Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları ile 2014 Focus


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Şanzımanın türü hakkında bilgi yok nasıl bir şanzıman hemen araştırmam gerekiyor çünkü 1,5 ecoboost otomatik hayallerimi süslüyor  :kıhkıh:

 

Normal şanzıman (çift kavrama da değil Cvt de değil) ama manuel değiştirme opsiyonu olan bir şanzıman. FocusClubTr yeter araştırmak için :) Açıklamalar geldikçe yayınlarız biz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben en önemli noktayı unuttum :(

 

  • 6DCT250 kodlu kuru kavrama PowerShift artık sona eriyor, 1.5 tdci ile ıslak kavrama PowerShift olacak.
  • 1.0 Ecoboost otomatik vites 2015 diye duyurulmuştu, bunun da satışı Eylül 2015 gibi satışı başlayacak.
  • 1.5 Ecoboost otomatik vites de 2015 diye duyuruldu ama tekniğini paylaşmıştım o daha yakın zamanda Mart 2015 gibi başlayacak.
  • 1.5 Tdci PowerShift'i zaten söylemiştik Ocak üretimi ile gelecek diye yani o da en geç Mart'ı bulur.

(Belki verdiklerine göre hemen de olabilir :blink:  )

 

 

Diğer son bilgiler için: 

Yakup, kuru kavrama patladımı şimdi bu şekilde mi anlayacağız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup, kuru kavrama patladımı şimdi bu şekilde mi anlayacağız.

 

Bilmiyorum abi :) 1.0 EB Fiesta ile satılacak. 1.6 atm ile devam edecek mi göreceğiz. Dizelde olmayacak ama o kesin.

Zaten 2.0 tdci'ler de de ıslak vardı yani çok şok haber olmadı benim/bilenler için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bilmiyorum abi :) 1.0 EB Fiesta ile satılacak. 1.6 atm ile devam edecek mi göreceğiz. Dizelde olmayacak ama o kesin.

Zaten 2.0 tdci'ler de de ıslak vardı yani çok şok haber olmadı benim/bilenler için.

 

Sen sona eriyor diyince ben tamamen kalkıyor diye düşünmüştüm, yüksek torklulara ıslak kavrama daha mantıklı. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sen sona eriyor diyince ben tamamen kalkıyor diye düşünmüştüm, yüksek torklulara ıslak kavrama daha mantıklı. :)

 

Aldığım haber o yönde ama her ülkede bizim kombinasyon olmadığı için emin olmadan bişey demek istemiyorum :( zamanla belli olur artık onlar da.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford neden böyle eski bir şanzıman kullanmış elinde çift kavrama varken anlamak güç hele de dsg gibi bir rakibi varken bakalım çıktığında nasıl bir performans sergileycek.

 

Çok konuştuk bu konuyu :) Fikirlerimiz eski iletilerde. Şubattan beri böyle olacağı belliydi zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu sefer'de bunları yazmayı unutmuşum :D Hepsi sayfa 23'de toplu haldedi.

  • Adaptif Xenon için istenen fark 1.040 Euro bizim için ortalama maaliyeti 2.700 TL  - Örnek Opel bu sistem için 2800, vw 3.300 tl istiyor.
  • 1.5 Ecoboost ve 1.5 Tdci için otomatik vites fiyat farkı 1.700 euro yani bizdeki meali ortalama 4.400 TL

 

Doğuş 5.000 tl olan dsg'yi 9.000 tl'ye satıyor, Otosan'da fırsatçı olursa 8.000 tl'ye okutur, en kötü. En iyisi yukarda zaten :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu sefer'de bunları yazmayı unutmuşum :D Hepsi sayfa 23'de toplu haldedi.

  • Adaptif Xenon için istenen fark 1.040 Euro bizim için ortalama maaliyeti 2.700 TL - Örnek Opel bu sistem için 2800, vw 3.300 tl istiyor.
  • 1.5 Ecoboost ve 1.5 Tdci için otomatik vites fiyat farkı 1.700 euro yani bizdeki meali ortalama 4.400 TL

Doğuş 5.000 tl olan dsg'yi 9.000 tl'ye satıyor, Otosan'da fırsatçı olursa 8.000 tl'ye okutur, en kötü. En iyisi yukarda zaten :yeah:

Vergi? Yani 1040 Euro nerenin fiyatiysa bizdeki kadar vergi olmayacağına göre onu düşüp %40+18 eklemek lazım.

Bide Euro 2.8e yakın :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onlar tarafımızdan hesaplandı canıms :) düz mantık yapılmıyor.

 

------  

 

Bu da Getrag'ın açıklaması yeni ps'lerin ıslak olacağına dair.

 

http://drivelinenews.com/transmission-insight/dry-clutch-dcts-are-on-their-way-out-says-getrag-cto/

 

Bu demek değildir ki kurunun da bazı ülke ve motorlar ile sunulmayacağı.

 

Zaten adam da söylemiş bunu şimdi gördüm.

Does this mean dry clutch DCTs are finished?
I cannot speak for our competitors, but our new generation of DCTs at Getrag will be 100 percent wet clutch. However, our current [dry clutch] 6DCT250 is one of the very best for fuel efficiency and it will stay on the market for another six to eight years. (6 - 8 yıl daha pazarda kalır diyor.)

 

Yeni DCT150'yi tanıttınız bu sizin yeni giriş modeliniz mi olacak diyor çift kavrama için, kısaca evet diyor. Değerleri aşağıda.

The new DCT150 you have just revealed: is this your new entry point to DCT? Is it the low-cost DCT the industry has been waiting for?

If you look at all front-wheel drive applications worldwide, our DCT transmissions should be able to cover all torques from 100 Nm to, let’s say, 500 Nm. This small 6DCT150 has been specifically designed to cover this entry market, between 100 and 150-170 Nm.

 

Why did you go for a wet clutch design when dry clutch is supposed to be cheaper and more fuel efficient?
That’s a very good question and we have spent a lot of time discussing it. At the end of the day, we have to have an effective product portfolio in terms of cost. With a dry clutch you cannot cover everything from 100 Nm to 500; in any case, if you want to be very sporty and have very high performance, you have to have a wet clutch. And at the opposite end of the scale, with very small engines we are beginning to recognize that many of them are coupled with quite heavy vehicles and that the thermal constraints on these small vehicles are sometimes greater than on a C or D-segment car.

 

Getrag’s new 7HDT300 is part of a family of modular transmissions spanning a range of torque capacities from 100 to 500 Nm

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.