Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları ile 2014 Focus


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

volvoda 2-3 senedir kullanılıyor powershıft daha anlayamadılar mı saglam olup olmadığını ? bu kafayla otosan hiç birseyi egale edemez sen arabadan donanım düşür eskisinde olanı yeniye koyma bilmem ne yap sonrada egele et ? daha da düşmesinde satışlar 

 

Hocam siz sanırım çok tez canlı felansınız. Aynı şanzıman olmayacak aynı motorda olmayacak. Ayrıca bir mal beraber üretilince bunların protokolü olur ilk kullanım hakkı vs vs vs diye. Böyle basit bıdı bıdı ile yürümüyor işler.

 

Yapıcı, mantıklı yorumlar bekliyor artık insanlar sizin gibi kullanıcılardan. Hiç satılmayan x paketi iyi ki kaldırdılar diyoruz tüm bu iş içinde olanlar olarak siz hala aynı yerde. Bir çok insan xenon'a erişmek isteyip burun kıvırıyordu bunu forumdan bile anlamanız mümkün; kaldıki burası meraklılarının olduğu yer.  

 

Neyse tez canın cevabını rakamlar verir, uzatmanın anlamı yok. Konu dışına devam ederse mesajlar uçar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

volvoda 2-3 senedir kullanılıyor powershıft daha anlayamadılar mı saglam olup olmadığını ? bu kafayla otosan hiç birseyi egale edemez sen arabadan donanım düşür eskisinde olanı yeniye koyma bilmem ne yap sonrada egele et ? daha da düşmesinde satışlar

Abi volvo'daki 1.6 değil mi? Benim bildiğim öyle ama şimdiki gelecekler 1.5 otomatik olacak haliyle farklı motor farklı kombinasyon farklı sistem diye tahmin ediyorum, ilk baştada dediğim gibi tam tekniğine hakim değilim ama tahminimce durum böyledir. He dersen ki madem şimdiki 1.6da niye getirmediler diye bu seferde volvo'yu farklı kılmak diye düşünüyorum, aynı motor aynı şanzıman niye 30-40bin fazladan vereyim diye düşünmesin diye insanlar gelmemiştir. Donanım konusunda bir şey diyemem tam inceleme fırsatım olmadı listeyi ama eğer durum buysa bir eksi tabiki eskisinde olupta yenisine koymamak. Buna rağmen şuan focus için en büyük handikap rakiplerinde dizel otomatik varken onda olmaması ve dar iç mekanıydı. İç mekanı belki genişletemediler ama dizel otomatikle ve uygun bir fiyatla liderliğe oynamaması için bir sebep göremiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam siz sanırım çok tez canlı felansınız. Aynı şanzıman olmayacak aynı motorda olmayacak. Ayrıca bir mal beraber üretilince bunların protokolü olur ilk kullanım hakkı vs vs vs diye. Böyle basit bıdı bıdı ile yürümüyor işler.

 

Yapıcı, mantıklı yorumlar bekliyor artık insanlar sizin gibi kullanıcılardan. Hiç satılmayan x paketi iyi ki kaldırdılar diyoruz tüm bu iş içinde olanlar olarak siz hala aynı yerde. Bir çok insan xenon'a erişmek isteyip burun kıvırıyordu bunu forumdan bile anlamanız mümkün; kaldıki burası meraklılarının olduğu yer.  

 

Neyse tez canın cevabını rakamlar verir, uzatmanın anlamı yok. Konu dışına devam ederse mesajlar uçar.

diğer donanımlar nereye gtti peki ısıtmalı direksiyondan falan filandan bahsediliyordu valla bende 4000tl yi zenon a vermem 5bin tl yide teknoya vermem en mantıklı donanım eskisine göre trend x donanım olmuş ...tezcan falan değilde satsınlar artık biran önce şu otomatiği ha ben otomatık almam da ben manuel seviyorum...yani daha neyi bekliyorlar sat bir an önce satışları arttır ben buna kzıyorum ,atı alan üsküdarı geçti bunlar daha bi otomatiği satışa sunamadılar motor aynı olmasada benzer özelliktedir pek fark olacagını sanmıyorum suankı 1.6 ecoboostla yenı gelecek ecoboost 1.5 arasında cok mu fark olacak sankı sonucta benzer yapıdalar şanzımanın uyumlu olup olmayacagını anlamışlardır artık..hele lastikler hiç olmamış 17 jant 18 jant opsıyonu nerde katalogda (arac renkleri bölümü) 18 jant var ama ortada alacak jant yok

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

diğer donanımlar nereye gtti peki ısıtmalı direksiyondan falan filandan bahsediliyordu valla bende 4000tl yi zenon a vermem 5bin tl yide teknoya vermem en mantıklı donanım eskisine göre trend x donanım olmuş ...tezcan falan değilde satsınlar artık biran önce şu otomatiği ha ben otomatık almam da ben manuel seviyorum...yani daha neyi bekliyorlar sat bir an önce satışları arttır ben buna kzıyorum ,atı alan üsküdarı geçti bunlar daha bi otomatiği satışa sunamadılar motor aynı olmasada benzer özelliktedir pek fark olacagını sanmıyorum suankı 1.6 ecoboostla yenı gelecek ecoboost 1.5 arasında cok mu fark olacak sankı sonucta benzer yapıdalar şanzımanın uyumlu olup olmayacagını anlamışlardır artık..hele lastikler hiç olmamış 17 jant 18 jant opsıyonu nerde katalogda (arac renkleri bölümü) 18 jant var ama ortada alacak jant yok

 

Sayın hocam, öncelikle biraz sakin olun ve mantık ile ilerleyin.

 

1- Jant ve bazı opsiyonlar zamanla bize geldiğini bilmiyor musunuz? 

2- Şu ilk dönemde zaten çok az araç var perakende için ortalama 1,000, gerisi filoya satıldı bile.

3- Teknik olarak konuştuğunuz şeyler size basit gelebilir ama değil, bunu uzatmak çok gereksiz inanın kaybettiğim zamana yazık kaç kere dedik.

4- Firmalar seni veya beni veya birilerini mutlu etmek için çabalamıyor genele bakar nasıl para kazanırım der.

5- Mantığa gelince, o sizin mantığınız bırakın da diğer fikirlerde kendince mantıklı olsun değil mi ?

6- Bu Xenon'a 3.9 tekno'ya 4.x vermeyecek adam eski x'e 7 lira hiç vermez o yüzden tantana etmeyin boş boş. Söylüyoruz hala aynı şimdiye kadar %1 bile satmadı x paket. Diretmek mantıksızlığın dik alası.

7- Politika ve yapılanları beğenmiyorsanız, neden bu firmadan hala araba almayı düşünüyorsunuz?  Almayın gitsin. 

8- Bu arada kendinizi çürütmeyin; satışı iyi olmaz diyorsunuz ama trend x için iyi diyorsunuz eee zaten trend-x ile yürüyecek adam ? 

9- Aynı şeyler gelecekse ben size yanıt vermeyeceğim artık. Kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

vallahi ben lastikten memnunum.. 215 taban 300 tl, 205 taban 200 tl..eğer 205 e düşürmek yol tutuştan birşey kaybettirmiyorsa ne ala..

ama spor görünüm için isteyen büyük jant a yönelebilir..  215 de daha heybetli duruyordu aslında.. yakıt tüketimini biraz da olsun düşürmek içinde 205 e dönmüş olabilirler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

vallahi ben lastikten memnunum.. 215 taban 300 tl, 205 taban 200 tl..eğer 205 e düşürmek yol tutuştan birşey kaybettirmiyorsa ne ala..

ama spor görünüm için isteyen büyük jant a yönelebilir..  215 de daha heybetli duruyordu aslında.. yakıt tüketimini biraz da olsun düşürmek içinde 205 e dönmüş olabilirler.

 

Mehmet hocam, avrupa zaten 205 kullanıyor.

Bizim kötü yollarımız vb şartlar ile ithal edilen araçlar HD'idi (ağır koşul).Farklı detaylarda da araçlarımız farklı. Bunları herkes bilmez çünkü gerek bile yok.

 

Şimdi vazgeçmişler lastikte, bu kadar. Belki ilerde değişir, ilk parti için böyledir. (Bilemem)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sayın hocam, öncelikle biraz sakin olun ve mantık ile ilerleyin.

 

1- Jant ve bazı opsiyonlar zamanla bize geldiğini bilmiyor musunuz? 

2- Şu ilk dönemde zaten çok az araç var perakende için ortalama 1,000 gerisi filoya satıldı bile.

3- Teknik olarak konuştuğunuz şeyler size basit gelebilir ama değil, bunu uzatmak çok gereksiz inanın kaybettiğim zamana yazık kaç kere dedik.

4- Firmalar seni veya beni veya birilerini mutlu etmek için çabalamıyor genele bakar nasıl para kazanırım der.

5- Mantığa gelince, o sizin mantığınız bırakın da diğer fikirlerde kendince mantıklı olsun değil mi ?

6- Bu Xenon'a 3.9 tekno'ya 4.x vermeyecek adam eski x'e 7 lira hiç vermez o yüzden tantana etmeyin boş boş. Söylüyoruz hala aynı şimdiye kadar %1 bile satmadı x paket. Diretmek mantıksızlığın dik alası.

7- Politika ve yapılanları beğenmiyorsanız, neden bu firmadan hala araba almayı düşünüyorsunuz?  Almayın gitsin. 

8- Aynı şeyler gelecekse ben size yanıt vermeyeceğim artık. Kolay gelsin.

9- Bu arada kendinizi çürütmeyin; satışı iyi olmaz diyorsunuz ama trend x için iyi diyorsunuz eee zaten trend-x ile yürüyecek adam ? 

xpkete de zaten 7bn verilmez çok pahalı .benim dediğim yani mesela ısıtmalı koltuk nere gitti mesela bi kış paketi koyup ısıtmalı direksyon ısıtmalı ön cam  ısıtmalı koltuk olabilir .politika yanlış ,yanlış olmasa satışlar yarı yarıya düşmez.ben satışların artmasını istiyorum ama bu gidişle artmaz sen ne kadar ford hayranıysan bende en az senin kadar seviyorum fordu ama bazı yanlışlarıda görmek lazım ben bu donanım olayına çok kızıyorum...ilk focus 3 geldiğinde de jantları ve bagajı görünce çok kızmıştım bu ne saçmalık diye  sonra düzelttiler işte bu yanlışları yapmasalar daha iyi olur  ..trend x eskiyle kıyaslanınca iyi tabiki en güzel secenek olmus eskisine göre ...bircok paketin kalkması güzel olmuş ama bazı olması gereken özelikler de ortadan kalkmasa daha iyi olacak..yeni donanım jant gelene kadar focus 4 çıkar artık :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

xpkete de zaten 7bn verilmez çok pahalı .benim dediğim yani mesela ısıtmalı koltuk nere gitti mesela bi kış paketi koyup ısıtmalı direksyon ısıtmalı ön cam  ısıtmalı koltuk olabilir .politika yanlış ,yanlış olmasa satışlar yarı yarıya düşmez.ben satışların artmasını istiyorum ama bu gidişle artmaz sen ne kadar ford hayranıysan bende en az senin kadar seviyorum fordu ama bazı yanlışlarıda görmek lazım ben bu donanım olayına çok kızıyorum...ilk focus 3 geldiğinde de jantları ve bagajı görünce çok kızmıştım bu ne saçmalık diye  sonra düzelttiler işte bu yanlışları yapmasalar daha iyi olur  ..trend x eskiyle kıyaslanınca iyi tabiki en güzel secenek olmus eskisine göre ...bircok paketin kalkması güzel olmuş ama bazı olması gereken özelikler de ortadan kalkmasa daha iyi olacak..yeni donanım jant gelene kadar focus 4 çıkar artık :)

 

Kim dedi ford hayranı olduğu mu? Benim ağzımdan böyle bişey çıkmadı. Allaha şükür kimseye hayran değilim, bu sitedenin yöneticisiyim; hakkını veriyorum sadece.Genel olarak tüm otomobillere de ilgim vardır, çabamız ortada lafa gerek yok.

 

Durumlara mantıklı ve sektörü anlayarak baktığımı düşünüyorum. Hala aynı fikirdeyim bu alınan politika yeterince doğrudur. Göreceksiniz işte ne diyim daha anlamıyorsunuz. 

 

Şu titanium ve xenon yetmiyorsa ford almasın zaten bir sürü premium var.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kim dedi ford hayranı olduğu mu? Benim ağzımdan böyle bişey çıkmadı. Allaha şükür kimseye hayran değilim, bu sitedenin yöneticisiyim; hakkını veriyorum sadece.Genel olarak tüm otomobillere de ilgim vardır, çabamız ortada lafa gerek yok.

 

Durumlara mantıklı ve sektörü anlayarak baktığımı düşünüyorum. Hala aynı fikirdeyim bu alınan politika yeterince doğrudur. Göreceksiniz işte ne diyim daha anlamıyorsunuz. 

 

Şu titanium ve xenon yetmiyorsa ford almasın zaten bir sürü premium

forddan haber geldi bana en büyük hayranımız yakup diye ,yakuptan sonrada sen geliyorsun dediler bana :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motor: 1.5tdci Diesel+Powershift ile Autoshow'a yetişecek. Şu anda da 1,5 makine siparişe açık ama maliyet farkı nedeni ile F/O o motoru henüz getirmiyor. Yani Mayıs ayında 1.5+PS olacak ve 2016 yılbaşında da 1,5tdci manuel vites piyasaya sürülecek (2016 yılında devreye girecek emisyon normlarını o motor karşılıyor) Manuel diesel alacağım diyen 2015 yılında 1,6 ile yoluna devam edecek.Yeni 1,5 PSA ve diğer imalatçılar ile paylaşılmayacak. Peugeot ve Citroen'e o motor -pahalı- gelmiş, onlar kendilerine daha hesaplı motor geliştiriyormuş. 

Aksesuar: Ülke spekti yapılırken olmaz ise olmazlar üzerinde (örn:Lastik Basınç Uyarı Sistemi/Yasal Zorunluluk) pazarlık yapılıyor ve temel nokta belli olunca (Focus örneğinde Trend-X) ek aksesuar seviyeleri (Style-Tit.) için ayrıca çalışılıyor. Bazı opsiyonlar saçma sapan -kuyruklar- ile geliyor. Örnek olarak siz "Ben büyük alternatör, güçlü akü, kalın lastik tabanı ve büyük radyatör istiyorum" diyorsunuz, imalatçı size "Olur yaparım ama stepne'ye alaşım jant koymam yada istediğin sis farına ek ücret isterim" diye geliyor. Customer Clinic ile başlayan işi en erken altı ay da bitiriyorsunuz ve bu arada da pazarlamanın size sunduğu bütçenin (araç satış fiyatı) içinde kalmaya çalışıyorsunuz. Zamanında bir arkadaş bu durumu -yağlı ipe tırmanmaya çalışırken mızıka çalmak- olarak nitelendirmişti. Neden açılışta şu yok - bu yok? (örnek:Isıtmalı koltuk) derseniz bunun iki temel nedeni var. a ) İmalatçının işi başından aşkın, "yaptığın aksesuar paketlerini al git, başım dolu... beni incik boncukla uğraştırma şimdi... bir yıl sonra gel, montaj hattındaki adamın eli işe alışır, üzerimdeki baskı da azalır... o zaman koyarım." diyor. :)  b ) Her şeyi kafadan verirsen meraklılara, araç alma konusunda kararsız kalanlara ve kankalarına "Sana koltuk ısıtma vermediler ama bak ben aldım" diyecek kişilere neden/şans veremezsin. :-) 

Fiyat: Fiyat bence güzel, bu vergi oranları ile daha iyisi olmazdı zaten. "O paraya şunu bunu alırım" derseniz ... eh! O tabi ki sizin bileceğiniz iş. (Bkn.paşa gönül kriteri...) Sonuçta maliyet belli, cost/profit belli, kısıp - kastığında ve de dibini kazıdığında çıkan fiyat bu. Ocak ve sonrasında fiyat artar mı? diye soranlara ... -Evet! Tabi ki artar- cevabını vereceğim. ÖTV aynı kalır, Döviz artmasa bile a)Ford-Otosan fiyatlara verdiği yıl sonu pazarlama desteğini kısacaktır b)Model yılı farkı (14/15) çıkacağından en az %2'de oradan gelecektir. Kabaca (Döviz ve ÖTV artmasa dahi..) %4+ fiyat artışı bekleyebiliriz kanısındayım. (edit:imla)

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Titanyum donanım ve 75.000 fiyatı bence gayet iyi. Düşünmeyen adamı bile baktırır. Vw fiyatları ve paketleri ortada sonuçta. Oraya bakan müşterininde aklı karışacaktır. Adam bu fiyata bu dolulukta araba veriyor diye düşünecektir. Benim şu da olsa diyeceğim türde bir donanım eksiği yok. Xenon faydalı ama kimse faydası için almıyor. O fayda da şehirler arası yollarda gece seyahat yapıyorsan anlamlı. Tekno paket olması güzel ama Türkiye yollarında ne kadar hassas çalışırlar bilinmez Kaza bela olursa masraf artar, işçilik sıkıntı olur. 

 

Volvo V40 servis aralıkları-fiyatları, dibe vuran çok yavaş ikinci eli, aşırı pahalı parça fiyatları olmasa kendimi yırtıp alacağım araba olurdu. Kalitesi ve fiyatı ile Audi-Bmw yanında fayda/fiyat oranı çok iyi ama Türkiye piyasasında tutulmuyor işte.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Titanyum donanım ve 75.000 fiyatı bence gayet iyi. Düşünmeyen adamı bile baktırır. Vw fiyatları ve paketleri ortada sonuçta. Oraya bakan müşterininde aklı karışacaktır. Adam bu fiyata bu dolulukta araba veriyor diye düşünecektir. Benim şu da olsa diyeceğim türde bir donanım eksiği yok. Xenon faydalı ama kimse faydası için almıyor. O fayda da şehirler arası yollarda gece seyahat yapıyorsan anlamlı. Tekno paket olması güzel ama Türkiye yollarında ne kadar hassas çalışırlar bilinmez Kaza bela olursa masraf artar, işçilik sıkıntı olur.

Volvo V40 servis aralıkları-fiyatları, dibe vuran çok yavaş ikinci eli, aşırı pahalı parça fiyatları olmasa kendimi yırtıp alacağım araba olurdu. Kalitesi ve fiyatı ile Audi-Bmw yanında fayda/fiyat oranı çok iyi ama Türkiye piyasasında tutulmuyor işte.

Dün, Levent - Tarabya - Beşiktaş sahil yaptım. Şerit takip hep uyardı ama doğru. 1 kere de aktif şehiriçi cort dedi durdurdu halbuki ben basacaktım. Çapraz uyarı sistemi geri geri trafikte işe yaradı. Buarada sedan Focus ile geri geri gitmek ne zor işmiş. Verecek param olsa Tekno alırdım heralde kör nokta da işe yarıyor vesselam.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.