ömer akman Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 motorun çok güzel maşallah üstünede yakışmışsın öyle büyük filan kalmamışsın.güle güle kullan 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Koç Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Hayırlı olsun güle güle kullan.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Çok teşekkürler herkese. Allah herkese gönlündekini versin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Büyük olmak iyidir en azından ben gibi rüzgarda savrulmazsın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Biraz büyük kalıyorum sanki Büyüksün büyük, hem mecazi hem gerçek anlamda... Vallahi ben kendime almış gibi sevindim. Artık zevkini anlatırsan dolaylı nasiplenmeye çalışırız. Kazasız, arızasız, cezasız kullan ve tadını çıkar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Güzel güzel hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Büyük olmak iyidir en azından ben gibi rüzgarda savrulmazsın Motosiklette ağır olmanın bildiğim kadarıyla bir avantajı yok. MotoGP pilotlarının kıyafetli hallerinin 60 kilonun altında olduğunu duymuştum. @Cem Boneval, Çok teşekkürler Cem abi. Biraz kondisyon edinince doğru düzgün zevkini almaya başlayacağım sanırsam, şu an kısa sürede çok yoruluyorum, tabi bir de alışma süreci var istemsiz kasılıyorum da 1 aya trafiğe çıkacak hale gelmeyi umuyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Motosiklette ağır olmanın bildiğim kadarıyla bir avantajı yok. MotoGP pilotlarının kıyafetli hallerinin 60 kilonun altında olduğunu duymuştum. @Cem Boneval, Çok teşekkürler Cem abi. Biraz kondisyon edinince doğru düzgün zevkini almaya başlayacağım sanırsam, şu an kısa sürede çok yoruluyorum, tabi bir de alışma süreci var istemsiz kasılıyorum da 1 aya trafiğe çıkacak hale gelmeyi umuyorum Ağırlık biraz fazla yaktırmana sebep olur Bir de oturuş pozisyonunda zorlanırsın. Yorgunluk ve ağrılar ilk günlerde fazla oluyor. Bir de acemiyken farklı motora geçince kasılıyoruz. Kollarını serbest bırak, gaz verirken o zaten neredeyse tutmasan da gidiyor. Depoya bacaklarınla yapış He he tecrübe konuşuyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Koç Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Mertcan allah kazabela vermesin,tekerin hep düz bassın.. Ben bir iki hatırlatma yapmak istedim sana..Bunlara uymaya dikkat etmeni isterim. İlk aklıma gelenler, Yollardaki beyaz yol şeritlerinin üzerinden gitmemeye çalış(lastiği kaydırır) Tranvay raylarının üzerinden ğeçmemeye çalış,(lastiği kaydırır ve rayın arasına lastik giriyor..Bir çok arkadaşım kadıköydeki rayların üzerinde düşmüştür.) Mıcırlı yollara dikkat et,mıcırlı yola girdiğinde sakın frenlere asılma,sadece hafif bir biçimde hızını azalt.. trafikte araçların arasından geçerken birinin kapısını açabileceğini sakın aklından çıkarma.. Viraja girme tekniklerine iyicene alışmadan sınırlarını zorlama,viraja girdiğindede fren yapma..viraja yaklaşırken hızın fazla gelliyorsa,viraja girmeden önce hızını düşürmeye çalış... En kısa zamanda ekipman sahibi ol(kask,mont,dizlik,eldiven vs.)bakkala giderken bile kaskını tak. tekrar heyırlı olsun..Cem beyinde dediği gibi kendime yeni motor almışım gibi sevindim senin adına.. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 @Burak Koç, Teşekkürler. Güvenlik konusunda ciddi katıyımdır, bana kalsa arabadaki herkes emniyet kemeri takıp 500 gr üzeri ve bence hatta altı her şey sabitlenmeden motor çalışmamalı da uygulanabilirliği yok. Yol tutuş olayı motosiklette de arabadakiyle aynı olduğundan biraz avantajım var o konuda, mıcırlı yol, çiselen yağmur, yolların çiçeklerden fazla sulanması en büyük tehlikelerden. Viraja girme tekniklerinji "twist of the wrist II" adlı belgesel tadındaki video çok detaylı olarak açıklamakta. Trafikte tehlikelerle ilgili MOKAP(Motosiklet Kazalarını Azaltma Projesi) adlı bir video var: http://www.izlesene.com/video/motosiklet-guvenli-surus-adac/1232231 Bu videoyu haftalık izlememi önerdi motosiklet hocam, ben her hafta bunu ve twist of the wrist'i detaylı izleyip, hataların net olarak göründüğü motosiklet kazalarına bakınıp, bir de trafiğin akışında motosikletin yerini tam olarak anlamak için kafasında kamerayla gezen kişilerin videolarını izlemeye çalışıyorum. Pratik tabiki çok farklı olacak da en azından teoride fazla eksiğim kalmasının peşindeyim. Viraj, motoru yatırma işini sürekli kukalarla çalışarak geliştireceğim ki hoca zaten geliştirmeden beni trafiğe salmayacağını net olarak söyledi. Şimdilik devirip duruyorum gerçi de gittikçe iyileşiyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Benim izlediğim videolarda izlediğim en büyük hata (yoğun trafikte) : Tali dönüşlerde araçların ne yaptığına bakmayıp yanlarından geçmeye çalışmak. Araba birden dönüşe başlayınca yandan veya karşıdan çarpışma. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Koç Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 (düzenlendi) Evet haklısınız.. Ama yıllardır motor kullanmama rağmen bazen salakça kazalarda olabiliyor..örnek ben,bakınız aşağıya.. Bir gün eşimle giyindik kuşandık atladık motorun üstüne,gaz verdim tam kalkacağız ..gümmm anında ikimizde yerdeyiz... Meğer disk kilidini çıkarmayı unutmuşum..:)gerçi buna gülünürmü ağlanırmı karar veremedim.. Mart 28, 2014 Burak Koç tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Meğer disk kilidini çıkarmayı unutmuşum..:)gerçi buna gülünürmü ağlanırmı karar veremedim.. Bu disk kiliti için sizi düşürmekten başka bir işe yaramaz demişlerdi zaten Bir de alarmlı olanları varmış. Aküyü bitiren Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Koç Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Kesinlikle..sadece ufacık bir caydırıcı..mesela bakkala girdin çıktın felan için..alarmlı olanlarda başa bela üzerine çocuk otorur,öter,kedi atlar öter..dediğiniz gibide bir bakmışınız akü bitmiş.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2014 GPS takip düşünüyorum ben de engellemenin ciddi zor olduğunu söylüyorlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap