Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Baş barnah Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Belen Yalçın Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Kapı kilitliydi sen nasıl girdin yaw Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 1, 2011 Kapıyı kitleseniz bacadan girerim ben Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Eylül 4, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 4, 2011 Efendim ABS aynı zamanda bir plastik türüdür yani faydaları say say bitmez 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan G. Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Sürücülere verilecek ehliyetler için girdiğimiz MTSK hocalığı için eğitim seminerinde bu konu işlenmişti. ABS fren mesafesini azaltmıyor.Lastikleri kilitlemediği için direksiyon kontrolünün sürekli sizde olmasını sağlıyor. Bu sayede kazadan kaçınma şansınız artıyor. Tabi bi de kaza anında sağa sola manevra yapmayı düşünmek lazım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 En başta şu akıllara kazınmalı... Fren sistemi aracı durdurmaz Yavaşlatır... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
önder Başböyük Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Sİmdi yapılan bir hata var onu yazayım :Herkes şöyle söyler; "o kadar işe yarasaydı rallilerde kullanılırdi" " Ben freni dozajlıyabiliyorum ve daha kısa- mesafede duruyorum " ben iyi şöförüm abs neymiş! bende size şunu sorayım 100 km ile giderken aniden önünüze insan çıktı işte o andaki frene verilen isim "panik fren .dir öyle dozajlama falan yapamazsınız olay bilinçli ve önceden bilerek fren yapmak değil öyle olsa kimse sorun yaşamaz zaten. Videonun 2.dakikadan sonrasini izleyin önemini görün; http://m.youtube.com/watch?v=mKiTAcXK6M4 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Ralli araçlarında abs olması lazım, en azından ben var diye biliyorum ama F1 lerde yoktu. Şimdi değiştiyse bilmiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
önder Başböyük Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Ralli araçlarında abs olması lazım, en azından ben var diye biliyorum ama F1 lerde yoktu. Şimdi değiştiyse bilmiyorum. rally araçlarında abs yoktur, rally videolarını izleyin frene bastıklarında kızakladıklarını görürsünüz zaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Tabi bi de kaza anında sağa sola manevra yapmayı düşünmek lazım... Panik fren sırasında freni köklediğimiz zaman kaç kişi aynı zamanda manevra yapar ki. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 rally araçlarında abs yoktur, rally videolarını izleyin frene bastıklarında kızakladıklarını görürsünüz zaten. Bir dönem Colin Mcrae hayranıydım, mcrae ralliyi bırakıp F1 aracı, Nascar aracı falan kullanıyordu zaman zaman. O zamanki röportajında ralli ile arasındaki farkı açıklarken rallide abs olduğunu ancak pist araçlarında olmadığı için alışkanlık gerektiriyor demişti. Ben de mcrae nin yalancısıyım. Ama hiçbir asfalt rallide, araçların frenlerinin kilitlendiğini hatırlamıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğancan Kapıcı Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2014 Panik fren sırasında freni köklediğimiz zaman kaç kişi aynı zamanda manevra yapar ki. Ben direksiyon bırakanı gördüm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Forum sürekli bir "déjà vu" kaynağı sanki... Her başlığı yeniden yaşıyorum sanki. Bakın bu konuda bir şeyler yazdım zamanında, merak eden gitsin okusun: Bu arada F1'de 90'ların ortalarından beri ABS yok, blokaj önleme sistemlerinin aslında bir F1 gelişmesi olduğu düşünülürse ironik bir durum. Sportmenlik adına böyle tercih edilmiş, ayrıca lastik teknolojisi de frenajı çok etkin hale getiriyor. Ralli araçlarında ise bizdekilerin gelişmiş şekli olan High Pulse ABS sistemleri var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak B. Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Ben onu bunu bilmem sistem fordda güzel işliyoda fluence de acayip erken giriyo devreye arabayi durduramıycağını düşünmeye başlıyosun. Brigstone turanza var üstünde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2014 Panik fren sırasında freni köklediğimiz zaman kaç kişi aynı zamanda manevra yapar ki. abs konusuna hakim olan bilinçli ve panik yapmayan her sürücü manevra yapması gerektiğini bilmelidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap