRE!. Ama içeride ve mekaniğinde olumlu anlamda büyük değişiklikler var! canlı canlı görmek lazım :-D Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Kara Yanıtlama zamanı: Mart 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 27, 2014 Önden görünüş bayağı bir değişmiş, yeni tampon eskisi gibi hoşuma gitti ancak ön ızgaranın eski halinin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ön sisler gayet hoş olmuş. İç mekanda ise gayet güzel gelişmeler var gibi (direksiyon pek olmamış sanki ). Daha da önemlisi motor ve sürüş dinamikleri üzerinde yapılan oynamalar olmuş. Açıklamalara bakılırsa daha da keyif veren bir focus yollarda olacak gibi. Yanılmıyorsam focus 2 nin makyajında da motor aksamında önemli değişiklikler olmuştu. Demek ki Ford' un motor üzerindeki yenileme politikası genelde bu yönde. Unutmadan ön konsolun şık ve sade tasarımı çok hoşuma gitti, büyük ekran da çok güzel görünüyor. Kol dayama ve kayar kapaklı saklama gözleri de çok güzel olmuş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mart 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 27, 2014 Yakinda tamamen bize ozel cekimlerle makyajli mk3 geliyor... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer Mira Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2014 Ara sıra hep bu konuda (otomatik+dizel) bir gelişme var mı diye gelip bakıyorum. Listeyi gördüm otomatik kombinasyonlara baktım. Ama ben fordu anlamıyorum gerçekten anlamıyorum ve kızıyorum! Tamam mühendis değilim ama yinede bana mantıksız geliyor bir insan neden tam otomatiği dizele çift kavramayıda zaten çok yakan ve torku düşük benzinliye koyarak daha sorunsuz bir kombinasyonu seçmez! Gerçekten bilmiyorum ciddi anlamda forda sinirleniyorum bu kadar saçma kombinasyonlar olmaz. Tam otomatik çift kavramadan çok yakar ama uzun vadede çok sorunsuzdur (bakınız jatco 4 ileri mondeo 2.0 dizel) işte sen bunu dizele koyacaksın kardeşim! Çift kavrama az yakar helede kuru kavramaysa uzun vadede sorunludur tork dayanımı daha düşüktür. İşte çift kavramayıda halihazırda yakıtın pahalı olanıylka çalışan benzinliye koysana kardeşim. Yani ford uzun yıllardır piyasa otomatik+dizel konusunda eli en fakir olan markaydı (1.6 için konuşuyorum) şimdi yaptığı ise çok saçma. Bir ihtimal daha var o da ölmek mi derseniz? O da şu eğer ki ecoobost tam otomatikte daha çok makul bir yakıt değerine ulaşırsa tam otomatik benzinlide çok satar 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2014 Bu kadar rahat ve emin konuşanları hayranlıkla izliyorum geleceğin mühendisi olarak. İlginç. Belki de dünyanın sayılı insanları bu aracı pazarlamak için uğraşıyor eleştiri bu kadar kolay olmamalı. Talep durumunu gözardı etmeden sadece çevreye bakmadan yorumlayın. Benzinliler hariç otomatik detayı yok. Sadece olacak yazısını görüyorsunuz başlıkta. 2.0 dizel powershift şuan 1.6 atm powershift'ten daha az sorun veriyor veri olarak benim aldığım bilgi bu yönde. Yani sadece tork şu bu diye takılmayın böyle basit değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer Mira Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 (düzenlendi) Bu kadar rahat ve emin konuşanları hayranlıkla izliyorum geleceğin mühendisi olarak. İlginç. Belki de dünyanın sayılı insanları bu aracı pazarlamak için uğraşıyor eleştiri bu kadar kolay olmamalı. Talep durumunu gözardı etmeden sadece çevreye bakmadan yorumlayın. Benzinliler hariç otomatik detayı yok. Sadece olacak yazısını görüyorsunuz başlıkta. 2.0 dizel powershift şuan 1.6 atm powershift'ten daha az sorun veriyor veri olarak benim aldığım bilgi bu yönde. Yani sadece tork şu bu diye takılmayın böyle basit değil. Dediğim gibi mğhendis değilim tecrübelerim ve benim algılarım doğrultusunda konuşuyorum tabiki nicel değil, bilimsel değili kişisel/özenl yargılar haklılığımı zaman gösterir. 2.0 ps ler, tam otomatikten daha sorunsuz yazmışınız doğrudur. Çünkü tam otomatikler gm-ford ortak yapımı 6f35 kodlu şanzıman bir jatco değil, bir aisin değil, bir zf değil. Zaten escapede ve fusion 2.5 araçlarda kullanılan bu 6f35 kodlu şanzıman bayağı dertli bir şenzıman. Kısaca özetlersek güzelim ford, her şeyiyle benim için on numara olan fordu sırf bu otomatik konusundaki beceriksiliğinden dolayı almayacağım. Çift kavrama benim için halen diken üstünde arabaya binmektir. 308 sw 130 hp dizel araçlarda aisin marka 6 ileri tam otomatik gelecek onu beklemekteyim honda hrv ile mantıklı bir kombinasyon yapmazsa Nisan 23, 2014 Sezer Mira tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap